Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с климатик
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
ако бе6е до6ьл при мен 6тях да ти кажа какьв е проблема и да те заредя за 52 лв с проверката за6тото се занимавам с тия не6та
тел. 0897947147
ако бе6е до6ьл при мен 6тях да ти кажа какьв е проблема и да те заредя за 52 лв с проверката за6тото се занимавам с тия не6та
тел. 0897947147
Искам да споделя, че вчера "най-топлия ден" отидох да ми погледнат охладителната система на препоръчания в сайта ни сервиз тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2648&highlight=">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... highlight=</a><!-- m -->[/quote][/url]
Сервиза на Людмил се намира в Княжево в двора на една фабрика между предпоследна и последна спирка на трамвая в дясно в посока Перник. Халенцето му е точно зад един висок комин, така че няма как да го сбъркате, макар че няма специални указателни табели за ИРИС сервиз.

При мен на 850-цата к'во е положението:
От около две години /три лета/, а май и повече /от както е при мен тази кола/ въобще не е баран климатика и сега в големите жеги - при определени обстоятелства - започна да изключва охлаждането макар че принципно си работи. Мислех че е от задръстванията в София - тръгни спри, при под 1000 оборота - предпазно спира ако е много топло, но реших да проверя кво става и да се възползвам от Клубната отстъпка 15 %.

В Сервиза /бутиков с 1 човек/ ме посрещна един висок и любезен мъж, който се оказа че е самия Людмил... /осведомих се за това от декларацията му публикувана в сайта тук.

Казах му какво се случва, той ме пита от кога не съм ходил на "доктор по климатиците" и като му казах 2 г. и нагоре - се оказа, че принципно е време за пълен преглед с ев. допълване на системата.

Осведоми ме най подробно за всичко което прави - и че съм зареден с по новия фреон R134а и че щом съм нямал проблем 2 г. това е добре.

От 750 гр. втечнен фреон /колкото е по книжката на колата за пълна с-ма/ се оказа че съм с около 250 гр. и е направо чудо че все пак ми работи климата! ...

Човека направи следните процедури:
1. извади ми останалия фреон /та после да ми го извади от цената/;
2. Постави системата във вакуумно положение -10 бара, за 10- 20 мин. докато пихме кафе за да се види дали има пробив някъде. - нямаше;
3. сложи някакво индикирано масло в системата и я напълни до горе със 750-те грама.
Каза след три дни да отида пак и с ултравиолетова лампа ще провери дали има теч навън.

Принципно отстранява течове, освен това сменя едни разпръскватели, ако са повредени или сменя филтри ... т.е. пълна програма, която при мен не беше необходима.
Смята каквото смята, направи ми отбив и се получи 51 лв. , закръгли ми дори на 50 лева и ме изпрати да си измия на пароструйка отпред радиатора за допълнителна рехабилихация на с-мата от наслоен прах и трупове на хвъркати животни...
Измих си съответно целия двигател на автомивката в съседство, където нямаше много хора но имаше едно мургаво и доста работливо момче. И това е.

Та в ЗАКЛЮЧЕНИЕ: ЗА 50 лв. - пълна профилактика, масло, фреон до горе. /Значи там някакви левчета са в зависимост от това колко фреон имаш като остатък в системата/
От вчера насам - не съм карал повече от 50 км. градско - и всичко е О.К. Ще видя началото на следващата седмица дали има теч и ще споделя.

Целта ми е не да агитирам за този сервиз, А да споделя факти, И да осведомя останалите членове на Клуба.
Вие си преценявате останалото.
Мисля че бива...

Като отидох към 10,30 ч. нямаше никой, но после стана опашка, вкл. идваха и за урлтравиолетовата следварителна проверка...
Искам да споделя, че вчера "най-топлия ден" отидох да ми погледнат охладителната система на препоръчания в сайта ни сервиз тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2648&highlight=">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... highlight=</a><!-- m -->[/quote][/url]
Сервиза на Людмил се намира в Княжево в двора на една фабрика между предпоследна и последна спирка на трамвая в дясно в посока Перник. Халенцето му е точно зад един висок комин, така че няма как да го сбъркате, макар че няма специални указателни табели за ИРИС сервиз.

При мен на 850-цата к'во е положението:
От около две години /три лета/, а май и повече /от както е при мен тази кола/ въобще не е баран климатика и сега в големите жеги - при определени обстоятелства - започна да изключва охлаждането макар че принципно си работи. Мислех че е от задръстванията в София - тръгни спри, при под 1000 оборота - предпазно спира ако е много топло, но реших да проверя кво става и да се възползвам от Клубната отстъпка 15 %.

В Сервиза /бутиков с 1 човек/ ме посрещна един висок и любезен мъж, който се оказа че е самия Людмил... /осведомих се за това от декларацията му публикувана в сайта тук.

Казах му какво се случва, той ме пита от кога не съм ходил на "доктор по климатиците" и като му казах 2 г. и нагоре - се оказа, че принципно е време за пълен преглед с ев. допълване на системата.

Осведоми ме най подробно за всичко което прави - и че съм зареден с по новия фреон R134а и че щом съм нямал проблем 2 г. това е добре.

От 750 гр. втечнен фреон /колкото е по книжката на колата за пълна с-ма/ се оказа че съм с около 250 гр. и е направо чудо че все пак ми работи климата! ...

Човека направи следните процедури:
1. извади ми останалия фреон /та после да ми го извади от цената/;
2. Постави системата във вакуумно положение -10 бара, за 10- 20 мин. докато пихме кафе за да се види дали има пробив някъде. - нямаше;
3. сложи някакво индикирано масло в системата и я напълни до горе със 750-те грама.
Каза след три дни да отида пак и с ултравиолетова лампа ще провери дали има теч навън.

Принципно отстранява течове, освен това сменя едни разпръскватели, ако са повредени или сменя филтри ... т.е. пълна програма, която при мен не беше необходима.
Смята каквото смята, направи ми отбив и се получи 51 лв. , закръгли ми дори на 50 лева и ме изпрати да си измия на пароструйка отпред радиатора за допълнителна рехабилихация на с-мата от наслоен прах и трупове на хвъркати животни...
Измих си съответно целия двигател на автомивката в съседство, където нямаше много хора но имаше едно мургаво и доста работливо момче. И това е.

Та в ЗАКЛЮЧЕНИЕ: ЗА 50 лв. - пълна профилактика, масло, фреон до горе. /Значи там някакви левчета са в зависимост от това колко фреон имаш като остатък в системата/
От вчера насам - не съм карал повече от 50 км. градско - и всичко е О.К. Ще видя началото на следващата седмица дали има теч и ще споделя.

Целта ми е не да агитирам за този сервиз, А да споделя факти, И да осведомя останалите членове на Клуба.
Вие си преценявате останалото.
Мисля че бива...

Като отидох към 10,30 ч. нямаше никой, но после стана опашка, вкл. идваха и за урлтравиолетовата следварителна проверка...
значи тези момчета в княжево са свестни но нека да ви разкажа за моите неволи с климатика които ми разрешиха единствено в м.п. и според мен супер професионално значи от около 2-3 години климатика на колата ту работеше ту не като загрееше колата след известно време се изключваше след това пак се включваше и така за последно работеше докато колата достигне нормалната си работна температура и след това се изключваше и не щеше да се включи докато не поистине та започнах ходене по сервизи в княжево ми го донапълниха миха радиатори сменяха някакъв разпрасквач и какво ли още не взехами прилична сума за работата която извършиха но за мен бяха просто хвърлени на вятъра пари защото климатика не се оправи и така ходих на още няколко места със "супер маистори" които сменяха какво ли не включително един искаше да разглоби цялата система за да на мери какво е... добре че не се съгласих та оня ден отидох във м.п. и приемчика само като му казах симптомите човека беше категоричен че съединителя на компресора е за смяна \до този момент незнаех че има такова нещо от всичките предишни маистори никои не спомена че това може да е проблема\ та хората ми смениха този съединител и сега температурата в колата е такава каквато аз искам също така по рано при включванв и изключване на климатика имаше едно плякане и шум сега работи абсолютно безшумно та това е моето мнение за всички маистори които се учат върху нашите коли описах подробно нещата ако някои има подобен проблем да не губи време пари нерви и телесни течности а да отиде в нормален оторизиран сервиз и да си направи диагностика и след това да си решава какво ще прави защото в м.п, не бих казал че е ефтино макар че похарчих повече пари по маистори които се учиха върху моята кола на кои 20 на кои 50 и тн.
значи тези момчета в княжево са свестни но нека да ви разкажа за моите неволи с климатика които ми разрешиха единствено в м.п. и според мен супер професионално значи от около 2-3 години климатика на колата ту работеше ту не като загрееше колата след известно време се изключваше след това пак се включваше и така за последно работеше докато колата достигне нормалната си работна температура и след това се изключваше и не щеше да се включи докато не поистине та започнах ходене по сервизи в княжево ми го донапълниха миха радиатори сменяха някакъв разпрасквач и какво ли още не взехами прилична сума за работата която извършиха но за мен бяха просто хвърлени на вятъра пари защото климатика не се оправи и така ходих на още няколко места със "супер маистори" които сменяха какво ли не включително един искаше да разглоби цялата система за да на мери какво е... добре че не се съгласих та оня ден отидох във м.п. и приемчика само като му казах симптомите човека беше категоричен че съединителя на компресора е за смяна \до този момент незнаех че има такова нещо от всичките предишни маистори никои не спомена че това може да е проблема\ та хората ми смениха този съединител и сега температурата в колата е такава каквато аз искам също така по рано при включванв и изключване на климатика имаше едно плякане и шум сега работи абсолютно безшумно та това е моето мнение за всички маистори които се учат върху нашите коли описах подробно нещата ако някои има подобен проблем да не губи време пари нерви и телесни течности а да отиде в нормален оторизиран сервиз и да си направи диагностика и след това да си решава какво ще прави защото в м.п, не бих казал че е ефтино макар че похарчих повече пари по маистори които се учиха върху моята кола на кои 20 на кои 50 и тн.
Принципно е така, разбира се!
:?: Все пак не сподели на МПФ цената за "цялата уйдорма със съединителя"?!
Колко за съединител и още там вложени материали, колко за труд? Поне някъкъв порядък та да се има предвид? И на колко хиляди ти беше колата ... когато стана проблема, евентуално ако ти казаха - на колко хил. км. принципно се сменя съединителя? :?:
Принципно е така, разбира се!
:?: Все пак не сподели на МПФ цената за "цялата уйдорма със съединителя"?!
Колко за съединител и още там вложени материали, колко за труд? Поне някъкъв порядък та да се има предвид? И на колко хиляди ти беше колата ... когато стана проблема, евентуално ако ти казаха - на колко хил. км. принципно се сменя съединителя? :?:
ddxdd Wrote:значи тези момчета в княжево са свестни но нека да ви разкажа за моите неволи с климатика които ми разрешиха единствено в м.п. и според мен супер професионално значи от около 2-3 години климатика на колата ту работеше ту не като загрееше колата след известно време се изключваше след това пак се включваше и така за последно работеше докато колата достигне нормалната си работна температура и след това се изключваше и не щеше да се включи докато не поистине
Здравейте
Ако е въможно дай някакви ориентировъчни цени за този съединител че и при мен положението е същото.Ту работи ту не. А като загрее колата въобще не отлепя. Ходих при майсторите в Княжево за да го заредят с фреон. Заредиха го но положението си е същото. Искаха да ми презапояват жиците на компресора но аз отказах. Стори ми се не достатъчно технически издържано тяхното обяснение. За сега съм с полу-климатик но се наявам скоро да го оправя че жеги идват ;-). Поздрави на всички в КЛУБА.
ddxdd Wrote:значи тези момчета в княжево са свестни но нека да ви разкажа за моите неволи с климатика които ми разрешиха единствено в м.п. и според мен супер професионално значи от около 2-3 години климатика на колата ту работеше ту не като загрееше колата след известно време се изключваше след това пак се включваше и така за последно работеше докато колата достигне нормалната си работна температура и след това се изключваше и не щеше да се включи докато не поистине
Здравейте
Ако е въможно дай някакви ориентировъчни цени за този съединител че и при мен положението е същото.Ту работи ту не. А като загрее колата въобще не отлепя. Ходих при майсторите в Княжево за да го заредят с фреон. Заредиха го но положението си е същото. Искаха да ми презапояват жиците на компресора но аз отказах. Стори ми се не достатъчно технически издържано тяхното обяснение. За сега съм с полу-климатик но се наявам скоро да го оправя че жеги идват ;-). Поздрави на всички в КЛУБА.
Pages: 1 2 3 4 5