Posts: 346
Threads: 31
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Добро утро колеги, блокира ми заключващия механизъм на резервоара в заключено положение, спирам сутринта на колонката и нйец, неиска да се отвори, някой сблъсквал ли се е с проблема че не искам да бъда груб с капачето а съм тръгнал по важни задачи и след малко ще ми светне лампата за горивото, става въпрос за хц90 Т6 2004, успешен ден на всички
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
shenti_bul Wrote:Добро утро колеги, блокира ми заключващия механизъм на резервоара в заключено положение, спирам сутринта на колонката и нйец, неиска да се отвори, някой сблъсквал ли се е с проблема че не искам да бъда груб с капачето а съм тръгнал по важни задачи и след малко ще ми светне лампата за горивото, става въпрос за хц90 Т6 2004, успешен ден на всички
Ако надникнещ под тапицерията която е от вътрешната страна на капачката на резервоара би трябвало да има как да отблокираш механизма.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
shenti_bul Wrote:Добро утро колеги, блокира ми заключващия механизъм на резервоара в заключено положение, спирам сутринта на колонката и нйец, неиска да се отвори, някой сблъсквал ли се е с проблема че не искам да бъда груб с капачето а съм тръгнал по важни задачи и след малко ще ми светне лампата за горивото, става въпрос за хц90 Т6 2004, успешен ден на всички Имах същия проблем на моята ХС90-ка. Голям майтап беше на бензиностанция... Сто пъти отключване-заключване, бой, докато стане Влади ми препоръча един спрей, имам го в къщи, напръскахме вътре към "езичето" и вече 2-3 месеца нямам проблеми. Ако искаш пиши му на лична, или изчакай довечера като се прибера ще видя какъв е ще ти пиша. Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 558
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo 850
Както е написал Tisho отвътре под тапицерията имаш едно "телче" с ухо, дърпаш го и отблокираш механизма.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Posts: 741
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Хората са го измислили...
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
и на V70 ли е така. Питам, недай си боже и аз да хлъцна на колонката един ден...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 741
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
На всички
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
shenti_bul Wrote:Добро утро колеги, блокира ми заключващия механизъм на резервоара в заключено положение, спирам сутринта на колонката и нйец, неиска да се отвори, някой сблъсквал ли се е с проблема че не искам да бъда груб с капачето а съм тръгнал по важни задачи и след малко ще ми светне лампата за горивото, става въпрос за хц90 Т6 2004, успешен ден на всички Здравей, Иво
Сигурно вече си успял да отвориш капачката, но ето един линк към евентуален проблем ... освен, ако не е клеясало лостчето - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=hhMeW5-5Ao0">http://www.youtube.com/watch?v=hhMeW5-5Ao0</a><!-- m -->
Мони,
При теб беше клеясало и замръзнало лостчето, затова се оправи с почистване и смазване ... което може би е предотвратило изронване на коронката вътре :roll:
Дано и при Иво е така, защото трябва да сваля бравата и да я майстори.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Posts: 346
Threads: 31
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Благодаря на всички приятели за помощта, вратичката от самосебе си се отвори точно когато ми изписа на борда оставащи 0.0 км , сега през почивните ще гледам да го демонтирам, да го раздвижа и смажа с wd40, ще гледам да направя снимки за колегите, много благодаря отново и безаварийно
Posts: 4
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
Reputation:
0
Здравей колега, и аз играх същия филм на една бензиностанция, щрак щрак и не ще та не ще и се върнах да го ремонтирам, махам корите, достигам машинката, раздвижих я ръчно и о чудо, проработи отново и така до следващия път/след една година приблизително/, но този път на паркинга до блока пак щракам и не ще да отваря капачето, НО се сещам този път на запален двигател с малко газ да вдигне напрежението в ел. системата И ЧУДОТО е налице с бутона отвътре за централното от шофьорската врата без проблем се отваря капачето. Та извода в тази словесна тирада е следния, механизма е клеясал и щтифта върви по-трудно, но с помощта на повечко ток и напрежение от алтернатора проблема се игнорира. Дано да съм помогнал с моя пример.
V70 2.4T
|