The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
740 2.3 16 клапана

#11
За обслужване - смяна на ангренажен ремък, ремък на баланс валовете и всички ролки - около 650-700 лв. с частите и труда. За баланс ремъка - трябва да изглежда леко хлабав, иначе вие.
Говоря за B204FT - 2.0 16V turbo - по-малкия turbo брат на B234F. Главата е (почти) еднаква.
Значи в тези граници са цените.
Частите ги имат Скантех. Ремъците даже ги има по магазините защото са на Bochs, но за ролките трябва с поръчка.
За масла незнам наизуст, нека някой от колегите да каже ако знае.
На B234F се сменя се и болта на маслената помпа поради опасност от счупване - т.е. може да направи големи бели.
А иначе мотора e с максимална мощност 153 кс при 5400 об/мин и максимален въртящ момент 204 Nm при 4450 об/мин. Приятен мотор, много тих и без вибрации.Тук има информация на английски за смяната на ремъците, както и някои особености на тези мотори.
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)