Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Абе що се занимаваш с такива трудни работи?????
Верно, че по-хубавож пране на текстилния салон от класическото пране-с пералня няма, обаче ти направо .....
Рискуваш да ти се свие тапицерията и да не можеш да я сложиш....
Иначе прани аз правя само с препарати и на място с влажна кърпа.
Колата ми е с полукожен салон и няма как..
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Лятото прахме тапицерията на В40-ката на брат ми. Разправия е голяма, но резултата е: хубаво мирише и тя тая тапицерия имала съвсем друг цвят . Пере се на ниска температура и няма начин да се свие! Между другото и той е с полу кожен салон, но това не пречи :wink:
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
Razsipnik Wrote:Абе що се занимаваш с такива трудни работи????? Е как що,щото ми е толкова багажа в главата.То ако е лесно няма да е интересно
Razsipnik Wrote:Рискуваш да ти се свие тапицерията и да не можеш да я сложиш... Е да ама риска се оказа нулев,вече тапицерията на задните седалки е монтирана и никакви грижи просто,влиза си като у тяк си и си стои много добре,нищо общо с преди.И си е изпъната и всичко ама сега трябва да свалям и предните понеже цвета и изгледа е коренно различен.Изпраната е една лъскава и готина а предните все едно ... айде да не казвам какво.
Ето сега съм приготвил един литър спирачна течност за промивка и смяна и естествено пича в магазина който има и сервиз отзад ми вика "За какво се мъчиш,дай ще я качим на подемника и ще я ощъкаме с машината за 10 минути".
Ама то ако не се освиня и не се занимавам половин час все едно нищо не съм направил.Жената съм я възпитал и влиза в ролята на машина за смяна на спирачна течност.На всеки две години се подменя (спирачната течност имам предвид) и няма да се вика по двора като батлан, не й казвам кога да помпи а тя сама просто ми казва "Давай" или "Държа".Слиза,долива си течност и т.н. :lol:
Просто съм на принципа че има ли труден начин аз трябва да си го направя по-сложно
V40 B4204S '97
Posts: 537
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Колега, поздравявам те с ентусиазма ти да вършиш всичко сам! И аз съм на този акъл - да върша каквото мога сам, стига да не се изисква сложна машинария или много скъпи инструменти, с две думи - влече ме сложнотията, стига да имам свободно време.
Кило ракия сваля стреса от теб и го пренася върху околните.
Volvo V40 2.0T B4204T
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Karlsson Wrote:Razsipnik Wrote:Абе що се занимаваш с такива трудни работи????? Е как що,щото ми е толкова багажа в главата.То ако е лесно няма да е интересно
Razsipnik Wrote:Рискуваш да ти се свие тапицерията и да не можеш да я сложиш... Е да ама риска се оказа нулев,вече тапицерията на задните седалки е монтирана и никакви грижи просто,влиза си като у тяк си и си стои много добре,нищо общо с преди.И си е изпъната и всичко ама сега трябва да свалям и предните понеже цвета и изгледа е коренно различен.Изпраната е една лъскава и готина а предните все едно ... айде да не казвам какво.
Ето сега съм приготвил един литър спирачна течност за промивка и смяна и естествено пича в магазина който има и сервиз отзад ми вика "За какво се мъчиш,дай ще я качим на подемника и ще я ощъкаме с машината за 10 минути".
Ама то ако не се освиня и не се занимавам половин час все едно нищо не съм направил.Жената съм я възпитал и влиза в ролята на машина за смяна на спирачна течност.На всеки две години се подменя (спирачната течност имам предвид) и няма да се вика по двора като батлан, не й казвам кога да помпи а тя сама просто ми казва "Давай" или "Държа".Слиза,долива си течност и т.н. :lol:
Просто съм на принципа че има ли труден начин аз трябва да си го направя по-сложно
Евалла за ентусиазма!Ти си истински Волвар!Нищо не те плаши!
ПП:
Пловдив е невероятен и красив град!(лични впечатления).
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
Чак пък истински волвар :roll:
Още не съм я разчепкал кошницата както трябва, на етап разучаване съм все още.То и няма кой знае колко сложно, в края на краищата това е механика и всичко е много логично (да ме прощават електрончиците :lol: ). Дали е Рено, Волво, Мерцедес или БМВ принципа е един и същ и всичко е вариации по темата.Във всяко едно нещо си има специфичните тънкости и ако не се знаят следва малко финансово поправяне на грешките.За това форумите са много полезни за хора които сами обичат да си ръчкат по колите и така и така съм отворил дума, искам да Ви поздравя за приятния форум който сте си създали и подържате жив.
Та да се върна малко на тапицерията.След като се изпра и изсуши беше монтирана обратно и изглежда много по-добре като не визирам цветовете а самите извивки и чупки.Прещипванията които са по седалките и облегалките се очертават много добре и стоят по-вдлъбнати понеже явно колкото и да е малко след като мине през топлата вода и топлия въздух после материята на тапицерията се пренарежда и се изпъва.Точно проблемните места като там където се сяда и се разтегля изчезват и седалките и облегалките изглеждат по-напомпани.За сега съм забранил да се сяда на задните за да не се разваля визията,когато утре сваля предните ще забраня и там да се сяда и колата ще се кара през прозореца а пасажерите ще стоят в багажника
Беше станало дума за металните халки че ще псувам като ги слагам и ще се прещипя доста пъти.Ммм да ама не, не познахте :wink: Просто халките отидоха в кофата и не съм ги използвал.Понеже съм по-голям дявол от шведските инжинери вместо халките използвах здраво дебело капронено въженце но може да се използва и друго в крайна сметка.С промушване със самоделна игла от стоманена тел си прекарах въженцето през теловете които са в седалката и после ги промуших през дупките на тапицерията и ги стегнах на възел.Така лентите на тапицерията идеално си се опънаха и се доближиха максимално до теловете вградени в дунапрена.Става много бързо и не се занимаваш с клещи и халки и не на последно място в момента в който някой ден пак реша да си пера тапицерията само ще ги резна възлите с макетния нож и тапицерията ще слезне точно за 5 минути.Не случайно използвах по-дебело въже не за нещо ами да не прорязва плата на лентите пришити към тапицерията.
Отстрани до едната задна врата се беше цепнала едната тапицерийка по шева, разпорих шева и я заших я на машината и сега нищо не си личи.Това е хубавото че се комбинира прането с подсилването на шевовете или с корекция ако се налага и това може да го направи всеки ако има вкъщи стара машина Сингер или нещо от сорта,новите пластмасови боклуци не могат да шият дебела тапицерия.
V40 B4204S '97
Posts: 70
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Хахахахаха, евалата Карлсон, със сълзи съм се смял просто!
Добра техника вадиш и ми беше много полезно, че и мене ме чака таз процедурка
VOLVO V70 TDI 1999
<!-- m --><a class="postlink" href="http://booktraffic.bg/">http://booktraffic.bg/</a><!-- m -->
Posts: 331
Threads: 59
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
и аз тези дни мисля да ги свалям и да ги изпера. за халките още не знам как ще процедурам,въобще не знам какво представляват. на колко градуса ги пускате и слагате ли омекотител?
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
spas aleksov Wrote:колеги,аз искам само да си сваля тапицерията и да я изпера,трябва ли да махам клеми ,букси и т.н. или мога да си я сваля спокойно? Сваляй и се не бой. Не е необходимо да изваждаш предните седалки навън, макар, че ще ти е значително по-удобно Задните са друга тема - направо си ги качвай във вас и там на спокойствие си ги разопаковай, поне нямат букси и кабелаци по тях (освен ако нямаш подгрев и на задните седалки...)
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 331
Threads: 59
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
подгрев аз нямам никъде,нито отпред нито отзад.
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
|