The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спортен конусовиден въздушен филтър за 740

#7
Не мисля, че има някаква разлика в количеството постъпващ въздух. По-скоро разликата между различните филтри ще е в начина, по който постъпва въздуха и начина на филтрирането (ако може да го нарека така) му. Пък и ти си имаш дебитомер, той си определя колко въздух ще си дръпне от филтъра. Пък и ти тръбата преди филтъра ще си я запазиш, единственото променено нещо ще е вида на филтъра. Поне аз така мисля. Нещо днес ме домързя да сваля кутията с филтъра да видя г/д колко мм е тръбата идваща от дебитомера. Но филтър ще се вземе. Сега се чудя дали да модифицирам кутията или да направя както е направил VolvoFan тук: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=1107" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=15&t=1107</a><!-- l --> .
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)