Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Здравейте, искам да помоля тези от вас които карат бензиново двигатели 2.0 и 2.3 литра да пуснат няколко снимки на устроийството на климата, интересува ме по-точно захващането на компресора към двигателя и къде се хваща ремъка на компресора.
Благодаря на отзовалите се.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Здравейте, искам да помоля тези от вас които карат бензиново двигатели 2.0 и 2.3 литра да пуснат няколко снимки на устроийството на климата, интересува ме по-точно захващането на компресора към двигателя и къде се хваща ремъка на компресора.
Благодаря на отзовалите се.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 302
Threads: 24
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Виждал съм и от дясно и от ляво разположени на двг като застанеш пред колата.Ремъкът е на коляновия вал,шаибата има още едно гнездо.Снимка на стойката не мога да ти покажа защото мойта няма климатик,според мене стойката ще ти е най-малкия проблем по-голям зор ще е да събереш другите работи.А иначе съм виждал и приспособен кл. от друга кола на 740
old volvo never die they only go faster
Posts: 302
Threads: 24
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Виждал съм и от дясно и от ляво разположени на двг като застанеш пред колата.Ремъкът е на коляновия вал,шаибата има още едно гнездо.Снимка на стойката не мога да ти покажа защото мойта няма климатик,според мене стойката ще ти е най-малкия проблем по-голям зор ще е да събереш другите работи.А иначе съм виждал и приспособен кл. от друга кола на 740
old volvo never die they only go faster
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Значи имам приятел който се занимава с климатици и той ми каза, че това ще ми е анй-сериозния проблем защото ако не се регулира точно монтажа на стойката на компресора ще къса ремъци доста често тъй като ремъка върти нонстоп независимо дали работи или не. Другото е малко по-лесно само трябва да намеря къде да сложа изпарителя, останлото вече не е чак такъв проблем.
Та затова искам да намеря и да видя как става номера и съответно ако мога сам да си направя стойка, тъй като този същия приятел ми каза че само стойката може да струва 100 лева, което не е малко, иначе аз монтирам ли компресора като хората натам вече ще е по-леко.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Значи имам приятел който се занимава с климатици и той ми каза, че това ще ми е анй-сериозния проблем защото ако не се регулира точно монтажа на стойката на компресора ще къса ремъци доста често тъй като ремъка върти нонстоп независимо дали работи или не. Другото е малко по-лесно само трябва да намеря къде да сложа изпарителя, останлото вече не е чак такъв проблем.
Та затова искам да намеря и да видя как става номера и съответно ако мога сам да си направя стойка, тъй като този същия приятел ми каза че само стойката може да струва 100 лева, което не е малко, иначе аз монтирам ли компресора като хората натам вече ще е по-леко.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 302
Threads: 24
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
При това положение те съветвам да купиш стойката от някое 240 на части даже май в момента има някакви обяви,или някой да ти свали неговата и ти по нея да направиш месингово отливка.Иначе трябва да се приспособи нещо подобно на оригиналната стойка,но пак ще ти трябва мостра.Така по снимка нещата няма да са много точни.
old volvo never die they only go faster
Posts: 302
Threads: 24
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
При това положение те съветвам да купиш стойката от някое 240 на части даже май в момента има някакви обяви,или някой да ти свали неговата и ти по нея да направиш месингово отливка.Иначе трябва да се приспособи нещо подобно на оригиналната стойка,но пак ще ти трябва мостра.Така по снимка нещата няма да са много точни.
old volvo never die they only go faster
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
да де, ясно че трябва мостра или поне да я замеря и да направя един чертеж, натам вече и сам ще се оправя. Мерси все пак.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
да де, ясно че трябва мостра или поне да я замеря и да направя един чертеж, натам вече и сам ще се оправя. Мерси все пак.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
|