11-18-2020, 02:27 PM
(This post was last modified: 11-18-2020, 02:31 PM by Volvo v 50 fen.)
(11-17-2020, 07:58 PM)Volvo v 50 fen Wrote: Здравей, колега най добре го сменяй след като е започнал да сдава багажа. Аз на моето V 50 2.0 HDI го смених преди 2 години след като не му обърнах внимание на време умря от един път. Малко преди да умре алтернатора започна да мирише на изгорели кабели, покарах така известно време и една сутрин не можах да запаля и ми стана ясно, че умря. Купих си нов Denso, смяната не е много лесна. За да имаш достъп до алтернатора трябва да разкачиш корпуса на нафтовия филтър, но без да му откачаш тръбите за нафтата просто разглобяваш стойката която държи корпуса на филтъра и го повдигаш, можеш и да го вържеш за да не ти пречи. По сложната част е когато трябва да освободиш ремъка, сваляш предно дясно колело, сваляш подкалника и достигаш до обтяжната ролка с ключ 17 мисля, че беше, завърташ ролката и освобождаваш ремъка. Малко по сложно е да сложиш ремъка, защото свиването на ролката за да сложиш ремъка не е много лесно. Аз например свалих ролката с имбус, на самата ролка има направени отвори за да се стопира в определен градус,след като я натегнах наврях един имбус в дупката за да задържа ролката стегната и след това отново монтирах ролката, след като наместиш ремъка ще е добре да сте двама. Единия да напъне с ключа от долу ролката за да освободи имбуса, а другия да извади от горе имбуса. Дано съм помогнал с инфото. Пиши от къде си.
Забравих да спомена, че става въпрос за 2.0 HDI мотора. Успех!!! И пиши как са се развили нещата.