06-13-2018, 03:34 PM
Какво точно сте направили? От къде тръгва тази двуцевка и до къде?
4.4.. there is no replacement for displacement!
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Ремап на xc90 v8
|
06-13-2018, 03:34 PM
Какво точно сте направили? От къде тръгва тази двуцевка и до къде?
4.4.. there is no replacement for displacement!
06-13-2018, 04:25 PM
iago Wrote:Какво точно сте направили? От къде тръгва тази двуцевка и до къде? Сменени крайни гърнета и накрайници <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=ASFvkajScec">https://www.youtube.com/watch?v=ASFvkajScec</a><!-- m -->
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex VOLVO V70 D5 - 2003 - ex VOLVO S80 V8 - 2006 - now
06-13-2018, 04:30 PM
bell Wrote:Сменени крайни гърнета и накрайници ...Много добре звучи...иначе на месечната среща в София на 24.06 може да правим огледи и да слухтим на воля
06-13-2018, 05:45 PM
Крайното гърне и резонатора преди него? То всъщност освен катализаторите, други гърнета няма, поне при XC90-то. Звучи доста добре. На живо и в града много ли е шумна? За ориентир.. полицай може ли да се заяде или изобщо не е чак толкова шумна?
4.4.. there is no replacement for displacement!
06-14-2018, 07:57 AM
iago Wrote:Крайното гърне и резонатора преди него? То всъщност освен катализаторите, други гърнета няма, поне при XC90-то. Звучи доста добре. На живо и в града много ли е шумна? За ориентир.. полицай може ли да се заяде или изобщо не е чак толкова шумна?Резонатор не е пипан, само гърнетата и накрайниците от хром накрая.... Шумна е само при колд старта в началото когато прави 1200 оборота, след 20-тина сек. ги смъква на 680 и колата заспива. Даже по някога се подлъгвам да вадя ключа забравяйки, че е запалена - толкова е тиха на място Единствено, когато катеря баир и е на 1700 - 2000 оборота има едно боботене, което на някои може да е досадно, но аз съм му свикнал. Иначе звукът си е яката работа - особено в тунел ако се изреже може да си представиш, че си в Монца или Монако
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex VOLVO V70 D5 - 2003 - ex VOLVO S80 V8 - 2006 - now
06-14-2018, 08:01 AM
Ахаам, твойта е с гърнета и от двата края на бронята. Зацепих :mrgreen: . Ако се засечем на някоя среща при НИМ ще покажеш да я чуя на живо ако може.
4.4.. there is no replacement for displacement!
01-23-2019, 08:04 PM
(06-14-2018, 07:57 AM)bell Wrote: Единствено, когато катеря баир и е на 1700 - 2000 оборота има едно боботене, което на някои може да е досадно, но аз съм му свикнал. Здрасти. Опитах да ти пратя ЛС, но форума каза, че си достигнал квотата и не може да бъде изпратено. Бях се зачел някви неща в нета за резонанси, честоти, ала-бала. И се сетих за твоята кола, че е правена при Драго. Това боботене за което казваш, само при баир ли го има? В смисъл ако закотвиш темпомата на 6та на 1850 оборота на магистралата, боботенето има ли го? Защото точно тоя резонанс ми се иска да избегна. Четох, че според дължината на тръбата и диаметърът и не знам си какво си, това обикновено е резонанс на 134Hz и т.н... някви инжинерни разсъждения (цитирам числото по спомен малко). Та с две думи, само при баир ли го има боботенето или винаги когато си в тези обороти? (01-23-2019, 08:04 PM)iago Wrote: В смисъл ако закотвиш темпомата на 6та на 1850 оборота на магистралата, боботенето има ли го? ...Та с две думи, само при баир ли го има боботенето или винаги когато си в тези обороти?Лъчо, и аз ужким съм със спортна генерация и 2 гърнета - https://bilsport.ch/wp-content/uploads/2..._xc_90.pdf и понякога съм усещал лек резонанс точно около тези обороти, но според мен не е било при темпомат на равно, а по-скоро при ускорение на баир както казваш - ще трябва да се заслушам другият път на дълго...
01-23-2019, 09:03 PM
Хах, не знаех за твойта, че не е сток откъм звучене. Като цяло не е голяма драма ако в някви определени ситуации има резонанс. Стига да не е през по-голямата част от шофирането. То и стоковата в определени ситуации не ми харесва как звучи дет се вика. Нали все пак идеята е да стане по-шумничък мАторя ..
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |