Posts: 13
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2019
Reputation:
0
04-19-2019, 06:45 AM
(This post was last modified: 04-19-2019, 06:46 AM by xorred.
Edit Reason: забравен модел на колата
)
Здравейте приятели... първи пост, и за такъв проблем...
Преди 3 седмици ми прегря колата - спрях я, отварям - целия капак, всичко в розова боза, отдолу тече тази розова боза... изчаках, и първия сервиз на пътя който видях я оставих там (нямах избор при тази ситуация).
Отварят капака, гледат - и веднага "смяна на гарнитура" - взеха ми - внимание - 1600 лв за работата и за гарнитурата и шлайфане на глава!!!! Но... след свършен факт - какво да правиш?
И взимам аз колата.... и ПАК СЪЩАТА РАБОТА!!!!
https://youtu.be/Ie9kh_AyMSY
Зачетох се онлайн... разни мнения, някои казват, че от масло от автоматика може да влиза в системата за охлаждане.
В шах и мат съм. След такъв разход за "ремонт" отново на нулата... посъветвайте ме сервиз където могат да оправят положението? А, и... от известно време автоматика също е за ремонт, по принцип. Къде правят автоматик на такива коли, където могат да оправят и горния проблем?
XC90 2008 година
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
04-19-2019, 08:05 AM
(This post was last modified: 04-19-2019, 08:08 AM by Tisho.)
(04-19-2019, 06:45 AM)xorred Wrote: Здравейте приятели... първи пост, и за такъв проблем...
Преди 3 седмици ми прегря колата - спрях я, отварям - целия капак, всичко в розова боза, отдолу тече тази розова боза... изчаках, и първия сервиз на пътя който видях я оставих там (нямах избор при тази ситуация).
Отварят капака, гледат - и веднага "смяна на гарнитура" - взеха ми - внимание - 1600 лв за работата и за гарнитурата и шлайфане на глава!!!! Но... след свършен факт - какво да правиш?
И взимам аз колата.... и ПАК СЪЩАТА РАБОТА!!!!
https://youtu.be/Ie9kh_AyMSY
Зачетох се онлайн... разни мнения, някои казват, че от масло от автоматика може да влиза в системата за охлаждане.
В шах и мат съм. След такъв разход за "ремонт" отново на нулата... посъветвайте ме сервиз където могат да оправят положението? А, и... от известно време автоматика също е за ремонт, по принцип. Къде правят автоматик на такива коли, където могат да оправят и горния проблем?
XC90 2008 година
Какво да ги правиш такива "майстори"... Освен да им шлайфаш главите в буквалния смисъл на думата...
Това ми напомня как в един "сервиз" така ми изчистиха геометрията на турбото, че няколко месеца след това си оправях колата от глупостите им...
То не беше теч на масло, защото вместо да сменят уплътнение за 2лв сложили старото, изпускане на газове от къде ли не вследствие на накриво завити и нищо не държащи болтове по турбината... Уплътнено да не изпуска газове с някакви пасти мазила, изкривена тръбата към EGR-а и уплътнена с същите такива гадости. Резултат няколко месеца по късно като си в колата спрял на светофар ще се задушиш от изгорели газове влизащи в купето през вентилацията... съскане, фучене и други такива странни звуци при ускорение. Добре, че намерихме само топлия охлюв на турбината от едно място, че ако трябваше да купувам нова турбина заради това, щеше и по вестниците да е писано вече за този случай...
Вероятно има проблем с радиатора и е смесила охладителна течност с маслото от кутията.
Ако колата е в София или околностите - карайте я при Младен. Но не на собствен ход! Че ще ремонтирате автоматик ако вече не се счупил...
Posts: 13
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2019
Reputation:
0
Кой е Младен? След няколко разговора с няколко сервиза, казват, че най-вероятно целия автоматик е пълен с антифриз и е за смяна. Златно волво
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Има сервиз в кв. Връбница.
Работеше преди в МП и познава много добре Volvo.
Пращам ти телефон на Л. С.
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
Воден радиатор през него минава и маслото на АСК-то, дано да не е вкарал вода в скоростната кутия. Но и на нея трябва да се смени маслото.
А тия от сервиза да ти платят целия масраф. Трябва да си много некадърен технически ... направо им се чудя на акъла, розова масло в двигателя?!? - ама много са тъпи.
ex XC90
Posts: 13
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2019
Reputation:
0
в бг няма начин да накараш някого да ти плати целия масраф. Тва е положението
Posts: 7
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2019
Reputation:
0
Горд собственик на: XC 90 D5 185hp
Колега спокоино и аз съм след ремонт на скоростна кутия в Дивалс взеха ми шапка пари но ме е страх да кажа мнение колата е още в тестов период и аз доста се напатих но продължавам да си обичам колата
Има начин да накараш някои да ти плати масрафа ако имаш докyменти за дадените ремонти и може да докажеш първичния проблем че е 1 во степенен а не появил се впоследствие но е много ходене по мъките
XC 90 D5 185hp 2006
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
04-20-2019, 06:23 AM
(This post was last modified: 04-20-2019, 06:23 AM by Tisho.)
Само факта, че са ремонтирали мотора(който си е бил здрав) след грешна диагностика би трябвало да е достатъчен да си търси правата.
Като към това добавим и факта, че колата е издадена с дефект водещ много бързо до повреда в скоростната кутия, това е възел който не търпи грешно масло. Какво да говорим за смес между масло и охладителна течност.
Определено сервиза в който незнаят това, което всички други от обща култура знаят - маслото в дизелов двигател обикновенно е черно... Трябва да си понесат отговорността(заплащане на щетите по колата плюс обезщетение) - или да сменят дейността си на кебапчийница, или да се образоват поне на необходимия минимум за извършване на подобна дейност...
Posts: 165
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
3
Розово масло в охладителната система може са влезе само от топлообменника на АСК. Такъв топлообменник има и за двигателното масло, което както знаем, е черно.
А онези "майстори" са си за шлайфане с гега!
Posts: 165
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
3
|