The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с резервоар.

#11
Това е интересна идея.Определено е по добра от моята.Но аз се справих по моя си начин и отлепи без отчупени зъби.Но моята е бензин,може би затова е отлепила.А и един път е отваряна и сега беше за втори път.
V70   2.4 - (2017-)
V40   2.0 - (2010-2017)
Reply

#12
Stanchoni Wrote:
petyostoev Wrote:Опитай с нещо тъпо и чук,но внимавай.Редувай на кръст.Дано да отлепи.Малко по български, но знаеш как е .

Няма да отлепи, само ще изпотроши зъбите.
Да споделя малко българско ноу-хау ... ;-)

Водопроводна тръба ф110, броиш зъбите, съответно правиш толкова канали на равни интервали с ъглошлайфа и си ти.

Big Grin

Отлична идея! Жалко, че не си в София Smile

При мен ситуацията е следната: след около 4500 изминати километра с яко каране из Европата установих, че имам нафта под капака, който закрива тази пластмасова гайка. Изчистих нафтата, вкл. с обезмаслител.
Като се размислих, има 2 варианта за появата на тази нафта:

1. Разместен О-пръстен, въпреки, че не мога да си обясня каква дяволска сила може да размести уплътнението под гайката, която не помръдва Smile
2. Няколко пъти пълних резервоара "до ръбче" Smile преди да установя, че след препълване отдолу тече като чешма (без преувеличение). Това е първата кола, на която ми се случва такова чудо. И се питам, това конструктивна особеност ли е, или е възможно да имам някаква повреда по горивопроводите. Ако е от препъването, е възможно от силната въздушна струя горивото да се "издухва" нагоре и да облива резервоара от горната страна.

Тъй като ми предстоят още около 1500 км пътуване, няма да препълвам резервоара и като се върна, ще инспектирам състоянието.
Ако проблемът продължава, ще правя чудодейния уред за пластмасовата гайка и евентуално ще свалям резервоара.
Ако проблемът е изчезнал, оставям нещата такива, каквито са.
Във всички случаи не възнамерявам да дам 120 лв на МП за развиване на една гайка Smile

P.S. Някъде в подобна тема прочетох, че при развиване та въпросната гайка "изригва" фонтан от гориво в купето и затова е препоръчително да се прави в МП. Има ли такова нещо, или аз не съм разбрал правилно?
Reply

#13
Здравей колега,
При мен проблема беше същия, точно при пълен резервоар и под колата става 'чудо'. Проблема беше в разместен О-пръстен и от там протичаше. Според мен проблема ти е същия като моя, така, че смело развиваш, наместваш и завиваш и си готов. При мен проблема е разрешен и вече не ме псуват на бензиностанцията. Няма как да 'изригне' фонтан като развиеш, защото резервоара не е под налягане, има си отдушник и т.н., а ако толкова те притеснява развий капачката на резервоара и с по-малко количество гориво в резервоара. Успех с ремонта.
Reply

#14
Благодаря за съветите.
Като се обезстраша Smile достатъчно ще се боря и ще докладвам за резултатите.
Reply

#15
Значи така. Направих си спешъл тул по дизайна на колегата Stanchoni (специални благодарности). Не стана много красив като неговия Smile, но свърши работа. Обезстраших се с една бира и развих пустата гайка учудващо лесно. О-пръстенът не може да се размести, защото си лежи в специално легло, може само да бъде притиснат и не може да изплесне.
За мое учудване, под него открих пясък и мръсотия, която внимателно изчистих с мощна прахосмукачка, за не попадне в резервоара. Този пясък, който си нямам идея как е попаднал там определено е пречил за доброто уплътнение, но според мен е невъзможно оттам да е текло гориво като за световно.
Почистих, затворих и се оказа, че инструментът ми е еднократен- след затягане се изкривиха зъбите, може би защото го направих от тръба, а не от коляно, което има малко разширение в края.
Това, което ме притеснява е, че при затягането бялата капачка с нивомера се е разместила на 30 градуса от първоначалното положение (има си и стрелка). Сипах 10 l нафта, нивомерът и стрелката си работят, лампичката угасна. Утре ще заредя до изключване на пистолета и ще наблюдавам...
Ако има проблем с работата на нивомера, ще направя нов ключ, вече от коляно, а не от тръба.
Ако продължава да тече и да прави мизерии, явно ще се сваля резервоара.
Reply

#16
Бирата не е за мен, а за един приятел от Зарата, той го измисли и направи. :-) Между другото точно същия човек има абсолютно сходен проблем с твоя на същата кола която кара съпругата му. Така че ако минаваш през Стара Загора ще има повод за парти в гаража след разрешаването на проблема.

А как се сваля долната част на задната седалка?
;-)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#17
Stanchoni Wrote:............. Така че ако минаваш през Стара Загора ще има повод за парти в гаража след разрешаването на проблема.

А как се сваля долната част на задната седалка?
;-)
Има такава вероятност към края на месеца. Но ако минавам, ще се обадя няколко дена предварително, за да се уговорим.

Долната част на задната седалка се сваля, като се дърпа нагоре в двата края, горе- долу посредата на пасажерските места, държи се на две яки щипки, няма опасност да се счупят. Не е необходимо да се повдига едновременно, може една след друга де се откачат и се изважда. После- по обратния ред.
Reply

#18
Здравейте колеги!Направо ме изкефи идеята с направата на ключа.Това българите сме голяма работа,от нищо- правим чудеса!Желая Ви успех и дано си решите проблемите!
Reply

#19
Благодаря за насоките. :-)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)