The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo минава на 3 цилиндъра

#7
dobringeorgiev Wrote:Като цяло икономиката се насочва към ефективност и опазване на околната среда. В крайна сметка може и да е за добро.
И как точно ще се опази тази околона среда като за производството на един автомобил се унищожава толкова, колко сигурно да харчи 100/100 в продължение на 1 000 000 км ... а с това консуматорско мислене и нисък ресурс, производството ще е много повече, т.е. много повече ще се замърсява!
Колко погрешно мислене имат хората ... както е за ел. автомобилите - харчат ток, който се произвежда от АЕЦ :? :roll:
Ако някой иска да произведе екологичен автомобил, тогава да го направи адски здрав, надежден, дълголетен и да работи с водороден агрегат ... всичко друго е утопия!

Сега ще ви дам един пример за новите и "екологични" малолитражни автомобили:
От няколко дни се подмествам с един СЕАТ ИбиСЪ (Шкодата е малко на тенекиджия след неуспешен опит да я прескочи един КАМАЗ :mrgreen: ), който е с 1.2 TSI двигател - революционният, екологичен, 3 цилиндров бензинов двигател на VAG, с 70 к.с. и 5-ст. ръчна кутия. И сега четете какво се случва в реални условия ... разход в града - 11.5/100, разход на магистралата (цялата София - Пловдив) с 160 км/ч - 11/100, а с 120 км/ч на автопилот (цялата Пловдив - София) - 7.3/100 ... :lol: :lol: :lol:
Разход на XC90, D5, автоматик ... градско 14-15/100, извънградско 8/100, при 160-180 км/ч - около 11/100 ...
Е*ем ти и малолитражните коли - освен, че не са икономични, но возят по-гадно и от строителна количка!

Та ... ако ВОЛВО иска да остане на пазара, за в бъдеще ще залага на сигурност и комфорт, а издръжливостта ще трябва да я загърбят ... иначе рискуват да фалират! Нека да излязат новите i-Art, Drive-E и с подобни маркетингови съкращения двигатели, да ги покарат малко хората, да се видят в реални условия ... пък дано да греша 8-)
BG VOLVO Member #00409
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)