The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
датчик външна температура

#1
Здравейте.....от далечен Якутск (Сибир).
Как попаднах тук ли...дълга история..!
Исках само да споделя на какви темп. работят нашите машини...при това дизел.....

Ето тук:
[Image: thumb-87BD_50DF19E5.jpg]

Не ви се вярва, но е факт......машината си запали нормално...с какъв руски дизел е заредена, нямам идея....Smile









Сега по-сериозно. Ето това ми показа днес таблото.
То е ясно, че датчика е заминал и показанията му са странни. Ако някой може да ми каже къде се намира и дали дава инфо само на таблото. Не намирам разлика в поведението на мотора, така че предполагам, че комп-а взема информация от друг сензор.
Става дума за 1.9д / 115к.с / 2003г
Поздрави и весели празници !
Reply

#2
Здравей! Защо да е заминал датчика? Намира се от страната на шофьора на гредата на предната броня от задната страна - към радиаторите. При мен /1.9д / 115к.с / 2004г/ представлява черна кутийка с форма на кубче 2см на 2см. Има щифт-дюбел на корпуса чрез който е закрепен в цилиндричен отвор. И разбира се кабели... Поздрави.
Reply

#3
На мен миналата зима ми показваше чат пат така.След като загасиш и запалиш пак , отчита ли вярната температура? При мен се оправи от само себе си и повече проблеми от това естество не съм имал. Smile
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#4
anzahariev Wrote:Здравей! Защо да е заминал датчика? Намира се от страната на шофьора на гредата на предната броня от задната страна - към радиаторите. При мен /1.9д / 115к.с / 2004г/ представлява черна кутийка с форма на кубче 2см на 2см. Има щифт-дюбел на корпуса чрез който е закрепен в цилиндричен отвор. И разбира се кабели... Поздрави.


SmileSmile
Ами просто защото не съм в Сибир, а във Варна....и -40 по целзий..... Confusedhock:
Горното беше шега...

едит: Да, при следващото запалване си показа нормално.
Reply

#5
Почистване на куплонзите на въпросния датчик може и да реши проблема.
Reply

#6
Това май го има при всички като гледам... И мен ми го е правил този номер. Първо изписва -40 после с карането почва да се повишава темп. с по 1 градус Big Grin
Ако я загася веднага и запаля наново се оправя и показва точно. Big Grin
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#7
momk0 Wrote:Това май го има при всички като гледам... И мен ми го е правил този номер. Първо изписва -40 после с карането почва да се повишава темп. с по 1 градус Big Grin
Ако я загася веднага и запаля наново се оправя и показва точно. Big Grin
Именно, на мен ми го е правил посред лято при +40.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)