Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
Здравейте колеги.Интересува ме някой сменял ли е дирекцията на въпросния модел,98-ма 2.5 бензин.
Има ли фабрични отвори за сервото?
Също има ли заменяеми части с други модели от марката?
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Заменяеми части има, но да сменяш дирекцията се откажи, докато е време!
Volvo For life!
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
Защо да се отказвам?Кое е трудоемкото?
Ако има фабрични отвори е няколко дни работа.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
mitiooo1 Wrote:Защо да се отказвам?Кое е трудоемкото?
Ако има фабрични отвори е няколко дни работа. Ако нямаш 100% донор, ще ти излезе много по-скъпо отколкото да си купиш V70 1998 год. с лява дирекция
Дори да ти е подарък "англичанката", надали ще си на някакъв келепир след края на процедурата.
Ако е модел след 2007-2008, си заслужава, защото може да купиш англичанка на 1/2 от цените тук и после за 10 000 лв. да си обърнеш спокойно дирекцията ... но с кола, чиято цена е 1500-2000 лв. и около 1200 лв. в Англия - няма никакъв смисъл ... освен ако не са ти я подарили или да е гепена :lol:
Но ако си решил да го направиш - има отвор за сервото и има заменяеми части.
BG VOLVO Member #00409
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Dodo 155 Wrote:mitiooo1 Wrote:Защо да се отказвам?Кое е трудоемкото?
Ако има фабрични отвори е няколко дни работа. Ако нямаш 100% донор, ще ти излезе много по-скъпо отколкото да си купиш V70 1998 год. с лява дирекция
Дори да ти е подарък "англичанката", надали ще си на някакъв келепир след края на процедурата.
Ако е модел след 2007-2008, си заслужава, защото може да купиш англичанка на 1/2 от цените тук и после за 10 000 лв. да си обърнеш спокойно дирекцията ... но с кола, чиято цена е 1500-2000 лв. и около 1200 лв. в Англия - няма никакъв смисъл ... освен ако не са ти я подарили или да е гепена :lol:
Но ако си решил да го направиш - има отвор за сервото и има заменяеми части.
И аз във ФБто точно това обясних на колегата 15 годишна кола не си заслужава такива масрафи според мен.
Освен ако колата не му идва като подарък и от спечелен бас не му я направят безплатно в сервиза :mrgreen:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
Хора,аз не питам заслужава ли си ,не си ли заслужава.
Питах от кои модели могат да се ползват части.
Очаквах отговор "Рейка може да вземеш от еди си кой модел,серво от друг модел"
Комплект табло,рейка,сверо съм ги уговорил за 300лв.Интересуваше ме има ли отвор за сервото, какви други неща ще са ми необходими?Примерно ,кори на вратите (даже до колкото видях само една),маркучи за сервото АБС-а ,маркучи за хидравлика и такива неща.
За голяма радост ръцете ми не са навряни У г*зо и ще си направя всичко сам.
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
mitiooo1 Wrote:Хора,аз не питам заслужава ли си ,не си ли заслужава.
Питах от кои модели могат да се ползват части.
Очаквах отговор "Рейка може да вземеш от еди си кой модел,серво от друг модел"
Комплект табло,рейка,сверо съм ги уговорил за 300лв.Интересуваше ме има ли отвор за сервото, какви други неща ще са ми необходими?Примерно ,кори на вратите (даже до колкото видях само една),маркучи за сервото АБС-а ,маркучи за хидравлика и такива неща.
За голяма радост ръцете ми не са навряни У г*зо и ще си направя всичко сам.
Почти всичко е наопъки и трябва да се смени - окабеляване, табло, рейка, предните две врати, (контрол-а за стъклата, огледалата) фаровете трябва да смениш също.
Най вероятно има почти всички крепежи по купето които са необходими - едва ли правят два вида купета - по евтино е едно унифицирано.
Щом ти се занимава - давай. Но правилно предупреждават хората, че едва ли ще е за три дни работа.
Принципно ако е от първите V70 би трябвало доста от частите да са взаимно заменяеми с 850(ако се не лъжа).
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
Ако са само тези неща,не е нещо особено.Ще се справя.
Притеснява ме примерно ,ако е като някой мерцан.С тях съм се занимавал много.
Коша на лява и дясна дирекция е различен ,от там едно,че трябва да се реже и заварява (а аз второто не го мога),второ че се прехвърлят всички кабели,релета,модули и т.н. от другата страна и обратно.
Фарове са купувани нови,когато е минавала КАТ колата.
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Tisho Wrote:mitiooo1 Wrote:Хора,аз не питам заслужава ли си ,не си ли заслужава.
Питах от кои модели могат да се ползват части.
Очаквах отговор "Рейка може да вземеш от еди си кой модел,серво от друг модел"
Комплект табло,рейка,сверо съм ги уговорил за 300лв.Интересуваше ме има ли отвор за сервото, какви други неща ще са ми необходими?Примерно ,кори на вратите (даже до колкото видях само една),маркучи за сервото АБС-а ,маркучи за хидравлика и такива неща.
За голяма радост ръцете ми не са навряни У г*зо и ще си направя всичко сам.
Почти всичко е наопъки и трябва да се смени - окабеляване, табло, рейка, предните две врати, (контрол-а за стъклата, огледалата) фаровете трябва да смениш също.
Най вероятно има почти всички крепежи по купето които са необходими - едва ли правят два вида купета - по евтино е едно унифицирано.
Щом ти се занимава - давай. Но правилно предупреждават хората, че едва ли ще е за три дни работа.
Принципно ако е от първите V70 би трябвало доста от частите да са взаимно заменяеми с 850(ако се не лъжа).
Тишо,
пича е шегаджия! :lol: То ако така ставаше, досега да съм препълнил България с коли от тук и да съм забогатял!
Имам познати правиха опити за такива неща... ами резултата не само, че е скъп, но и незадоволителен в повечето случаи, зависи от колата и модела, но специялно с нашите Волва е винаги много трудно!
Volvo For life!
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
mitiooo1 Wrote:Защо да се отказвам?Кое е трудоемкото?
Ако има фабрични отвори е няколко дни работа.
Нищо не е трудно, въпроса е дали си заслужава.
ex XC90
|