The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Изненадващо изгасване на колата S60 D5

#11
nik_dob Wrote:Ей момчета,внимавайте по завоите.Вече видя ли волво в завой спирам да го пропусна.А сега сериозно: просто си смятайте налятото количество и изминато разстояние (много кофти процес) И наистина инвестирайте едно 100-200 лв. в пълнене на резервоара.Имам клиент с Range Sport HSE 2.7 този човек си сипва по 20 лв нафта,но само за да допълни и прелее гърловината Big Grin минал ли е повече от 50 км - пълни до горе
Добре, защо се получава така при скачените резервоари? При БМВ има същите драми с дизелите, надали е по-различно и при други марки.
Датчиците ли се бъзикат, парафинови тапи по помпата или поплавъка има ... каква е точно ситуацията?
Не е нормална ситуацията с твоя клиент, но не трябва и да се чака да засмуква дъното Smile
BG VOLVO Member #00409
Reply

#12
nik_dob Wrote:Ей момчета,внимавайте по завоите.Вече видя ли волво в завой спирам да го пропусна.А сега сериозно: просто си смятайте налятото количество и изминато разстояние (много кофти процес) И наистина инвестирайте едно 100-200 лв. в пълнене на резервоара.Имам клиент с Range Sport HSE 2.7 този човек си сипва по 20 лв нафта,но само за да допълни и прелее гърловината Big Grin минал ли е повече от 50 км - пълни до горе

Ами то със този СМОК как няма да сипва догоре :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Сега сериозно,забелязвам,че тия аномалии се случват когато колата е под наклон...И мен вече ме е страх,баси...Сега е момента някой да издаде трик за справяне на ситуацията в полеви условия :mrgreen: 20 литра туба нафта в багажника? Инструменти за сваляне на резрвоара в колата? :lol:
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Reply

#13
Да не говоря наизуст,но ако сте разглобявали (сигурен съм,че някои лауреати в този форум са) знаете каква е системата вътре,тръбички,помпи,преливници ииииии кошница на помпата,а дори при някои,сещам се частично за BMW E60 има и възвратен клапан в системата от тръби в резервоара,като наблягама на СИСТЕМАТА,защото наистина си е цяла система и наука.Срещал съм доста разнообразни случай,от запушване на тръби,до прегънати или изпуснали уплътнения на кошницата... все пак нека го помислим така: колата е проектирана да е максимално надеждна и сигурна,а не с половин резервоар да се чудиш дали ще запалиш или не,така че с течение на времето (10 годишни и повече вече) проблеми се появяват.Практиката ме е научила,че едни и същи симптоми може да са причинени от различни по произход проблеми.Какво се случва в резервоара на всяка отделна D5 може само да гадаете.Запретвайте ръкави,жертвайте един уикенд и хващайте гедорето,но само хора с познания в областта.който не е учил и не разбира скачени съдове системата първо да почете малко и тогава.Успех

PS: човека с ренджа няма проблеми,просто така е свикнал,питайте го защо...
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#14
nik_dob Wrote:Да не говоря наизуст,но ако сте разглобявали (сигурен съм,че някои лауреати в този форум са) знаете каква е системата вътре,тръбички,помпи,преливници ииииии кошница на помпата,а дори при някои,сещам се частично за BMW E60 има и възвратен клапан в системата от тръби в резервоара,като наблягама на СИСТЕМАТА,защото наистина си е цяла система и наука.Срещал съм доста разнообразни случай,от запушване на тръби,до прегънати или изпуснали уплътнения на кошницата... все пак нека го помислим така: колата е проектирана да е максимално надеждна и сигурна,а не с половин резервоар да се чудиш дали ще запалиш или не,така че с течение на времето (10 годишни и повече вече) проблеми се появяват.Практиката ме е научила,че едни и същи симптоми може да са причинени от различни по произход проблеми.Какво се случва в резервоара на всяка отделна D5 може само да гадаете.Запретвайте ръкави,жертвайте един уикенд и хващайте гедорето,но само хора с познания в областта.който не е учил и не разбира скачени съдове системата първо да почете малко и тогава.Успех

PS: човека с ренджа няма проблеми,просто така е свикнал,питайте го защо...
Да, подкрепям! Колеги с Е60 не рават толкова, но Е39-ки масови "изгасват" с 1/2 резервоар. СИСТЕМА е точната дума! Има и едни помпи + една под седалката, която обикновено сдава багажа и шашка публиката :lol:
Аз лично не бих пипал по горивопроводи, защото не като да си налееш течност за чистачки или да си смениш крушката Idea
BG VOLVO Member #00409
Reply

#15
Ако не пипаш,няма да се научиш,Додо Wink
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#16
nik_dob Wrote:Ако не пипаш,няма да се научиш,Додо Wink
Така е, ама гледам да не пипам разни неща, за които имам малки или никакви познания Wink
Всичко си има някаква тънкост и ако не я знаеш, можеш да направиш по-голяма беля.
Навремето си чистех сам карбуратора на Рено-то и сменях всичко по него, но като пипнах този на друга моя кола - Тойота Старлет ... направо се озъбих :mrgreen: Имаше едно кожено "презервативче" на ускорителното буталце и като не го пъхнах както трябва - 20/100 градско от 1000сс мотор :lol: Имах и едно Уно, на което почти всичко си правих сам, но днешните коли са много по-сложни от ерата на Жигули.
Иначе си падам по "Направи си сам" Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#17
Аз също подкрепям мнението на Додо!! Опредлеено не е добра идея да се пипа горивопровода и резервоара (макар,че се бях надъхал да погледна какво има вътре Big Grin ) Но,ако колата ми беше бензинова и,ако знаех,че вътре ме чакат бензинови изпарения, дори НЯМАШЕ ДА СИ ПОМИЯСЛЯ да отварям Big Grin Big Grin Big Grin
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Reply

#18
nik_dob Wrote:...Запретвайте ръкави,жертвайте един уикенд и хващайте гедорето,но само хора с познания в областта.който не е учил и не разбира скачени съдове системата първо да почете малко и тогава.Успех...

Това ми напомня за едно много сантиментално за мен време когато баща ми всяка събота или неделя редовно беше под московския осмак и все нещо чукаше и запушваше. А през седмицата под колата пак си имаше петна от масло :lol:
На този етап аз просто си се презастраховам и си сипвам до горе, но или аз си сипвам нафтата или изрично предупреждавам да не ми пълнят до гърловината защото така ми се объркват сметките и се шашка компа Wink
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#19
Момчета здравейте, D5 които е от 2008 година има ли го същия проблем? Става дума за С70 D5.
Momcheta zdraveite, D5 koito e ot 2008 godina ima li go sustiq problem? Stava duma za C70 D5. :!:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)