Posts: 1,018
Threads: 85
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Колега ,винаги може да се извади доста мощност от атмосверен двигател . Въпросът е какво в същност искаш от колата като краен продукт и колко си готов да похарчиш . Твоят Б230 все пак е 8 клапанов двигател и не можеш да очакваш чудеса от него . Много по лесно е да направиш подобрения върху турбинните мотори от групата на red block . Ще си позволя да ти дам два съвета : 1,не пипай колата на която разчиташ всеки ден 2 , не харчи грешни пари за чипове от търговците във форумите . Имай в предвид също че започнеш ли да се занимаваш с това много голяма част от бюджета ще замине по дяволите ,колата от автомобил се превръща във финасова пирамида
Преди да започнеш каквото и да било по какъвто и да е двигател винаги трябва да е се сервизира на 100% за да няма после изненади . Много от хората се заблуждават и мислят че сърцето на двигателя е в долната му част (цилиндровия блок ), нищо подобно всичко зависи от главата защото от нея зависи дали двигателя ще има компресия , дали ще харчи много гориво или масло .
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree