04-22-2014, 05:33 PM
Не колега, стоката е била с наложен платеж и опции да се огледа и пробва. Колегата не си е направил труда при несъответствие да ме уведоми, нито да плати обратната такса за куриера. Т.е. поръчваш нещо по интернет, идва при теб, но не си правиш труда да го вземеш, нито да предупредиш продавача, че нещо се е случило или си възпрепятстван по някакъв начин.
Както и да е, до момента искам да похваля всички колеги, тъй като не съм имал проблем с нито един до момента. Дори да е имало разминаване с очакваната стока съм се стремял да компенсирам купувача по някакъв начин уреждащ и двете страни, за да остане доволен. Все пак това е целта на упражнението.
Поздрави!
Както и да е, до момента искам да похваля всички колеги, тъй като не съм имал проблем с нито един до момента. Дори да е имало разминаване с очакваната стока съм се стремял да компенсирам купувача по някакъв начин уреждащ и двете страни, за да остане доволен. Все пак това е целта на упражнението.
Поздрави!