02-01-2012, 10:22 AM
Здравейте,
както се очаква като стане -20 и започват проблемите с паленето. Вчера сутринта към 8 правих няколко опита но неуспешни. Знаех си,че акумулатора е за смяна и затова един приятел дойде да ми дава ток. Никъв ток не помогна. Като дам на контакт и лампата за имобилайзера не изгасва и светодиода на фабричната аларма мига. Помислих си,че акумулатора напълно е умрял и ходих да си взема нов. Сложих новия (вече по обед ~ -10-12 градуса) и още с първото подгряване запали. Днес сутринта пак като дадох на контакт и отново не изгасна лампата на имобилайзера и не искаше да запали. Подгрявах сигурно 10 пъти и не ще. Така след половин час псувни откачих едната клема изчаках 3-на секунди закачих я и като дадох на контак имобилайзера си изгасна и запали от раз. На някой идва ли му на идея защо се случва това?
както се очаква като стане -20 и започват проблемите с паленето. Вчера сутринта към 8 правих няколко опита но неуспешни. Знаех си,че акумулатора е за смяна и затова един приятел дойде да ми дава ток. Никъв ток не помогна. Като дам на контакт и лампата за имобилайзера не изгасва и светодиода на фабричната аларма мига. Помислих си,че акумулатора напълно е умрял и ходих да си взема нов. Сложих новия (вече по обед ~ -10-12 градуса) и още с първото подгряване запали. Днес сутринта пак като дадох на контакт и отново не изгасна лампата на имобилайзера и не искаше да запали. Подгрявах сигурно 10 пъти и не ще. Така след половин час псувни откачих едната клема изчаках 3-на секунди закачих я и като дадох на контак имобилайзера си изгасна и запали от раз. На някой идва ли му на идея защо се случва това?
VOLVO 780