Posts: 394
Threads: 12
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2008
Reputation:
2
Мда както казва колегата ако колата е запазена и на малко километри(лява дирекция) цената е добра.
Колата трябва да е с двигател D5244T4 (185 кс), който е второ поколение от D5.
Засега впечатленията за двигателя е, че е изключително здрав.
Цялото обслужване е около 1000 лв. с качествени части. ( не от Мото Пфое)
Съединител около 600 лв. без маховик (не от Мото Пфое)
Проблеми с електрониката за по-старите модели като цяло няма.
С малки изключения като:
- инструмент панела (таблото)
- дебитомер
– дюзи
Посочените неща са за по-старите модели с D5, който може да са променени през годините.
Дюзите със сигурност са от ново поколение.
Проблемите основно са с автоматичните скорости и ЕГР системата, която си е проблемна за всички съвременни дизели с хубавата нафта в БГ.
Взимай смело няма да съжаляваш.
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T