Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с забиване на двигателя D5
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Здравейте колеги. Имам тежък въпрос към всички. Volvo s60 D5 185hp.т известно време когато натисна газта на по висока предавка колата забива и изписва надпис /service engine reqared/. Ходих в Мото Пфое 1 -во смениха клапан за управление на турбото но уви пак същата работа,2 -ро катализатора е запушен-сменихме но отново, 3 то смених всички вакумни маркучи по управлението на клапана за турбото и пак така.В руските форуми изчетох всичко там го има пробема описан подробно но при всички е различна причината. Спукан интеркулер/скъсан тампон на двигател/клеясала клапа на турбината и т.н Ако някой се е сблъскал с този проблем моля да помага. Idea
Филтрите сменени или не .
М..да.аа.Здрасти колега.Ти по всяка вероятност ще бъдеш поредния колега който няма да получи конкретен отговор на този проблем.Аз също имах такъв проблем и по всяка вероятност той отново ще се повява.Общо казано всичко което си изброил и сменил може да е причина за това забиване.При мен се оправи когато намотах около капака на клапана за управление на турбото БИШОП лента.Бишопа "запечатва" там където е поставен.Така фактически постигнах уплътняване на системата за да се получи вакуум.Странно а.Звузи тъпо, но аз се замислих и четох тук там....Капака на този клапан (капак казвам на джаджата от която излизат накрайниците) по принцип е херметично прикрепен към тялото и не би трябвало да мърда когато се опиташ да го завъртиш.Да ама не.При мен той си мърдаше наляво-надясно.Това ме наведе на мисълта че при определени условия системата не се вакуумира и това влияе на управлението на турбото.За момент се впръсква гориво в двигателя, а така да се каже въздуха се забавя или влиза не достатъчно количество.За това си пропушва яко в първия момент.....Ако компютъра обаче прецени че това количество въздух не е в достатъчно или е много под определените стойности....преминава в авариен режим...ЗАБИВА обикновенно на 2500-2700 оборота.
Друго което съм правил е продухване на филтърчето на този клапан, който се намира под една "шапчица" .Продухвам с компресор и поставям отново обратно.
Това е колега...аз вече го сънувам тоя проблем .Имах го повече от 1 година и никъде никой не ми помогна.От както обаче обърнах внимание на този клапан , и като цяло на цялата вакуум система проблема не се е повтарял ( вече 2-ра година).Успех и се надявам че съм помогнал

...и още нещо.След всяка интервенция е задължително да си изчистваш грешката натрупана от проблема със забиването.Поне така е при мен
Всички филтри са нови сменям ги на всеки 10000км Купе,горивен ,въздушен, а колкото до клапана ще пробвам и аз да го облепя въпреки че ми поставиха нов и белким помогне Благодаря.
Big Grin Колега caby може ли да снимаш да видим .
кое искаш да снимам? Грешката която изписва на таблото ли?
Здравейте колеги.В момента не мога да снимам....той клапана не се вижда.Трябва да се поразглобява малко около него.При първа възможност ще направя снимки
Ako на някой му е интересна схемата за управление на турбокомпресора [Image: 64a1ff018d179090d98640858e90a60f.jpg]
[attachment=22697]За тази част от клапана става въпрос при мен.С червено съм отбелязал мястото където слагам бишоп. Ако имате съмнения в някой от тампоните на мотора че е пробит, сгъвате маркучето на мястото отбелязано със синьо.
оффтопик

Ай сиктир бре, това чудо да не повдига мотора с вакуум че смуче от тампоните?Признавам си за първи път виждам такова нещо.
Pages: 1 2 3 4 5 6