The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво S60 - няколко питания

#31
Yankov Wrote:
rdx1968 Wrote:Здравейте колеги! От всичко изчетено до тук в темата, останах с впечатление, че най-добрият избор за масло е 5W40, което е пълна синтетика. Иначе колата е S60 T5 от 2003 година. Някой знае ли колко масло събира този двигател?
6 литра (по-точно 5.5 по каталог).
По-скоро гледаш нивото на маслото да е покрило всички "X" от пръчката, с изключение на най-горната. Тя трябва да остане непокрита.
Имай в пред вид, че маслото се стича в картера със съответно забавяне, така че поизчаквай малко преди да гледаш пръчката.
Поздрави,
Янков
Да, не се сипва догоре, но после се калибрира нивото, ако е необходимо, защото иначе записва доста гнусна грешка и не се трие сама - "Engine system service required" ... звучи доста плашещо :lol:
Това от личен опит, с пепълване на картера :oops:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#32
Dodo 155 Wrote:...Това от личен опит, с пепълване на картера :oops:
И аз от там минах...и вече знам :mrgreen:
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#33
Не съм съгласен с избора на масло относно лято или зима.Заводът производител е казал с какво трябва да се кара.Не че не може и друго.
Лично аз карам с това,което е препоръчал Производителя 0W30.
През лятото при каране на макс обороти продължително(по писти) няма проблем.През зимата също и колата стои в равномерен температурен режим.
Колата в момента е на 225 800 км и до ден днешен не ми се е налагало доливане дори и на грам масло.
Към по висок вискозитет се прибягва,когато колата има проблем и си гори масълце.И вместо да се реши истинският пробвлем,майсторите препоръчват масло с по вискока плътност.
Wink Wink
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#34
В края на крайщата купих 5В40 на Мобил и мисля днес или утре да го сменя. Да ви питам колеги - сменявате ли горивния филтър и ако да на какъв интервал от време, на всяка смяна на масло или по-рядко?
Reply

#35
Аз мисля го сменям през смяна на масло,а масло след много :roll: налях Total quartz 5W40 9000.
Reply

#36
Здравейте колеги! За да не отварям нова тема, реших да пиша в тази. Вече пораздвижих колата няколко хиляди километра и забелязах нещо, което ми се струва странно по отношене на турбото. Значи като натисна до долу газта колата започва да си набира но турбината сякаш работи ... как да го кажа - на пресекулки. В смисъл усещам я как се включва и тръгва, след това се усеща нещо като пауза и веднага след това пак сякаш се пуска и започва да тегли осезаемо по-бързо, след това пак пауза и така. Работи сякаш на тласъци, ако мога така да се изразя, все едно като натисна и някой ме побутва отзад, после спира, после пак побутва и така. Доста е странно и не ми се струва за нормално - вие какво ще кажете?
Reply

#37
rdx1968 Wrote:Здравейте колеги! За да не отварям нова тема, реших да пиша в тази. Вече пораздвижих колата няколко хиляди километра и забелязах нещо, което ми се струва странно по отношене на турбото. Значи като натисна до долу газта колата започва да си набира но турбината сякаш работи ... как да го кажа - на пресекулки. В смисъл усещам я как се включва и тръгва, след това се усеща нещо като пауза и веднага след това пак сякаш се пуска и започва да тегли осезаемо по-бързо, след това пак пауза и така. Работи сякаш на тласъци, ако мога така да се изразя, все едно като натисна и някой ме побутва отзад, после спира, после пак побутва и така. Доста е странно и не ми се струва за нормално - вие какво ще кажете?
Трябва да се направи диагностика, защото може да е от зациклящ ЕГР, зацапана променлива геометрия, клапи (ако има) и др. "дребни" неща. Най-вероятно е записала грешка, макар и да не ти свети в момента нищо, така че трябва да се проследи.
Иначе няма вариант турбото да спира и после да тръгва ... то винаги работи, т.е. перката се върти, дори и на празен ход, но не вдига налягане като при по-високи обороти. Ако случайно перката спре - много кофти и определено няма да тръгне сама и ще формулираш запитването по друг начин Smile
BG VOLVO Member #00409
Reply

#38
Днес след 2ро поредно ходене до Ники (nik_dob) така и не се намери проблем. Наистина има пад в налягането (човека доста се постара с графики и тестване), но той не можа да каже със сигурност, че това е проблем. Възможно е и да е някакъв вид "защита" (поне от това, което разбрах) с цел да не се вдига налягането на турбината над нормалното. Ако има някой с S60 T5 да каже как е при него, ще съм благодарен? Лично за мен е доста странно това, да не кажа ненормално. От друга страна не ми останаха много варианти - сваляне и проверка на турбината, с цената на 200-300 лв. - мисля да пропусна за сега.
Reply

#39
Вижте да не е бензиновата помпа, модула за управление на помпата или сензора за налягане на горивото. При мене след подобен проблем се оказа сензорът...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)