11-17-2008, 07:53 PM
За обслужване - смяна на ангренажен ремък, ремък на баланс валовете и всички ролки - около 650-700 лв. с частите и труда. За баланс ремъка - трябва да изглежда леко хлабав, иначе вие.
Говоря за B204FT - 2.0 16V turbo - по-малкия turbo брат на B234F. Главата е (почти) еднаква.
Значи в тези граници са цените.
Частите ги имат Скантех. Ремъците даже ги има по магазините защото са на Bochs, но за ролките трябва с поръчка.
За масла незнам наизуст, нека някой от колегите да каже ако знае.
На B234F се сменя се и болта на маслената помпа поради опасност от счупване - т.е. може да направи големи бели.
А иначе мотора e с максимална мощност 153 кс при 5400 об/мин и максимален въртящ момент 204 Nm при 4450 об/мин. Приятен мотор, много тих и без вибрации.Тук има информация на английски за смяната на ремъците, както и някои особености на тези мотори.
Говоря за B204FT - 2.0 16V turbo - по-малкия turbo брат на B234F. Главата е (почти) еднаква.
Значи в тези граници са цените.
Частите ги имат Скантех. Ремъците даже ги има по магазините защото са на Bochs, но за ролките трябва с поръчка.
За масла незнам наизуст, нека някой от колегите да каже ако знае.
На B234F се сменя се и болта на маслената помпа поради опасност от счупване - т.е. може да направи големи бели.
А иначе мотора e с максимална мощност 153 кс при 5400 об/мин и максимален въртящ момент 204 Nm при 4450 об/мин. Приятен мотор, много тих и без вибрации.Тук има информация на английски за смяната на ремъците, както и някои особености на тези мотори.