The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Питане за В40

#11
Абсолютно съм ЗА по-скъпи части, които не се сменят на по 10хил. се едно си купувам конфекция. Волвото може да е нисък клас, ама застанало до такива от други марки дето са среден, няма никаква база за сравнение по всички показатели. мой човек онзи ден си купи ауди А4. на километража пише 130. викам му смятай, че поне едно 70хил са дали назад. няма кола, която наистина да е карана в Европа, неговата в Италия, и да е на толкова. забрави вече за мита с бабата, гаража, лекаря, самотната вдовица. това, че тук нямаме пари и караме макс по 15хил е друг въпрос. пък честно казано мен ме кефи външния вид на волвото. е ако имам 15 хиляди и В50 ще си взема, ама ТЦ. засега събирам мнения, но съм убеден, че следващата кола ще е Волво. сравнение с други коли, на които съм се возил, карал и тн... това е класи нагоре.
Reply

#12
airfan Wrote:Абсолютно съм ЗА по-скъпи части, които не се сменят на по 10хил. се едно си купувам конфекция. Волвото може да е нисък клас, ама застанало до такива от други марки дето са среден, няма никаква база за сравнение по всички показатели. мой човек онзи ден си купи ауди А4. на километража пише 130. викам му смятай, че поне едно 70хил са дали назад. няма кола, която наистина да е карана в Европа, неговата в Италия, и да е на толкова. забрави вече за мита с бабата, гаража, лекаря, самотната вдовица. това, че тук нямаме пари и караме макс по 15хил е друг въпрос. пък честно казано мен ме кефи външния вид на волвото. е ако имам 15 хиляди и В50 ще си взема, ама ТЦ. засега събирам мнения, но съм убеден, че следващата кола ще е Волво. сравнение с други коли, на които съм се возил, карал и тн... това е класи нагоре.


Ориентирай се към С 60 или С 80!
Това са истински класни и удобни Волва.

Просто съвет.
В С/В 40 има много компромиси!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#13
Човека разполага с бюджет за стартова цена на автомобил около 6500. Съдя по дадените 2 обяви за пример в първия му пост. Очевидно си търси комби. Остава му варианта V70, но както той сам каза харесва му също и V50. Иска го, сака го, либе го ама пуст му живот пари какво? - НЯМА-А-А.
За S/V40 мога да ти говоря от гледна точка на качества, достойнства, слаби страни но за дизеловите мотори абсолютно нищо не мога да ти кажа... никога е съм имал дизел...
Малко инфо какво да правиш при огледа цък.
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#14
Относно бензиновите мотори никак не са икономични но за това пък са надеждни и мощни. 1.6 мотора е 101 к.с. и идва слабичък за комбито. 1.8(115к.с.)е добре и разхода е приличен.Има 1.8 GDI на Мицубиши-125 к.с.и е по-икономичен от другия1.8.На V40 най му прилича 2.0 мотора(140к.с.).Градско 13/100,извънградско 10/100 при 130-140 км/ч.При днешна цена на бензина 2.35 лв/л. направи си сам сметка.Но пък ти остава кефа,че караш VOLVO!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#15
Аз като си купих моята ЕС80 мн се чудих дали да е бензин или дизел. Избрах атмосферен бензин поради ред причини, от които главните са дюзи и турбини на дизеляците. Никога не съм имал дизел, не разбирам от дизели, но реших да се придържам към бензинищата. Разходът ми е с около 40% по-висок, но пък зимата не ми замръзва нафта, не сипвам абсолютно никакви добавки в каквото и да било, не пуши, по-тиха е и не знам още какво, което дизелите на 10 години правят...
Принципно ако караш много, сам можеш да си направиш сметката за 10хил км с разход -4л/100км, колко пари ще "спестиш" с дизела от гориво.
Относно поддръжката, аз моята я карам само в МП, като съм в Бг и само в оторизирани сервизи Волво като съм навън и си е "скубане" доволно. Сега смених ангренаж + пистов + вс ролки в МП и ми стъпи на около 1000лв. Маслото ми е пълна синтетика Кастрол 5-30 с цена за литър 20-25евро в Германия, тъй като само от там купувам. В Бг е около 30 и няколко лева/л.
Окачване - за 40 хил км съм сменил 2 втулки на носачите, опорни тампони и дясна биелетка, като всичките не бяха сменяни никога и не бяха скъсани/разбити на макс.
Относно километрите...кола на 10г. под 190-200хил е почти невъзможно да си намериш ИЛИ ако това са и реалите км, то е въртяна много градско, което е даже по-зле.
Успех с изборът Smile
2001 S80
Reply

#16
Razsipnik Wrote:Дизеловият двигател, който се монтира на Волво С/В 40 първо поколение Е НА РЕНО!
Относно поддръжката - наистина е приемлива на тези коли говоря за ниския клас Волво-, а именно серия 40.
Не само първо поколение, но и второ поколение- комън рейла е пак на Рено. На В50 дизелите са на Пежо, каквито монтират и на Форд Фокус. Всъщност В50 е конструирано върху шасито на Форд Фокус.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#17
milenhr Wrote:
Razsipnik Wrote:Дизеловият двигател, който се монтира на Волво С/В 40 първо поколение Е НА РЕНО!
Относно поддръжката - наистина е приемлива на тези коли говоря за ниския клас Волво-, а именно серия 40.
Не само първо поколение, но и второ поколение- комън рейла е пак на Рено. На В50 дизелите са на Пежо, каквито монтират и на Форд Фокус. Всъщност В50 е конструирано върху шасито на Форд Фокус.

az karam volvo v40 1.8 16v benzin i sum dovolen razhoda mi e nisuk koeto zna4i 9 litra v grada i 6 izvun grada neznam kakuv mie motora nqkoi kazva mitsubishi drugi ne no predi sum karal ford su6to benzin i sum dovolen na drugi plusove no za malko pari i za takova ka4estvo kato na volvo prosto nqma nikude a za reno dvigatelite mnogo se oplakvat 4e imat problemi s skorostnite i t.n za razhod neznam
Писането на кирилица е задължително!
Reply

#18
tujniqt Wrote:
milenhr Wrote:
Razsipnik Wrote:Дизеловият двигател, който се монтира на Волво С/В 40 първо поколение Е НА РЕНО!
Относно поддръжката - наистина е приемлива на тези коли говоря за ниския клас Волво-, а именно серия 40.
Не само първо поколение, но и второ поколение- комън рейла е пак на Рено. На В50 дизелите са на Пежо, каквито монтират и на Форд Фокус. Всъщност В50 е конструирано върху шасито на Форд Фокус.

az karam volvo v40 1.8 16v benzin i sum dovolen razhoda mi e nisuk koeto zna4i 9 litra v grada i 6 izvun grada neznam kakuv mie motora nqkoi kazva mitsubishi drugi ne no predi sum karal ford su6to benzin i sum dovolen na drugi plusove no za malko pari i za takova ka4estvo kato na volvo prosto nqma nikude a za reno dvigatelite mnogo se oplakvat 4e imat problemi s skorostnite i t.n za razhod neznam
Писането на кирилица е задължително!
Къде го въртиш това градско бе колега - аз в СФ през зимата не мога да сляза под 13-14 каквото и да правя. Верно е навъртам му ги в най-големите трафици сутрин и вечер.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)