04-26-2012, 12:09 PM
Само с реглаж едва ли ще се оправят нещата. Ако задържа един апарат(..а в началото непосредствено след реглаж е бил добре) то проблема не е в реглажа. Ако апаратите задържат от самото начало, то тогава може да се говори за коФти реглаж(..като тогава говорим за постоянно триене на накладката в диска в следствие на претягане). Факт е, че при неправилен реглаж на ръчната (отпуснатост или скъсани жила) се появява и луфт в крачния педал на спирачката. Нали се сещате защо ? Не съм описвал всичко подробно, защото ако прибегна до писания, то те няма да са тук а в отделна тема подплатена със снимки и подробни разяснения. Проблемите касаещи задържането на един апарат, може да са много разнородни. Но тук говорим за нещо конкретно. И да може да допълня, че след интервенции си е необходим реглаж. Нещо което бе споменато от nikistk