Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
Здравейте колеги.
Отвори ни се място за по-дългичка отпуска(близо 2 месеца) и ще се наложи да оставям колата в гаража за този период.Любопитно ми е какви съвети бихте ми дали и какво бихте препоръчали да направя за да няма евентуални щети по колата или поне да ги минимизирам?
Благодаря на отзовалите се.
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 69
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2016
Reputation:
0
Най - добре си е просто сух затворен гараж ,изключен акумулатор и това е.
Няма каква да го мислиш и да се чудиш...
Завиждам ти на отпуската....
Не е важно да губиш красиво , важно е да биеш грозно!
Posts: 158
Threads: 18
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Горд собственик на: VOLVO 440,VOLVO S40
Здравей колега.По възможност колата да е олекотена(без багаж,с минимално количество гориво и т.н.)Да е добре почистена и измита!Имам някакви спомени, че при по-дълъг престой е препоръчително да се повдигне автомобила и подпре с трупчета така ,че тежестта му върху гумите да не е толкова голяма!Все пак това е дълъг престой на едно място!Надявам се, да съм ти бил полезен!
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
Благодаря и на двама ви за отговорите.
По въпроса с горивото, не е ли по-добре да напълня резервоара на максимум за да не се образува конденз?
Що се касае за акумулатора, има ли някаква специална процедура за разкачането му?Чел съм за други модели, че ключа на таблото трябва да е завътян на определена позиция.
Колега MTZ, тя отпуската реално е малка на фона на това, че не съм виждал роднините и приятелите си от 4 години.Тези 50 и няколко дни са крайно недостатъчни, но пак е по-добре от нищо!
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Лично аз не бих разкачвал акумулатора!До колкото знам,не е добре модулите да остават без захранване!На един Ягуар му бяха откачили така акумулатора(за да го ползват на друг автомобил) и сега стои като паметник!За обучение на модулите му искат четирицифрена сума!По-скоро дозареди акумулатора,но не го оставяй разкачен за дълго време!Времето на Москвича отмина!
Posts: 158
Threads: 18
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Горд собственик на: VOLVO 440,VOLVO S40
Според мен ,резервоара дори и да е пълен,над горивото има някакво свободно пространство(освен да не е препълнен до преливане)!Що се касае до конденза ,дори и да го има ,би трябвало да е вследствие от бензинови изпарения, т.е. не са изпарения като при водата!
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
pliva Wrote:Лично аз не бих разкачвал акумулатора!До колкото знам,не е добре модулите да остават без захранване!На един Ягуар му бяха откачили така акумулатора(за да го ползват на друг автомобил) и сега стои като паметник!За обучение на модулите му искат четирицифрена сума!По-скоро дозареди акумулатора,но не го оставяй разкачен за дълго време!Времето на Москвича отмина! Яснооо, явно ще трябва да помоля някой приятел да идва да я припалва веднъж седмично.
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Ev-V50 Wrote:pliva Wrote:Лично аз не бих разкачвал акумулатора!До колкото знам,не е добре модулите да остават без захранване!На един Ягуар му бяха откачили така акумулатора(за да го ползват на друг автомобил) и сега стои като паметник!За обучение на модулите му искат четирицифрена сума!По-скоро дозареди акумулатора,но не го оставяй разкачен за дълго време!Времето на Москвича отмина! Яснооо, явно ще трябва да помоля някой приятел да идва да я припалва веднъж седмично. Ако ти е добър акумулатора,не би трябвало да има проблем даже и за по-дълъг период от време.Няма нужда от припалване,още повече през лятото!
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
pliva Wrote:Ev-V50 Wrote:pliva Wrote:Лично аз не бих разкачвал акумулатора!До колкото знам,не е добре модулите да остават без захранване!На един Ягуар му бяха откачили така акумулатора(за да го ползват на друг автомобил) и сега стои като паметник!За обучение на модулите му искат четирицифрена сума!По-скоро дозареди акумулатора,но не го оставяй разкачен за дълго време!Времето на Москвича отмина! Яснооо, явно ще трябва да помоля някой приятел да идва да я припалва веднъж седмично. Ако ти е добър акумулатора,не би трябвало да има проблем даже и за по-дълъг период от време.Няма нужда от припалване,още повече през лятото! Добър, добър, колко да е добър?На 6,5 години е.Това и почти 2 месеца без да се пали....едва ли ще е добро решение в случая?!
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Не се притеснявай!Ако има капачки,погледни електролита,долей дестилирана вода и го остави една нощ на зарядно,ако имаш.Съседа преди няколко дни докара едно Волво V50,на което акумулаторът си е оригиналният - произведен 2004 година!Моят е от 2006-та.Консумацията на ток 3-4 минути след заключване на колата е минимална и не може да изтощи батерията за два месеца.
|