The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Снимки на климата

#1
Здравейте, искам да помоля тези от вас които карат бензиново двигатели 2.0 и 2.3 литра да пуснат няколко снимки на устроийството на климата, интересува ме по-точно захващането на компресора към двигателя и къде се хваща ремъка на компресора.
Благодаря на отзовалите се.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#2
Здравейте, искам да помоля тези от вас които карат бензиново двигатели 2.0 и 2.3 литра да пуснат няколко снимки на устроийството на климата, интересува ме по-точно захващането на компресора към двигателя и къде се хваща ремъка на компресора.
Благодаря на отзовалите се.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#3
Виждал съм и от дясно и от ляво разположени на двг като застанеш пред колата.Ремъкът е на коляновия вал,шаибата има още едно гнездо.Снимка на стойката не мога да ти покажа защото мойта няма климатик,според мене стойката ще ти е най-малкия проблем по-голям зор ще е да събереш другите работи.А иначе съм виждал и приспособен кл. от друга кола на 740
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#4
Виждал съм и от дясно и от ляво разположени на двг като застанеш пред колата.Ремъкът е на коляновия вал,шаибата има още едно гнездо.Снимка на стойката не мога да ти покажа защото мойта няма климатик,според мене стойката ще ти е най-малкия проблем по-голям зор ще е да събереш другите работи.А иначе съм виждал и приспособен кл. от друга кола на 740
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#5
Значи имам приятел който се занимава с климатици и той ми каза, че това ще ми е анй-сериозния проблем защото ако не се регулира точно монтажа на стойката на компресора ще къса ремъци доста често тъй като ремъка върти нонстоп независимо дали работи или не. Другото е малко по-лесно само трябва да намеря къде да сложа изпарителя, останлото вече не е чак такъв проблем.
Та затова искам да намеря и да видя как става номера и съответно ако мога сам да си направя стойка, тъй като този същия приятел ми каза че само стойката може да струва 100 лева, което не е малко, иначе аз монтирам ли компресора като хората натам вече ще е по-леко.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
Значи имам приятел който се занимава с климатици и той ми каза, че това ще ми е анй-сериозния проблем защото ако не се регулира точно монтажа на стойката на компресора ще къса ремъци доста често тъй като ремъка върти нонстоп независимо дали работи или не. Другото е малко по-лесно само трябва да намеря къде да сложа изпарителя, останлото вече не е чак такъв проблем.
Та затова искам да намеря и да видя как става номера и съответно ако мога сам да си направя стойка, тъй като този същия приятел ми каза че само стойката може да струва 100 лева, което не е малко, иначе аз монтирам ли компресора като хората натам вече ще е по-леко.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
При това положение те съветвам да купиш стойката от някое 240 на части даже май в момента има някакви обяви,или някой да ти свали неговата и ти по нея да направиш месингово отливка.Иначе трябва да се приспособи нещо подобно на оригиналната стойка,но пак ще ти трябва мостра.Така по снимка нещата няма да са много точни.
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#8
При това положение те съветвам да купиш стойката от някое 240 на части даже май в момента има някакви обяви,или някой да ти свали неговата и ти по нея да направиш месингово отливка.Иначе трябва да се приспособи нещо подобно на оригиналната стойка,но пак ще ти трябва мостра.Така по снимка нещата няма да са много точни.
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#9
да де, ясно че трябва мостра или поне да я замеря и да направя един чертеж, натам вече и сам ще се оправя. Мерси все пак.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#10
да де, ясно че трябва мостра или поне да я замеря и да направя един чертеж, натам вече и сам ще се оправя. Мерси все пак.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)