The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Има нафта,а не ще да пали :(

#31
Убедих се ,се едно в помпата ми се беше зародила примитивна форма на живот Big Grin много гнусни са тия неща... А иначе резервоара ми направи впечатление че беше чист ообщо взето до колкото можеше да се види де. Дано колата тръгне безпроблемно след извършените манипулации...
Поздрави ! Smile
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#32
Резервоара е чист но само привидно.На дъното продължават да се плацикат сополите които се махат само с източване и сваляне което ЩЕ направиш като се стопли но преди това ще духнеш едно шише ТДА на Кастрол и си готов.След това задължително нов филтър.

Подобни отлагания като мазут които се виждат на снимките се получават и при бензиновите помпи но са вътре по турбинката.При коли с газови уредби които почти не се карат на бензин точно те са честа причина да горят помпи а не защото няма бензин.Започват да се наслояват и да тормозят помпата като в един момент направо блокира.За това е хубаво на "газираните" коли :lol: през две-три години да се сваля помпата и да се промива с кореселин, АМВ или друг подобен разредител като той отмива тези гадости понеже бензина не може, той ако можеше нямаше да се отложат.Потапя се помпата в буркан и се подава ток да върти да циркулира кореселина, оставя се да се накисне, пак се превърта и така няколко пъти.
V40 B4204S '97
Reply

#33
... еххх Karlsson безценен си ! ... тази профилактика и аз ще я правя в скоро време и съветите ( относно почистването.. ) ти ще ми бъдат полезни ! ... Мерси Smile
Reply

#34
Колеги днеска я сглобихме помпата почистена,нагласена. Измерихме поплавъците с мултицет дали работят,и двата отчитат правиелно уж Big Grin Сложихме в два съда нафта да я проиграеме,първо не искаше да изпомпва и изведнъж извади некви чернотии гадни и почна да си тегли горивото както трябва,силно се надявам това да е бил проблема,(затлачването) и за това като се е стигало до момента да се включи да работи,и колата е гаснела. Утре или други ден ще закачиме всико по колата и се надявам да запали. Мерси на всички колеги които ми дадоха полезни съвети ! Smile
Поздрави за сега !
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#35
Karlsson Wrote:Резервоара е чист но само привидно
...
Подобни отлагания като мазут които се виждат на снимките се получават и при бензиновите помпи но са вътре по турбинката.При коли с газови уредби които почти не се карат на бензин точно те са честа причина да горят помпи а не защото няма бензин.Започват да се наслояват и да тормозят помпата като в един момент направо блокира.
...

Tisho Wrote:Айде и аз да се наредя на опашката...
От няколко дни нивомера ми показва от време на време, че имам 10л след малко половин резервоар. :?
...
Кой знае какъв динозавър ще извадя оттам като реша да го чистя... :roll:
Ощe един на опашката, но май аз съм по-зле ... При мен като запаля сутрин и ми показва че няма гориво.
Работата отива на тази снимка:
[Image: 024400893.jpg?r=0]
само че с широко отворени задни врати и багажници ...
Той пък горкия (D5) почти всяка сутрин взема душата на акумулатора докато успее да запали, аз - газифициран и на бенз. работя само на място докато загрее. 2 чувала с парцали дали ще стигнат, а?
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#36
Здравейте волво фенове! Много се кефя на тези коли, преди 3 г. си взех в 40 2001 г- 1,9 д. но май съм на път да се разочаровам. Преди седмица, покрай студовете взе да се ослушва сутрин, при което сложих от "зимния дизел" на ОМВ - оттогава взе да трака мн, взе са светилампата за маслото...Една сутрин, както запалих, работи около 1-2 мин. и изведнъж угасна / а си държеше оботи и т.н./
Тръгнах за планина и след около 50 км взе съвсем да трака, взе да хлопа, лампата за маслото ту светва ту угасва / маслото е ок, няколко пъти го гледах и предните дни /. Отворих капака и видях, че кората над двигателя е омаслена. Продължиш с 30 км./час, на ниски обороти, колата придърпваше, лампата за маслото присвяткаше и т.н. Иначе си пали, на място работи ок, поддържа обороти / около 800 /. На 2 майстора ходих, единия вика колянов вал, другия вика направо нов двигател.....направо ми стана лошо.
Ако някой може да даде съвет ще съм благодарен. Не искам да се отказвам от колата, кефи си ме много!
Reply

#37
Малко спам ама не се сдържах.
Бирата и управителя са много важни инструменти : :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

   
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#38
Днес я запалихме най-накрая Smile Обезвъздуших дюзите и колата заработи най-накрая,сега остава да я покарам тези дни и да виидме дали като намалее количеството нафта ще си работи помпата нормално и ще си пълни към мотора. Само единственото ми притеснение е ,че в момента ми показва че има повече нафта от рреалното количество в резервоара,но се надявам като я изкарам,че е и под некви наклони и я покарам да отчете правиелно,дайте и вие едно мнение по този въпрос,или е нужно калиброване?!
1.460 1.7 Turbo 1995 180hp-sold ...
2.S80 2.5 2000 Turbo Diesel 140hp sold ...
3.S80 2.5 2008 D5 185hp drive now ...
[Image: ab197017.gif][/url]
[url=http://frook.ru/]сайт
Reply

#39
пълно - празно няколко пъти но без междинни пълнения, би трябвало да се калибрира
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)