Posts: 441
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2010
Reputation:
0
Здравейте колеги.Имам едно запитване.Добър съвет ли е да си сменя антифриза на втората употреба,като искам и съвет за почистване .как да стане.Не мога да кажа,че имам проблем със загряване ил иподобни(стелкат ами соти винаги по средата не минава нагоре.Сигурно е нормално това.Обаче си няма и идея този антифриз колко време е работил с него колат аи кой знае какви мръсотии има.Ако може и съвети да ми дадете.Мисля тов ада го рпавя есента.Заслужава ли си?
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Posts: 441
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2010
Reputation:
0
Колега дай малко жокери.какъв е този червения и т.н Дай марка поне.Също така с какво да го прочистя.иска ми се да прочистя системата.Нещо примерно да сипя няколко километра преди да го излея,за да може да се обърне водата и да се смени.Каква е процедурата.И колко литра се побират на мойто нафтово .И също така забелязах на преливника ми който на нивото му дава амлко над максимумам.А не смъ му доливал откакто съм го взел.Не е добре да е препълнен нали?Да взема с една спринцовка и да го поизтегля а?
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
Posts: 240
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
0
няма каквор да си чудиш, аз като взех моето волво в40 2002 bi fuel, поглеждайки в съда за антифриз видях кафява на цвят течност, което говореше, че отдава не е сменяван. Закупих си една опакавка от 4 литра, но червен антифриз, концентрат, след което го подмених. Пробема е, че ти трябва канал, а можи и с повдигане на павдигач или на трупчета. Отдолу на кората има отвор, през който се достига до долния маркуч на радиатора, вадиш оттам маркуча, след което отваряш капачката на разширителния съд, полиш колата за пет секунди, поставяш маркуча на мястото, сипмваш антифриза, аз мисля, че долях един-два литра дестилирана вода, караш малко, след това ако трябва доливаш и готово. Няма причина, след като си решил и има нужда да чакаш до есетна, просто не е логично, освен ако тръбва да сменяш ангр.ремък, при мен е заедно с водната помпа, на другите - не зная.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Posts: 240
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
0
аз лично мисля и не робувам на някакви марки. моя го взех от магазин за авточасти, още повече, че беше намален, с оглед сезона. Аз съм на газ-бензен 1.8 122 к.с и не зная дали са еднакви двигателите и по скоро колко побира охладителната система. Що се отнася до промивката, можеш дап я направиш например с един литър концентрат и дестилирана вода, по горепосочения от мен начин, до караш колата една седмица или поне 50 км. и да си налееш ,такъв който ще го използваш занапред. Нивото в разширителния съд на бива чак толкова да те притеснява, тъй като там, би следвало да има клапан, който при повишаване на нивото, над определина граница, просто да прелее, но номаран, че все пак следва да изтеглиш от течнастта до средна ниво.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Нивото на антифриза трябва да бъде на МАХ при загряла кола, на студена кола е малко под средата. капачката на казанчето регулира налягането, но ако напълниш на МАХ на студено ще започне да прелива през капачката когато загрее.
Син, зелен антифриз - смяна на макс 2 години.
Червен - слагаш и забравяш.
Промивка не е нужна ако стария антифриз в казанчето е бистър и няма парцали.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Колега, понеже ти е първа кола и ти предстои смяна на антифриза, нека ти споделя моя скромен опит.
1.Относно необходимостта от смяната-сменяй без колебание!
2.За типа антифриз-твърдо и категорично и само червен.Кеф ти мотул, кеф ти Феби-Билщайн, кеф ти от Мото пфое.
3.когато сманиш антифроза-първо много щателно промий системата.
Използвай добавка, обаче само тя не е достатъчна.
Аз пробвах с добавка(слага се в стария антифриз и колата работи 30 -60 минути) пасле се изписка антифриза-направих го, обаче по разширителния съд останаха наслоявания от зеленикава утайка антифриз, който не изчистих.
В колата ми остана около 800 мл от стария антифриз и сипах червен антифриз(разреден от мен с дестилирана вода в съотношение 60% антифриз-40% дестилирана вода).
Промий много щателно системата, защото ще стане както при мен- ще ти помътнее леко антифриза.
При мен допуснах да се смеси, обаче нищо не стана на сместа.Става.
Мероприятието има смисъл.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 441
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2010
Reputation:
0
Ами определено ще го сторя това.Поетапно всичко ще се случи.При източването достатъчно ли е от пропката,която сигурно в някъде долу или на радиатора или ще погледна.ВЕднага ли след като я разкарам 30 мин да източвам или да чакам да изстине.При теб каза,че неис източил 800мл.Защо не си ги зточил не си изчакал ли или друг е бил проблема?И колко ти попбра твойта ориентировъчно и много ли е скъп този червен антифриз.Никога не съмвиждал червен.На баща ми на пежото е син.Взима го от работа.Този не бил добър.Ще търсим червен тогава.Като го направя това ще споделя ако има нещо интересно .Все пак благодаря и извинявайте,чер ви карам да повтаряте писания.Но не видях точно такъв въпрос да е обсъждан
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
|