The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
? за обслужването

#1
Колеги,
въпросът ми е относно периодите и километрите за обслужване, като смяна на масло, смяна на възд. филтър, смяна на горивен филтър и т.н.
Прочетох в една книжка (на английски) следните км за обслужване:
масло-12 000км
възд. филтър- 48 000км
горивен филтър- 168 000км
филтър на климатика- 24 000км
спир. течност - 48 000км (или две години)
Естественно с уточнение за условията в които се използва колата.

Какво ще кажете за тези километри?
Това за горивния филтър, а и въздушния много ме учудва.
Мисля си и за лампата "service" , ами тя би трябвало да е на 12 000км, не на 15 000, както си говорим. Някой засичал ли я е?

Кажете мнение за смяната на ангренажниа ремък.
Благодаря ви!
Срахотен е този саит!!!!!!!!!!!!!
и хората в него
2006 Volvo XC90 d5 185hp automatic
Reply

#2
Колеги,
въпросът ми е относно периодите и километрите за обслужване, като смяна на масло, смяна на възд. филтър, смяна на горивен филтър и т.н.
Прочетох в една книжка (на английски) следните км за обслужване:
масло-12 000км
възд. филтър- 48 000км
горивен филтър- 168 000км
филтър на климатика- 24 000км
спир. течност - 48 000км (или две години)
Естественно с уточнение за условията в които се използва колата.

Какво ще кажете за тези километри?
Това за горивния филтър, а и въздушния много ме учудва.
Мисля си и за лампата "service" , ами тя би трябвало да е на 12 000км, не на 15 000, както си говорим. Някой засичал ли я е?

Кажете мнение за смяната на ангренажниа ремък.
Благодаря ви!
Срахотен е този саит!!!!!!!!!!!!!
и хората в него
2006 Volvo XC90 d5 185hp automatic
Reply

#3
Благодаря, хората наистина сме супер яки ела на някоя среща.
По темата - аз ги сменям както следва:

масло-10 000км или малко преди това с филтър задължително
възд. филтър- с маслото Чувал съм, че и през един път става но може да ти се вдигне разхода.
горивен филтър- 30 000км но още не съм сменял. Ако стане за смяна (снаще горива е нормално) почва да губи мощност и вдига разхода.
филтър на климатика- 24 000км
спир. течност - не зная???

Не съм я засичак лампата но не е ресетвана от както съм я взел и вече 20 000км свети за 120сек, както и в началото, после гасне
:roll:
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#4
Благодаря, хората наистина сме супер яки ела на някоя среща.
По темата - аз ги сменям както следва:

масло-10 000км или малко преди това с филтър задължително
възд. филтър- с маслото Чувал съм, че и през един път става но може да ти се вдигне разхода.
горивен филтър- 30 000км но още не съм сменял. Ако стане за смяна (снаще горива е нормално) почва да губи мощност и вдига разхода.
филтър на климатика- 24 000км
спир. течност - не зная???

Не съм я засичак лампата но не е ресетвана от както съм я взел и вече 20 000км свети за 120сек, както и в началото, после гасне
:roll:
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#5
Ангренажен ремък на 60 000 км или 3 години. Някои производители дават 100 000 км пробег за ремъците си, но аз лично съм виждал такъв ремък на 60 000 км и на 4 години - беше доста нацепен, тотално си беше за смяна. Аз ползвам ремъци Gates от доста години - не са лоши. С ремъците е твърде възможно и ролки да трябва да се сменят.

Другото ти го е казал dimo...
Reply

#6
Ангренажен ремък на 60 000 км или 3 години. Някои производители дават 100 000 км пробег за ремъците си, но аз лично съм виждал такъв ремък на 60 000 км и на 4 години - беше доста нацепен, тотално си беше за смяна. Аз ползвам ремъци Gates от доста години - не са лоши. С ремъците е твърде възможно и ролки да трябва да се сменят.

Другото ти го е казал dimo...
Reply

#7
Горо, като собственик на същото Волво като твоето, бих добавил следното към горните мнения:

1. Заедно с ремъка сменяй винаги ролките! Имай впредвид, че имаш 1 ролка, втората се изпълнява от водната помпа. Сменяй всичко, не си играй с огъня. И наистина, на 60 000 км - сменяй комплекта. При беля иначе - пази, Боже.
Комплект ремък, ролка, водна помпа, горивен филтър, труд - около 300 лв.

2. Въздушен - с нашите прашясали улици и градове, гледам ти си от София, още по-зле - заедно с маслото задължително.

3. На всяка втора смяна на масло преглеждай и филтъра на купето. Ако се задръсти - натоварваш вентилатора.

За лапмата не се кахъри. Ако изгасва след 2 мин, значи всичко е наред. Остане ли да свети обаче - бегом към МотоПфое за диагностика. ;-)
Reply

#8
Горо, като собственик на същото Волво като твоето, бих добавил следното към горните мнения:

1. Заедно с ремъка сменяй винаги ролките! Имай впредвид, че имаш 1 ролка, втората се изпълнява от водната помпа. Сменяй всичко, не си играй с огъня. И наистина, на 60 000 км - сменяй комплекта. При беля иначе - пази, Боже.
Комплект ремък, ролка, водна помпа, горивен филтър, труд - около 300 лв.

2. Въздушен - с нашите прашясали улици и градове, гледам ти си от София, още по-зле - заедно с маслото задължително.

3. На всяка втора смяна на масло преглеждай и филтъра на купето. Ако се задръсти - натоварваш вентилатора.

За лапмата не се кахъри. Ако изгасва след 2 мин, значи всичко е наред. Остане ли да свети обаче - бегом към МотоПфое за диагностика. ;-)
Reply

#9
За горивният филтър ми се струва 168000 км. множко.Няма да коментирам качествата на бензините , тъй като има такава тема.
Reply

#10
За горивният филтър ми се струва 168000 км. множко.Няма да коментирам качествата на бензините , тъй като има такава тема.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)