08-03-2016, 09:15 PM
ivopifa Wrote:От четири години и половина, досега не е работил климатроника по този начин. Може би не си ме разбрал, колега. Например между 22-26гр. на врътките охлажда о.к. Като реша да сваля температурата, при 38гр. външна и компресора спира да работи (най често при такива обстоятелства го прави тоя номер) и съответно аз завирам. Прочетохме я за грешки, такива няма и се останови, че разстоянието на котвата е много голямо, а преди около месец напълних системата с фреон и оттогава започна да ми го прави този проблем. До преди това си охлаждаше горе долу, но компресора включваше и изключваше през 10-20 сек. поради малкото фреон. Сега пък, като охлажда компресора си работи непрекъснато, но се появи другия проблем.armagedon Wrote:Здравейте колеги! На мен, като намаля климатроника на по ниски градуси по някога ми изключва компресора и започва да си вкарва външния въздух, който при 35гр. става ад в колата. След рестарт на колата или климатика всичко се нормализира, но започна да го прави по често. Както и да е, установи се, че разстоянието на котвата (съединителят) на компресора е много голямо, над 1 мм. С търсачката нищо не намерих, а съм чел тук във форума за корекцията на това разстояние, махаха се някакви шайби и т.н., но сваляше ли се компресора или има начин да се направи този ремонт без сваляне.....
При по-ниски градуси или при по-ниски обороти на вентилатора на купето се случва това, колега?
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.