Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Алман - Сашо е от Кюстендил и често е в София.
Днес я запалих мойта в туй лошо време - много малко изпуши и после никакъв дим.
Дим или чадилка леко имаше при изфорсиране и то още много студена!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Алман - Сашо е от Кюстендил и често е в София.
Днес я запалих мойта в туй лошо време - много малко изпуши и после никакъв дим.
Дим или чадилка леко имаше при изфорсиране и то още много студена!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 80
Threads: 17
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
там ми мръднаха аванса и просто колата работи много по твърдо и шумно
Posts: 80
Threads: 17
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
там ми мръднаха аванса и просто колата работи много по твърдо и шумно
Posts: 304
Threads: 18
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2007
Reputation:
0
Колега вчера прочетох за твоя проблем,и като чели мойта "машина"се зарази от твойта болест,сутрината запалвам и около 2-3мин. също като при теб чукане,тропане,пушене и т.н.,после всичко си е ОК.Според мен проблема идва от свещите,преди около 3мес. смених 5 от тях ,а 6 поради трудност при смяната я оставих(но работеше).Не съм от най-компетентните,но мисля,че е изгоряла(утре ще проверя).Имам следния въпрос :възможно ли е ако 1 свещ е изгоряла,сутрин при палене да се получи такъв проблем :?:
We are N:1,VOLVO FOREVER!
Posts: 304
Threads: 18
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2007
Reputation:
0
Колега вчера прочетох за твоя проблем,и като чели мойта "машина"се зарази от твойта болест,сутрината запалвам и около 2-3мин. също като при теб чукане,тропане,пушене и т.н.,после всичко си е ОК.Според мен проблема идва от свещите,преди около 3мес. смених 5 от тях ,а 6 поради трудност при смяната я оставих(но работеше).Не съм от най-компетентните,но мисля,че е изгоряла(утре ще проверя).Имам следния въпрос :възможно ли е ако 1 свещ е изгоряла,сутрин при палене да се получи такъв проблем :?:
We are N:1,VOLVO FOREVER!
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
Diman Wrote:Колега вчера прочетох за твоя проблем,и като чели мойта "машина"се зарази от твойта болест,сутрината запалвам и около 2-3мин. също като при теб чукане,тропане,пушене и т.н.,после всичко си е ОК.Според мен проблема идва от свещите,преди около 3мес. смених 5 от тях ,а 6 поради трудност при смяната я оставих(но работеше).Не съм от най-компетентните,но мисля,че е изгоряла(утре ще проверя).Имам следния въпрос :възможно ли е ако 1 свещ е изгоряла,сутрин при палене да се получи такъв проблем :?:
Нали си дизел. Доколкото знам (несъм специалист) от свещите при дизела зависи само паленето сутрин. Да подгреят нафтата, а след това нямат никаква роля освен да запушват дупките.
Posts: 1,483
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
4
Diman Wrote:Колега вчера прочетох за твоя проблем,и като чели мойта "машина"се зарази от твойта болест,сутрината запалвам и около 2-3мин. също като при теб чукане,тропане,пушене и т.н.,после всичко си е ОК.Според мен проблема идва от свещите,преди около 3мес. смених 5 от тях ,а 6 поради трудност при смяната я оставих(но работеше).Не съм от най-компетентните,но мисля,че е изгоряла(утре ще проверя).Имам следния въпрос :възможно ли е ако 1 свещ е изгоряла,сутрин при палене да се получи такъв проблем :?:
Нали си дизел. Доколкото знам (несъм специалист) от свещите при дизела зависи само паленето сутрин. Да подгреят нафтата, а след това нямат никаква роля освен да запушват дупките.
Posts: 304
Threads: 18
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2007
Reputation:
0
Точно това е въпроса ,сутрин когато нафтата е студена се получава проблема :| .После си работи като "часовник"
We are N:1,VOLVO FOREVER!
Posts: 304
Threads: 18
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2007
Reputation:
0
Точно това е въпроса ,сутрин когато нафтата е студена се получава проблема :| .После си работи като "часовник"
We are N:1,VOLVO FOREVER!
|