The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем с ламбда сондите

#1
Здравейте колеги,от извсесно време се сбъсках със следния проблем,който тръгна от това че колата дава разход 17/100 газ(градско) След дискусии се качи на диагностика и двете сонди са ми заминали. Казват ,че от там идва разхода. Момчето което я качи на диагностика я погледна отдолу и каза ,че на този модел досега не е виждал такава сонда. Каза,че едната е 250лв ,тази на колата е NGK . На пръв поглед каза,че прилича на опелските,но после след като звънна се оказа че не е,била на други волтове и с други букси. Сега ги откачихме и разхода е 15/100,но спорет мене пак не е малко. Не знам други с този мотор какъв разход им дават,не натискам колата кой знае колко,не я карам и съвсем бавно-нормалноSmile След провера по шаси/рама в два магазина ми излизат на бош и още други от 140-160лв. Какво да правя не знам,дали ако взема ще чете компютъра,чел съм по форума че имало и такива случай. Даже можела и да изгори. Моля за съвет!
Благодаря ви предварително!
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#2
Похлопай на тази врата : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=8847">memberlist.php?mode=viewprofile&u=8847</a><!-- l --> Wink .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
Като се откачат сондите двигателя работи в сервизен режим, но един съвет ако сменяш сондите само оригинални.
Reply

#4
Да знам че е във въпросния режим,имам извесни проблеми,но да видим кои всъщност са оригиналните за тази кола,че нещо мненията се разминават,един казва че тези са по 250лв едната,друг че са по 150лв,вече не знам. Днес ще звънна на колегата в студентски град да погледне и той и да видим как ще се процедира.
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#5
аз имах подобен проблем но при мен беше една сонда, и почти никъде я нямаше като алтернатива, но на двойни цени непазарувам от официалния представител, просто си харесах NGK от ибей, пасна и заработи, до момента 2000км нямам проблеми.... а и какво е в крайна сметка оригиналното, една и съща фирма произвежда на конвейр ламбда сонди, като са специално за Волво удрят им щампа и ето х2 цена.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#6
Днес минах и се указа от скъпите-250лв едната,колега от йбея за колко я взе?
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#7
аз по принцип съм с с60 и за моята ми обявиха 250лв но за Бош универсална, до МП не ми се и питаше. Някъде около 180лв ми излезе с доставката ще те излъжа или NGK или Denso беше.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#8
Ами моята е NGK и тази дето е 250лв пак е NGK,ще пробваме само с едната да видим как ще е разхода,понеже аз имам две и за лош късмет и двете са заминали. Иначе от колегата Ники съм много доволен,момчето ми обърна голямо внимание,обясняваше проблемите обширно и работи бързо. Препоръчвам го на всички колеги!
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Reply

#9
щом и двете са заминали и двете трябва да сменяш, с едната нищо неправиш, пак ще записва грешки.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#10
Първо ламбда сондата може да бъде развалена само с чук!

Второ няма такова нещо като "оригинална сонда" по елементарната причина, че сонди за целия Свят правят няколко фирми и две от тях със сигурност са БОШ и НГК. Освен това навремето, когато и мен един диагностик ме беше излъгал, че не ми работи сондата и когато погледнах каталога на БОШ видях, че има 10-тина модела сонди за всички коли по Света. Вие тука ги изкарахте тези двигатели едва ли не живи организми.

А към пострадалия: Смяната на сондата няма да ти реши проблема. Това е стандартен лаф на диагностиците, когато не знаят къде е проблема. Нека да позная какво ще ти кажат после - че проблема ти е в катализатора. После в свещите, после в кабелите. И когато смениш половината кола, ще разбереш, че от любов към "живият си организъм" просто си напълнил джбовете на "едно приятелче от сервиза".
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)