The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с климатик...не охлажда

#1
Здравейте колеги, днес ми се появи следния проблем и моля за помощ, че в тия жеги не може без климатик.
Модела е V50, 2009г, дизел. Днес като включих климатика на охлаждане 22°-23°, се оказа че от ляво духалките духат топло. Предполагам че вкарваше въздух отвън, защото си беше доста топъл. Температурата навън беше към
30 °. На дисплея си показваше ниски градуси който му бях задал. Десните духалки духаха студено, но пак не работиха на max.
Може ли нещо електрониката да е сбъркана, и да не отчита градусите който съм му задал? Преди няма и два месеца правих big servise chek, и трябва всичко да е подменено и обслужено. Правен е в Брюксел. Досега не съм имал проблеми с климатика и нищо по таблото не свети.
Също така ако можете да ми посочите читав сервиз в района на Сливен, към когото да се обърна.
Благодаря
Volvo V50, 1,6 Drive, 2009
Volvo XC 40, T3, 2020
Reply

#2
Климатроника мисля е двузонов, да не би от едната страна да е настроен на други градуси щом само от ляво духа топло? Иначе допълване на сисатемата с фреон и проверка за течове на първо време.
Reply

#3
Колега,имах абсолютно същия проблем,просто трябва да напълниш с фреон.
Успех!
Reply

#4
stifunkata Wrote:Климатроника мисля е двузонов, да не би от едната страна да е настроен на други градуси щом само от ляво духа топло? Иначе допълване на сисатемата с фреон и проверка за течове на първо време.
Да колега двузонов е, но съм сложил ниски градуси. А той духа топло. Ако има нужда от фреон или някакви течове мисля че изобщо няма да работи или поне няма да духа студено както духа от ляво.
Volvo V50, 1,6 Drive, 2009
Volvo XC 40, T3, 2020
Reply

#5
valio.com Wrote:Колега,имах абсолютно същия проблем,просто трябва да напълниш с фреон.
Успех!
Аз може. ли да добавя или в сервиз да търся?
Volvo V50, 1,6 Drive, 2009
Volvo XC 40, T3, 2020
Reply

#6
много е възможно клапите да са останали в положение да вкарват въздух отвън или просто топъл въздух от парното.
Един приятелимаше такъв проблем само че на рено лагуна,клапата от дясно беше останала в положение да духа топло
а в ляво нямаше проблем
волво s60d5 163hp
Reply

#7
torment Wrote:
valio.com Wrote:Колега,имах абсолютно същия проблем,просто трябва да напълниш с фреон.
Успех!
Аз може. ли да добавя или в сервиз да търся?
Трябва да посетиш сервиз.
И на мен всички ми казваха за блокирали клапи,отидох в сервиз да разглабят,а майстора ми вика"Какви клапи,какви 5 лева"Зареди с фреон и всичко е ОК.Дано и при теб да стане такаSmile
Reply

#8
ivo_yambol Wrote:много е възможно клапите да са останали в положение да вкарват въздух отвън или просто топъл въздух от парното.
Един приятелимаше такъв проблем само че на рено лагуна,клапата от дясно беше останала в положение да духа топло
а в ляво нямаше проблем
Дори да останат клапите отворени, минавайки студеният въздух през кондензатора ще се охлади Wink
При по-новите модели има sun-sensor, който при отворена врата и т.н. променя течението на въздуха (така е и при мен - отвориш ли врата, спира да духа студено там, напича ли повече от лято - духа по-студено, а отляво остава по-хладко ... все пак е климатроник).
По-скоро съм склонен да вярвам, че трябва да се закачи на VIDA, а не да се ръчка по клапите.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#9
Quote:минавайки студеният въздух през кондензатора ще се охлади
Dodo въздуха минава през изпарителя и се охлажда. Кондезнатора е радиатора отпред. Big Grin Да не се обърка човека Wink

Колега Dodo е прав. Принципно какъвто и проблем да имаш по колата първо се закача на диагностика. Аз на 850 от 1993 първо му гледам дали ще има грешки когато правя нещо, а какво остава за по-съвременни автомобили. Много колеги казват стана еди какво си и това преди беше така сега е еди как си. Май не си спомням някой да е написал абе това стана и компютъра показа еди какво си. Това е положението със съвременните автомобили - искаш да знаеш защо чистачките не работят - закачаш на компютър Wink
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#10
Аз също имам проблем с климатроникът. Като го пусна охлажда около 5-10 минути, след това сякаш се запушва и започва да духа топъл (сякаш застоял въздух, с дъх...) Дали съм за продухване или и аз първо да я закача към VIDA ? Бихте ли ми препоръчали такъв сервиз за климатици във Варна ?

ПС: Преди година допълних с фреон - същата работа! Тогава помня, че от сервизът ми споменаха нещо от рода, че може компресорът да е "слаб" (понеже колата е била правена за Белгия и дрън-дрън)... Наистина е абсурдно да се кара без климатик!
---
ex: C70 coupé ('00) 2.0T 226 hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)