Posts: 147
Threads: 13
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2009
Reputation:
0
Поздравления колега!
Радвам се ,че сте намерили бързо решение.
Нека и аз дам малък съвет за същите симптоми ,но за 10 клапанната версия.Както споменах преди ,при мен беше изпаднала вакуумна тръбичка.Единствената която отива напред към радиатора.Та тя влиза в MAP сензора.На нашите коли той изпълнява функциите ,които при турбо моделите и 20 клапанните версии ,се вършат от MAF сензора.Така ,че ако има такива симптоми -първо да се гледа това вакуумче.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->