The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спешно съвет - колата прегря ??? навън е -10

#21
И ще взема да стане весело Smile Антифриз си взех от МП един литър концентрат на Volvo за 12 лева, да имам за доливане ако се наложи. Цената на 4 литра мисля че беше около 40 лева.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#22
    Здравейте колеги! Ще се въсползвам от темата да опиша и моя проблем , той е почти същия ама на обратно :mrgreen: . Днес след около 40мин каране градско колата не загрява , стигна до градусите на снимката която съм приложил. Според вас термостата за смяна ли е или е възможно да е от нещо друго?
Reply

#23
Просто е дизел. Ако и лятото не загрява - термостат, но дизел и парно зимата е като шестица от тотото.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#24
Латото си нямах проблеми. И предния ми автомобил беше дизел но всичко си беше ОК , зимата си загряваше парното беше огън. Със тази кола ми е първа зима и съм изненадан все пак е шведска би трябвало да е както трябва.
Reply

#25
При мен за 10 км стигна до 90 градуса, и парно си имах.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#26
Както трябва означава допълнително подгряване на антифриза при температури под -5 градуса - допълнителна екстра е. Колите от Италия обикновено я нямат.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#27
anmarinov Wrote:[ATTACHMENT NOT FOUND]Здравейте колеги! Ще се въсползвам от темата да опиша и моя проблем , той е почти същия ама на обратно :mrgreen: . Днес след около 40мин каране градско колата не загрява , стигна до градусите на снимката която съм приложил. Според вас термостата за смяна ли е или е възможно да е от нещо друго?
Със същата кола съм колега, тази сутрин беше -18 и за 10-12 минути на място + 1 км беше на такива градуси и вече духаше леко топло. След още 7-8 км по околовръстното - там се поддържат обороти за по-дълго време, вече беше нормална температурата - стрелката на 12 часа и чак тогава ми отвори термостата. Бяха нужни още 5-6 км да изравни двата кръга. Смени си термостата, не мисля че може да е от друго. Иначе парното при мен е топло, но не горещо (в никакъв случай не е студено), колата е карана без въздушен филтър в Италия и не ми се мисли какво се е набило в питата. Имал съм други дизели, дето бяха способни изгаряне на краката да ми причинят Big Grin, така, че не съм съгласен, че дизелите имат лошо парно, всичко си е до конструктивни решения и особености на колата.. и до по-малко боклук в питата. А съм свидетел и за бензинови, които и след 300 км не могат да те сгреят, въпреки, че са загрели нормално.
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#28
И още нещо се сетих, провери си подгряването на антифриза дали е ок, всички мотори D5252T имат подгряващи свещи (при мен са две), действат под 5 градуса.
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#29
Да и аз имам две обаче не ги знам дали работят. ( пък и те на едно шибано място) И за термостат съм пуснал запитване.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)