07-25-2014, 10:13 AM
Аз съм с такъв полски само, че на пропан-бутан инжекцион и нямам проблеми вече 10 месеца и 25 хиляди километра. Предполагам и метановите ще са успешни.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Volvo S60 2.4 метан - 2007
|
07-25-2014, 10:13 AM
Аз съм с такъв полски само, че на пропан-бутан инжекцион и нямам проблеми вече 10 месеца и 25 хиляди километра. Предполагам и метановите ще са успешни.
08-03-2014, 01:37 PM
Янис слага и нови уредби. Когато бях при него се заговорих с негов съсед, който имаше кола на 3 горива и ако не ме лъже паметта двете газови му бяха монтирани от Янис
В момента имам нов поблем с моята - след като съм я карал на метан и е престояла по-малко от цяла нощ, пали много трудно - стартерът върти поне 7-8 секунди (освен ако не я запаля в рамките на 5 минути). Това естествено счупи стартера и се наложи да го ремонтирам. Чудя се дали този Distributor repair kit ще реши проблема ... Така или иначе една профилактика с него ще е добре дошла.
08-07-2014, 09:38 AM
mirizlivpor Wrote:В момента имам нов поблем с моята - след като съм я карал на метан и е престояла по-малко от цяла нощ, пали много трудно - стартерът върти поне 7-8 секунди (освен ако не я запаля в рамките на 5 минути). Това естествено счупи стартера и се наложи да го ремонтирам. Чудя се дали този Distributor repair kit ще реши проблема ... Така или иначе една профилактика с него ще е добре дошла. Здравей, При мен проблема с трудното запалване ми го прави само зимата - писал съм и тема по въпроса. Предполагам, че клапана на газта в разпределителя не затваря плътно и част от газа отива в двигателя - преобогатена смес - трудно запалване. Предполагам, че му се втвърдява гумичката на върха и си иска нова, но за съжаление в кита няма такава, а и не знам дали може да се сменя или трябва да се смени целия клапан - 33лири (http://www.autogasshop.co.uk/necam--tele...-417-p.asp). Можеш да опиташ да го извадиш и да му почистиш леглото като за начало. Аз мислех да сложа втори клапан преди този, но не ми се занимава засега .
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
08-08-2014, 06:42 PM
jtboev Wrote:mirizlivpor Wrote:В момента имам нов поблем с моята - след като съм я карал на метан и е престояла по-малко от цяла нощ, пали много трудно - стартерът върти поне 7-8 секунди (освен ако не я запаля в рамките на 5 минути). Това естествено счупи стартера и се наложи да го ремонтирам. Чудя се дали този Distributor repair kit ще реши проблема ... Така или иначе една профилактика с него ще е добре дошла. Привет, Добре че погледнах темата, защото тъкмо щях да поръчвам комплекта. При мен пък когато е топло се проявява по-осезаемо, т.е. по-дълго време трябва да престои колата, за да не прави проблем с паленето. Аз имам абсолютно същото опасение като теб за причина на проблема, а Янис дори предложи да сложи втори клапан. На мен ми се искаше да си остане оригинално реших да поръчам кита (предположих, че там има всяка възможна гумичка и уплътнение предвид снимката), но явно няма да е достатъчно. Клапанът е 33 без ДДС, почти 40 крайна цена, значи стотина лева. Благодаря още веднъж за съвета! |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |