Posts: 45
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2009
Reputation:
0
Колеги, днес както си карах ми изгаснаха всички уреди. Единственото, което работи е часовникът. Има фарове и всичко останало работи нормално. Проверих бушоните, но мисля, че няма изгорял. И преди се е случвало, но се оправя след няколко минути. Също така колата (Volvo V40 1,6; 98г.) е с газов инжекцион, но не иска да превключи на газ. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, моля, нека ми помогне! Благодаря предварително!
Posts: 133
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2011
Reputation:
0
Провери копчето за аварийните ,натисни го няколко пъти .Доста пъти проблема май идва от там,имах подобен проблем и беше то
Завой на пътя не е края на пътя... освен ако не завиеш навреме.
Volvo V40 1.6 16V 1999 80kw(109hp)
Posts: 743
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
А понякога проблема идва и от джамбазина.
Не е успял да намести таблото добре след като е върнал километража на "реалните километри"
За газовата хич и да не ти пука караи си на бензин
volvo v40 1,8 1999г.
Posts: 741
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Някъде тока не иска да прескочиии размърдай таблото,колега,а ако не се оправи отивай на сервиз
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Posts: 177
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Здравейте колеги! Явно колата от подписа ми има същия проблем с не работещи уреди от таблото. Сега в момента колата не е при мен но ми казаха по телефона, че от таблото на колата не работят следните уреди: скоростомера, оборотомера, термометъра на водата, бензимомера и часовника за дневен и общ километраж. До последно всичко си е работело перфектно, колата е била спряна на паркинг и не е била запалвана и карана две седмици. Сега със запалването не е имало никакви проблеми. както и с движението й, но посочените уреди не са почнали да работят при запалването. Учудващо е, как до спирането на колата за две седмици всички уреди са си работели перфектно и изведнъж отказ, проблеми и до там "няма никои"? Бушоните в купето под волана са проверени, както и тези при двигателя и всички са здрави. Бензин има, колата си пали и си върви без никакви проблеми, само дето уредите не работят. Всъщност другите индикации за светлини, микачи, габарити, възглавници, акумулатор, сервиз си работят нормално и безпроблемно, както и лостовете на волана.
Прочетох темата но видях, че за проблема не е написано как е разрешен. Колеги давайте мнения и предложения, това табло как се сваля евентуално ако има някоя букса разхлабена.
Предварително ви благодаря за мненията, споделения опит и предложенията.
VOLVO V40 1,8i 2000г.
Posts: 2,363
Threads: 64
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
bandido Wrote:Здравейте колеги! Явно колата от подписа ми има същия проблем с не работещи уреди от таблото. Сега в момента колата не е при мен но ми казаха по телефона, че от таблото на колата не работят следните уреди: скоростомера, оборотомера, термометъра на водата, бензимомера и часовника за дневен и общ километраж. До последно всичко си е работело перфектно, колата е била спряна на паркинг и не е била запалвана и карана две седмици. Сега със запалването не е имало никакви проблеми. както и с движението й, но посочените уреди не са почнали да работят при запалването. Учудващо е, как до спирането на колата за две седмици всички уреди са си работели перфектно и изведнъж отказ, проблеми и до там "няма никои"? Бушоните в купето под волана са проверени, както и тези при двигателя и всички са здрави. Бензин има, колата си пали и си върви без никакви проблеми, само дето уредите не работят. Всъщност другите индикации за светлини, микачи, габарити, възглавници, акумулатор, сервиз си работят нормално и безпроблемно, както и лостовете на волана.
Прочетох темата но видях, че за проблема не е написано как е разрешен. Колеги давайте мнения и предложения, това табло как се сваля евентуално ако има някоя букса разхлабена.
Предварително ви благодаря за мненията, споделения опит и предложенията. Виж предишния пост!
Posts: 177
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Както съм написал, в момента колата не е при мен. Като я докарат и аз да видя проблема, тогава ще размърдам и таблото, ако се наложи и ще го сваля да видя буксите. Всъщност как се сваля таблото, има ли някакви особени трудности? Ще натисна няколко пъти и бутона за аварийните светлини. Темата я изчетох няколко пъти, пуснах и търсачка но нищо конкретно не намерих. Ясно е, че проблема е чисто електрически, т.е. захранването на уредите някъде е прекъснато. Не съм запознат със схемата на захранване на уредите и не мога да пиша на слука. Логически помислено, за да откажат всички стрелкови уреда, това трябва да е нещо "централно". Колата иначе си работи, пали си от раз, върви си, никакви други забележки. Идеята ми е ако някоя букса е за почистване или нещо се е разместило, овлажнило и това действие може да бъде свършено от не сервиз, то тогава защо трябва да се дават грешни пари пред коледно?!
VOLVO V40 1,8i 2000г.
|