The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Възможно ли е от студа да не работи имобилайзера?

#1
Здравейте,

както се очаква като стане -20 и започват проблемите с паленето. Вчера сутринта към 8 правих няколко опита но неуспешни. Знаех си,че акумулатора е за смяна и затова един приятел дойде да ми дава ток. Никъв ток не помогна. Като дам на контакт и лампата за имобилайзера не изгасва и светодиода на фабричната аларма мига. Помислих си,че акумулатора напълно е умрял и ходих да си взема нов. Сложих новия (вече по обед ~ -10-12 градуса) и още с първото подгряване запали. Днес сутринта пак като дадох на контакт и отново не изгасна лампата на имобилайзера и не искаше да запали. Подгрявах сигурно 10 пъти и не ще. Така след половин час псувни откачих едната клема изчаках 3-на секунди закачих я и като дадох на контак имобилайзера си изгасна и запали от раз. На някой идва ли му на идея защо се случва това?
VOLVO 780
Reply

#2
Разгледах из гугъл и видях,че проблемите може да идват и от сензор наречен "Coolant Temp Sensor" - не знам как се нарича на български нито къде седи. Някой имал ли е проблем с този сензор и за какво служи по-скоро?
VOLVO 780
Reply

#3
Вече 2 дни подред сутрин и при мен светва неочаквано. Вчера докато завърти и присветна имобилайзера. Иначе запали ор 1/2 оборот с едно подгряване и лампата изгасна веднага. Днес при по-ниски от температури стана абсолютно същото само дето като запали имобилайзера остана да свети още 5 сек. Помислих си дали няма да загасне двигателя заради тази лампа. Иначе през деня си палеше както обикновено.

Ще видим как ще е утре сутрин. Всеки случай ще следя темата. "Coolant Temp Sensor" би трябвало да е датчика за температурата на охладжащата течност.
2004 Volvo S40, 1.9D, 102 hp - D4192T4
Reply

#4
От студа и вибрациите на дизелаците да не ви се се разхлабили клемите на антените?
V40 B4204S '97
Reply

#5
Karlsson Wrote:От студа и вибрациите на дизелаците да не ви се се разхлабили клемите на антените?

Предполагам говориш за антената на имобилайзера? Къде се намира това нещо?
VOLVO 780
Reply

#6
Под волана.Свали долния декоративен капак на кормилната колонка и ще я видиш на няколко пръста от контактния ключ.
Не че казвам че е там е проблема но работата по проверката е не повече от две минути.
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)