Posts: 25
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Здравейте,въпросът ми е да махам или не катализатора,колата е S80 99 год.2,4 170 к.с. бензин/ газ.На 307000 км. е от известно време се мъчи и не върви,компа на градско показва разход 16,5/ 17л. 100км.С една дума гори много и не върви като за 170 к.с.Ако някой е махал катализатора и слагал резонаторно гърне със залъгалка моля да пише и да даде съвет.Забравих да кажа че е със две сонди едната е на катализатора.МОля помагайте ,изчетох много по другите форуми и не мога да се реша, половината казват че е по добре и колата се отпушва другите казват обратно и аз се обърках вече.
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
Posts: 354
Threads: 48
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
Reputation:
0
Махал съм катализатора на всичките коли които съм имал. И въпреки това не съм убеден че нещо съм постигнал. Според мен причината за невървенето не е в катализатора. Иначе това е побвана процедура. Не се тревожи за сондата, те майсторите знаят къде и как да я сложат, та даже и с по 2 сонди се справят. Даже мога да ти препоръчам сервиз - АСПО на завоя при спортния комплекс Червено знаме. Защото като ще я режеш тази кола не е зле поне да ти сложат хубаво резонансно гърне алуминизирано и да не е с някоя тънка тръбичка дето ще ти затормозява мотора.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Не го махай, едва ли е от него, а веднъж махнат над 3000 оборота става като в трабант каквито и гърнета да слагат. Ако е запушен ще имаш грешка за втората сонда, щом няма грешки за ламбда сондите катализатора е наред.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
joro74 Wrote:Не го махай, едва ли е от него, а веднъж махнат над 3000 оборота става като в трабант каквито и гърнета да слагат. Ако е запушен ще имаш грешка за втората сонда, щом няма грешки за ламбда сондите катализатора е наред.
Абсолютно вярно!
Тя затова е и втората сонда .
Жоре RESPECT за този ти пост .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 25
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Колеги извинявам се ,забравих да напиша че на таблото изписва„Emissioner serv. erfordras“което в превод от шведски означава ...емисиите изискват сервиз ,и свети оранжев триъгълник .
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
Posts: 679
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
2
Не е гаранция, катализатора. Отиди да ти прочетат грешката, аз имам същото изписване. Единия път ми беше заминала ламбда преди катализатора, втория път, някакъв соленоид който е на двигателя. Така, че това изписване е най-общо казано!
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
npitona Wrote:Колеги извинявам се ,забравих да напиша че на таблото изписва„Emissioner serv. erfordras“което в превод от шведски означава ...емисиите изискват сервиз ,и свети оранжев триъгълник .
Което би трябвало означава -> Диагностика а не флекс.
Защото изгорелите газове можеш да ги изкараш извън норма не само заради катализатор....
Някоя от ламбда сондите ако се е скапала и не мери вярно пак може колата да се държи странно и да ти пише такива съобщения.
Posts: 25
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Благодаря за отговорите ,наистина миналата седмица я закачахме на компа и изкара 2 грешки ,едната на двигателя другата на скоростната кутия,изписа нещо за соленоид предавка,грешките бяха зачистени но после пак светна триъгълника и излезна съобщението, но нямаше нищо за сондите и за катализатора.
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Това за соленоида на скоростната кутия е лошо, означава че някоя предавка не може да бъде включена. Грешката за двигателя ти обяснява проблемите, моли се на скоростната кутия да я няма, соленоида е около 500 долара, но смяната му е много скъпа.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
|