Волво Клуб - България

Full Version: Съвет за смяна на антифриз Volvo V40 1.9 DTI 99г
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги.Имам едно запитване.Добър съвет ли е да си сменя антифриза на втората употреба,като искам и съвет за почистване .как да стане.Не мога да кажа,че имам проблем със загряване ил иподобни(стелкат ами соти винаги по средата не минава нагоре.Сигурно е нормално това.Обаче си няма и идея този антифриз колко време е работил с него колат аи кой знае какви мръсотии има.Ако може и съвети да ми дадете.Мисля тов ада го рпавя есента.Заслужава ли си?
на есен с песен , слагай от червеният и ти си човека, а и не забравяй, после доливап само с червен (и да знаеш антифриз с кафяв цвят няма Big Grin Big Grin Big Grin ) всяко нещо си има трайност, така че след като сега си я взе колата, сменяй да ти е мирна главата
Колега дай малко жокери.какъв е този червения и т.н Дай марка поне.Също така с какво да го прочистя.иска ми се да прочистя системата.Нещо примерно да сипя няколко километра преди да го излея,за да може да се обърне водата и да се смени.Каква е процедурата.И колко литра се побират на мойто нафтово Smile.И също така забелязах на преливника ми който на нивото му дава амлко над максимумам.А не смъ му доливал откакто съм го взел.Не е добре да е препълнен нали?Да взема с една спринцовка и да го поизтегля а?
няма каквор да си чудиш, аз като взех моето волво в40 2002 bi fuel, поглеждайки в съда за антифриз видях кафява на цвят течност, което говореше, че отдава не е сменяван. Закупих си една опакавка от 4 литра, но червен антифриз, концентрат, след което го подмених. Пробема е, че ти трябва канал, а можи и с повдигане на павдигач или на трупчета. Отдолу на кората има отвор, през който се достига до долния маркуч на радиатора, вадиш оттам маркуча, след което отваряш капачката на разширителния съд, полиш колата за пет секунди, поставяш маркуча на мястото, сипмваш антифриза, аз мисля, че долях един-два литра дестилирана вода, караш малко, след това ако трябва доливаш и готово. Няма причина, след като си решил и има нужда да чакаш до есетна, просто не е логично, освен ако тръбва да сменяш ангр.ремък, при мен е заедно с водната помпа, на другите - не зная.
аз лично мисля и не робувам на някакви марки. моя го взех от магазин за авточасти, още повече, че беше намален, с оглед сезона. Аз съм на газ-бензен 1.8 122 к.с и не зная дали са еднакви двигателите и по скоро колко побира охладителната система. Що се отнася до промивката, можеш дап я направиш например с един литър концентрат и дестилирана вода, по горепосочения от мен начин, до караш колата една седмица или поне 50 км. и да си налееш ,такъв който ще го използваш занапред. Нивото в разширителния съд на бива чак толкова да те притеснява, тъй като там, би следвало да има клапан, който при повишаване на нивото, над определина граница, просто да прелее, но номаран, че все пак следва да изтеглиш от течнастта до средна ниво.
Нивото на антифриза трябва да бъде на МАХ при загряла кола, на студена кола е малко под средата. капачката на казанчето регулира налягането, но ако напълниш на МАХ на студено ще започне да прелива през капачката когато загрее.

Син, зелен антифриз - смяна на макс 2 години.
Червен - слагаш и забравяш.

Промивка не е нужна ако стария антифриз в казанчето е бистър и няма парцали.
Колега MatZo.Тази тема почти я изчерпахме,давай следващата.
Примерно не сме говорили за ауспуховата система:
-гърнета;
-катализатор;
-съединителни елементи и тн.

Ти си на ход ,че отбора на Знаещите скучае.
Big Grin Big Grin Big Grin
Kangalov Wrote:Колега MatZo.Тази тема почти я изчерпахме,давай следващата.
Примерно не сме говорили за ауспуховата система:
-гърнета;
-катализатор;
-съединителни елементи и тн.

Ти си на ход ,че отбора на Знаещите скучае.
Big Grin Big Grin Big Grin
Брей, че си лош, остави колегата да пита, първа кола му е , кефи и се нищо не знае, а явно е криво ляво в час с интернет и иска да залее форума с теми... както се казва: "остави го ма Айше, нека пита нека знае детето" :mrgreen: :mrgreen:
Колега, понеже ти е първа кола и ти предстои смяна на антифриза, нека ти споделя моя скромен опит.

1.Относно необходимостта от смяната-сменяй без колебание!
2.За типа антифриз-твърдо и категорично и само червен.Кеф ти мотул, кеф ти Феби-Билщайн, кеф ти от Мото пфое.
3.когато сманиш антифроза-първо много щателно промий системата.
Използвай добавка, обаче само тя не е достатъчна.

Аз пробвах с добавка(слага се в стария антифриз и колата работи 30 -60 минути) пасле се изписка антифриза-направих го, обаче по разширителния съд останаха наслоявания от зеленикава утайка антифриз, който не изчистих.
В колата ми остана около 800 мл от стария антифриз и сипах червен антифриз(разреден от мен с дестилирана вода в съотношение 60% антифриз-40% дестилирана вода).

Промий много щателно системата, защото ще стане както при мен- ще ти помътнее леко антифриза.
При мен допуснах да се смеси, обаче нищо не стана на сместа.Става.
Мероприятието има смисъл.
Ами определено ще го сторя това.Поетапно всичко ще се случи.При източването достатъчно ли е от пропката,която сигурно в някъде долу или на радиатора или ще погледна.ВЕднага ли след като я разкарам 30 мин да източвам или да чакам да изстине.При теб каза,че неис източил 800мл.Защо не си ги зточил не си изчакал ли или друг е бил проблема?И колко ти попбра твойта ориентировъчно и много ли е скъп този червен антифриз.Никога не съмвиждал червен.На баща ми на пежото е син.Взима го от работа.Този не бил добър.Ще търсим червен тогава.Като го направя това ще споделя ако има нещо интересно Wink.Все пак благодаря и извинявайте,чер ви карам да повтаряте писания.Но не видях точно такъв въпрос да е обсъждан Wink
Pages: 1 2