The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V50 T5 awd размисли

#11
Също да попитам, какви са пределите на заводските железа откъм NM и коне или казано иначе колко може да изкара (безопастно разбирасе) тоя мотор само с по-голямо турбо и инжектори, кулер, генерация
Reply

#12
Колега ако не държиш на 4WD защо не се загледаж и за Т4 само с чип издържа на 250к.с и 400нм някъде. със оригиналната 14Т турбина ама ако я смениш с 19Т май може да отиде на 300к.с. чувал съм,че двигателя издържал иначе на повече много коне и нютонметри ама за ходовата част и скоростите вече не мога да ти кажа дали ще издържи мен на 200к.с ми се вижда,че идвам издържа като се напъне.А относно разхода при високи скорости е много голям не знам с чип дали поне ще падне малко иска си 6 предавка според мен.
Reply

#13
don_pepone Wrote:А относно автомата при турбобензинките...???

Автомата при турбо бензините е най-голямата хурка, измислена някога... :lol:

Това съчетание за мен е най-малкото пълна недомислица, освен ако човек има фирмена кола или безлимитна карта за гориво.
Ще дам пример, вярно с друга марка, но считам показателен за думите си.
Четири години и кусур карах Опел Астра Спортс Турър 1.6 Турбо, бензин, 180 кс, 6-ст. автоматик. Full екстри!
Разход в града (няма зима/лято!) - 13.6 - 14 /100...! При положение, че не карам на газ/спирачка.
Магистрала със 140-150 - 10.5 - 11/ 100... Малко над 150 да мръдне и прескача 11 веднага. Confusedhock:
С един резервоар от около 50 литра вместимост (по каталог е малко повече) на около 350 км. градско съм на колонката!
С цялото ми уважение ама ХС90-ката ни харчи по-малко... :roll:
Решението може би е газова уредба, ама аз никога не съм обичал газ, най-малкото заради бутилка в багажника, кабели, тръбички и т.н.
Лично нямам съмнение, че при цитирания автомобил нещата ще са подобни, плюс че е повече коне и е AWD...
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#14
Пффф, че то както споменах по нагоре- Саабът ми гори по-малко от тая астра, с 140 на магистралата по борд к. дава 9-9.5, колата е 2,8 250 коня и скромноте 1600кг..
Взех да обмислям варианта за S60, та возията да е на ниво.
Reply

#15
Такам привет на всички. Ще изтупам прахта от темата малко Smile
На скоро си закупих жилище до което зимата ще ми е проблем да стигна с сааба ,който е само на предно.
Та сеха вече не от глезенв и мераци (както преди) , ами вече от необходимост ще търся кола 4х4. В случая ми трябва каквото и да е с двойно предаване стига да не е толкова ниско, че да влачи корема по земята.
За справка Сааба е с 15см клиренс и е приемливо.
Та в момента awd volvo пак ми е актуална тема, като се замислям доста да е автомат и следя обяви за S60 и V50
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11499945521627292">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 5521627292</a><!-- m --> ето и една такава
Reply

#16
don_pepone Wrote:семейна кола- комби и по възмжност 4х4.
Като фен на шведското реших да е волво.. Насочил съм се пак към турбо версия, понеже всички знаем , че е неизлечима болест Smile
XC70 Smile
Reply

#17
Колега, отивай на Субару, там имаш boxer 6-так 3.0 и 2,5. Не знам кой беше с турбината, но вървят доста добре.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#18
anex Wrote:Колега, отивай на Субару, там имаш boxer 6-так 3.0 и 2,5. Не знам кой беше с турбината, но вървят доста добре.
Не ми се иска да звуча крайно, но подобно нещо като боксеровия двигател на Субару си е абсолютен "таралеж в гащите". На първо място обслужването му е специфично и на второ- цените на резервните части не са особено приятни, особено за това, което в крайна сметка представлява Субару. Много от притежателите на тази марка обичат да повтарят мантрата "скъпо обслужване, но пък за сметка на това рядко влиза в сервиз". По мои лични впечатления доста грешно твърдение- дори и да не се налагат сериозни ремонти, то цените на частите за текущо обслужване са лично за мен достатъчен аргумент против.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)