The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с клапата за въздух

#41
ivopifa Wrote:
armagedon Wrote:Здравейте колеги! На мен, като намаля климатроника на по ниски градуси по някога ми изключва компресора и започва да си вкарва външния въздух, който при 35гр. става ад в колата. След рестарт на колата или климатика всичко се нормализира, но започна да го прави по често. Както и да е, установи се, че разстоянието на котвата (съединителят) на компресора е много голямо, над 1 мм. С търсачката нищо не намерих, а съм чел тук във форума за корекцията на това разстояние, махаха се някакви шайби и т.н., но сваляше ли се компресора или има начин да се направи този ремонт без сваляне.....

При по-ниски градуси или при по-ниски обороти на вентилатора на купето се случва това, колега?
От четири години и половина, досега не е работил климатроника по този начин. Може би не си ме разбрал, колега. Например между 22-26гр. на врътките охлажда о.к. Като реша да сваля температурата, при 38гр. външна и компресора спира да работи (най често при такива обстоятелства го прави тоя номер) и съответно аз завирам. Прочетохме я за грешки, такива няма и се останови, че разстоянието на котвата е много голямо, а преди около месец напълних системата с фреон и оттогава започна да ми го прави този проблем. До преди това си охлаждаше горе долу, но компресора включваше и изключваше през 10-20 сек. поради малкото фреон. Сега пък, като охлажда компресора си работи непрекъснато, но се появи другия проблем.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)