Posts: 4,157
Threads: 203
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
1
Ние пък тази сутрин запалихме без проблем...,термометъра в Герман сочеше -20,но... понеже имам усещането че колата не харесва собственичката :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
406944478461ce50262ba5.jpg (Size: 6.07 KB / Downloads: 1,480)
след като потеглили при подаване на повече газ колата забивала муцуна и гасне :lol:
Последваха манипулациите -нов филтър,3 литра бензин и всичко е перфектно
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Eeeeeee Кире, как няма да си харесва собственичката - какви работи говориш :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 4,157
Threads: 203
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
1
ico850 Wrote:Eeeeeee Кире, как няма да си харесва собственичката - какви работи говориш :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Е вервай какво ти казвам бре :mrgreen: :lol: hock: ,от както Дани отново я подкара имам усещането че колата се опитва по всякакъв начин да се "отърве" ,сега като последна "изненада" май е заминал лагер на задна главина...,колкото и странно да е това!
п.п. сори за спама...
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Posts: 1,641
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
Днес на един съсед Нисан Алмера Тино 2,2 дизел не знам точно какъв май е команрейл. Пали за работа в 6,30 всичко ок чисти стъкла 2-3 минути колата си работи нормално. Тръгва и при опит да засили не става до 1500 оборота и не може повече '' забивала муцуна и гасне'' точно като при теб. Горивния филтър не го е сменял на последна смяна на масло Стигна някак до работа на 10 км така и ми занесохме след обяд 1,2 литра бензин на цена 3 лева и добавка против замръзване на дизел ) че на работното му място е с 2 градус по студено от нормалното и утре като си за тръгва в 7:00 дали ще се прибере божа работа
Posts: 569
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
bg_tiger1978 Wrote:momk0 Wrote:ето как запали мойта сутринта:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=9PBq4-SwfYk&feature=youtu.be">http://www.youtube.com/watch?v=9PBq4-Sw ... e=youtu.be</a><!-- m -->
:lol: Най-важна е финалната реплика след запалването, без нея нищо нямаше да се получи :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Вече знам що съм я казал...
Днес при опит да запаля акомулатора умря тотално. Добре че ми дадоха ток да запаля че да стигна до м комплект да си взема нов.
Сега вече съм една идея по спокоен
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Posts: 85
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
0
Колега momkО, доста върти май, докато запали. И аз паля по същия начин, абсолютно както и при теб се стигна до смяна на акумулатора и сега с чисто нов акумулатор върти като луда....поне десетина пъти превърта, един-два цилиндъра запалват или такова е усещането и после си пали, но определено не е нормално палене. Имам колега с лагуна dci и съвсем не пали така. Смених свещите без да ги проверявам, за мен определено проблема е в тях. Сега чакам да поизстине хубаво и довечера или утре сутринта ще кажа какъв е резултата.
Posts: 226
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Аз паля от 1вото въртене с 1 подгрев,при -19 но в гараж/малко на завет/.Не и е никак тамън на колцата ми в тоз студ мени си оборотите,трудно се форсира,зор достига работна температура.В40-1.9тди 90кс.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Posts: 722
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
vin_d Wrote:Аз паля от 1вото въртене с 1 подгрев,при -19 но в гараж/малко на завет/.Не и е никак тамън на колцата ми в тоз студ мени си оборотите,трудно се форсира,зор достига работна температура.В40-1.9тди 90кс.
Сори за спама, ама не се сдържах!
...То, в тоя студ, и ти колега мениш оборотите, докато стигнеш до гаража, нали? А, дали би се изфорсирал до там? Такава ми ти закачка...
Мойта машина, ако и да е бензинова, при това положение, също не иска, студена да бъде насилвана, след паленето... Това е, все едно да си гвардеец пред президенството, примерно... Да са те оставили така докато се вкочаниш, па да те карат, вместо да маршируваш, някак, направо да се затичаш...
Posts: 397
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
jul Wrote:Това ми е първа зима като "дизелак" и не мога да се ориентирам при какви температури да очаквам проблем при палене. Може ли да споделите при колко под нулата трудно палите. Днес при -8 не можах да запаля. Малко по -късно (2ч заредих акум.) при -6 запали от трети път. Карам с нафта от ЛУКОЙЛ или Петрол, като си слагам и добавка против замръзване. Нормално ли е това или да търся проблем в подгряващите свещи? Освен това вярно ли е, че ако изключвам от контакт и пак подгрявам свещите 2-3 пъти преди да завъртя е по-добре при по-студено време? Благодаря предварително! Ако има течно гориво, подгряващите свещи работят, датчика за температура е ок, двигателя има компресия, а помпата е центрована правилно и акумулатора държи поне 2-3 завъртания.. трябва да запалиш и при -25.
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008
Posts: 247
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Не искам да дърпам дявола за опашката, но моето волве при всичките минуси си пали буквално от четвърт.
Имам чувството, че пали по бързо при -18 отколкото кто е загряла.
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ 69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
|