02-13-2008, 12:49 PM
Наскоро си купих антена за колата, тъй като моята беше счупена и реших че няма да е лошо да споделя как се сменя антената за да не се налага излишно отвиване на болтчета.
Антената се крепи към купето само на един болт захванат за долната страна на механизма. При демонтирането на антената внимавайте че има и едно маркуче което също е хванато към купето, по-точно влиза в дупка в ламарината, верочтно за оттичане на конденз и последното което трябва да откачите това са жиците.
Качил съм снимки как изглежда антената, както и снимки от "ремонта".
1. Така изглежжда целия механизъм
2. Това е антената която си купих.
3. Тук има една гайка която трябва да отвиете и да свалите капачето.
4. Трябва да откачите и моторчето тъй като то пречи на движението на антената, която е захваната чрез червяк към механизма
След като е откачено моторчето трябва да откачите и тръбичката в която се намира антената, тя се държи на 2 рапидки, след като я откачите може да извадите това което е останало от старата антена, в моя случай бяха две парчета - една снадка от антената и около 50-60см от червяка който беше навит на макара в маханизма. Червяка го извадих с отварянето на капачето посочено в снимка 3, а антената като откачих и тръбичката.
5. Като вкарвате червяка обратно има вероятност да заяде тук, където е посочено със стрелка, затова с отвертка или нещо друго го подпрете за да продължи напред докато се навие целия, след това затваряте.
Еми това е, дано съм помогнал.
Антената се крепи към купето само на един болт захванат за долната страна на механизма. При демонтирането на антената внимавайте че има и едно маркуче което също е хванато към купето, по-точно влиза в дупка в ламарината, верочтно за оттичане на конденз и последното което трябва да откачите това са жиците.
Качил съм снимки как изглежда антената, както и снимки от "ремонта".
1. Така изглежжда целия механизъм
2. Това е антената която си купих.
3. Тук има една гайка която трябва да отвиете и да свалите капачето.
4. Трябва да откачите и моторчето тъй като то пречи на движението на антената, която е захваната чрез червяк към механизма
След като е откачено моторчето трябва да откачите и тръбичката в която се намира антената, тя се държи на 2 рапидки, след като я откачите може да извадите това което е останало от старата антена, в моя случай бяха две парчета - една снадка от антената и около 50-60см от червяка който беше навит на макара в маханизма. Червяка го извадих с отварянето на капачето посочено в снимка 3, а антената като откачих и тръбичката.
5. Като вкарвате червяка обратно има вероятност да заяде тук, където е посочено със стрелка, затова с отвертка или нещо друго го подпрете за да продължи напред докато се навие целия, след това затваряте.
Еми това е, дано съм помогнал.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"