The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за катализатор на S80

#1
Здравейте,въпросът ми е да махам или не катализатора,колата е S80 99 год.2,4 170 к.с. бензин/ газ.На 307000 км. е от известно време се мъчи и не върви,компа на градско показва разход 16,5/ 17л. 100км.С една дума гори много и не върви като за 170 к.с.Ако някой е махал катализатора и слагал резонаторно гърне със залъгалка моля да пише и да даде съвет.Забравих да кажа че е със две сонди едната е на катализатора.МОля помагайте ,изчетох много по другите форуми и не мога да се реша, половината казват че е по добре и колата се отпушва другите казват обратно и аз се обърках вече.
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
Reply

#2
Махал съм катализатора на всичките коли които съм имал. И въпреки това не съм убеден че нещо съм постигнал. Според мен причината за невървенето не е в катализатора. Иначе това е побвана процедура. Не се тревожи за сондата, те майсторите знаят къде и как да я сложат, та даже и с по 2 сонди се справят. Даже мога да ти препоръчам сервиз - АСПО на завоя при спортния комплекс Червено знаме. Защото като ще я режеш тази кола не е зле поне да ти сложат хубаво резонансно гърне алуминизирано и да не е с някоя тънка тръбичка дето ще ти затормозява мотора.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#3
Не го махай, едва ли е от него, а веднъж махнат над 3000 оборота става като в трабант каквито и гърнета да слагат. Ако е запушен ще имаш грешка за втората сонда, щом няма грешки за ламбда сондите катализатора е наред.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
joro74 Wrote:Не го махай, едва ли е от него, а веднъж махнат над 3000 оборота става като в трабант каквито и гърнета да слагат. Ако е запушен ще имаш грешка за втората сонда, щом няма грешки за ламбда сондите катализатора е наред.

Абсолютно вярно!
Тя затова е и втората сонда Wink .

Жоре RESPECT за този ти пост Smile .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#5
Колеги извинявам се ,забравих да напиша че на таблото изписва„Emissioner serv. erfordras“което в превод от шведски означава ...емисиите изискват сервиз ,и свети оранжев триъгълник .
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
Reply

#6
Не е гаранция, катализатора. Отиди да ти прочетат грешката, аз имам същото изписване. Единия път ми беше заминала ламбда преди катализатора, втория път, някакъв соленоид който е на двигателя. Така, че това изписване е най-общо казано!
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#7
npitona Wrote:Колеги извинявам се ,забравих да напиша че на таблото изписва„Emissioner serv. erfordras“което в превод от шведски означава ...емисиите изискват сервиз ,и свети оранжев триъгълник .

Което би трябвало означава -> Диагностика а не флекс. Wink
Защото изгорелите газове можеш да ги изкараш извън норма не само заради катализатор....
Някоя от ламбда сондите ако се е скапала и не мери вярно пак може колата да се държи странно и да ти пише такива съобщения. Wink
Reply

#8
Благодаря за отговорите ,наистина миналата седмица я закачахме на компа и изкара 2 грешки ,едната на двигателя другата на скоростната кутия,изписа нещо за соленоид предавка,грешките бяха зачистени но после пак светна триъгълника и излезна съобщението, но нямаше нищо за сондите и за катализатора.
Никога не карай по бързо отколкото може да лети твоят ангел пазител......!!!!! VOLVO S80 2,4i 1999г.170 к.KAWASAKI NINJA ZX10R 1000,189к.2005г.Волвото не върви бързо -то просто лети ниско.! За Кавата - Без коментар,мисля че е ясно.
Reply

#9
Това за соленоида на скоростната кутия е лошо, означава че някоя предавка не може да бъде включена. Грешката за двигателя ти обяснява проблемите, моли се на скоростната кутия да я няма, соленоида е около 500 долара, но смяната му е много скъпа.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)