03-14-2014, 07:36 PM
Около 50 кинта ми се върти ама може и да е по-малко.Когато "фреона" минава през него, ако има влага я събира.Отделно го играе и филтър.Като работи компресора, колкото и да е се износва и механичните частички в комбинация с разпадащия се с времето алуминий и нагряващото се масло се събират в дехидрататора.Понеже в системата се движи мъгла от "фреон" и разбитото в него масло, един позапушен механично дехидрататор или такъв който е уловил влагата влошава работата на климатика.За това ако е имало пробив в системата дълго време или е отворена сещай се какво става.
Понеже не се знае колко масло има а на око да се долива и т.н. е глупост, виж във Вадис колко му дават и ако не си сигурен в сервиза стой при тях и ги гледай в ръцете дали ще източат старото и колко ще долеят и къде.
Понеже не се знае колко масло има а на око да се долива и т.н. е глупост, виж във Вадис колко му дават и ако не си сигурен в сервиза стой при тях и ги гледай в ръцете дали ще източат старото и колко ще долеят и къде.
V40 B4204S '97