The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V70 кормилна рейка?!?!

#1
Имам следния проблем с моето V70 2001 (вотра серия) : когато карам с по-вискоа скорост без значение дали е над 100 извън градско или над 50 градско и без значение за колко време ,когато намаля и започна да карам с по-ниска скорост кормилната рейка(не съм сигурен не разбирам за това само предполагам) започва да вие и волана става по-тежък...Въпроса ми е на някой друг слувало ли се е?Какъв беше проблема ,съответно колко ви костваше да се отстрани? Живея в Бургас и възнамерявам да я закарам при Стефан за ремонт на задницата та така или иначе ще разбера какво е просто ми е любопитно.
Reply

#2
Здравей колега,
кога за последно си сменял хидравличното масло? При мен се получаваше много рядко едно бучене и след смяната на маслото вече не се чува нищо. Също волана се върти значително по-леко и не бучи в крайните положения. Ако сменяш маслото гледай да е CHF - другите са ATF и не са съвместими. Аз ползвах CHF на SWAG 6161 (зелени бутилки, прозрачно като вода масло) - не е скъпо - взех 3л отидоха 2.2л за пълната подмяна. Метода за смяна го видях тук и тук
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#3
jtboev Wrote:Здравей колега,
кога за последно си сменял хидравличното масло? При мен се получаваше много рядко едно бучене и след смяната на маслото вече не се чува нищо. Също волана се върти значително по-леко и не бучи в крайните положения. Ако сменяш маслото гледай да е CHF - другите са ATF и не са съвместими. Аз ползвах CHF на SWAG 6161 (зелени бутилки, прозрачно като вода масло) - не е скъпо - взех 3л отидоха 2.2л за пълната подмяна. Метода за смяна го видях тук и тук

Благодаря за съвета! При първа възможност ще го пробвам (най-вероятно по заплатено време Big Grin ) и ще пиша отново да кажа дали има ефект.
Reply

#4
hristo/850 Wrote:
jtboev Wrote:Здравей колега,
кога за последно си сменял хидравличното масло? При мен се получаваше много рядко едно бучене и след смяната на маслото вече не се чува нищо. Също волана се върти значително по-леко и не бучи в крайните положения. Ако сменяш маслото гледай да е CHF - другите са ATF и не са съвместими. Аз ползвах CHF на SWAG 6161 (зелени бутилки, прозрачно като вода масло) - не е скъпо - взех 3л отидоха 2.2л за пълната подмяна. Метода за смяна го видях тук и тук

Благодаря за съвета! При първа възможност ще го пробвам (най-вероятно по заплатено време Big Grin ) и ще пиша отново да кажа дали има ефект.

Понеже сега гледах и второто клипче което си споделил човека казва че ако е колата е автомат (като моята) трябва да се ползва ATF...или аз не съм разбрал?
Reply

#5
Здравей,
във втория клип човека казва, че ползва CHF, но за хидравликата на твоята кола може и да и трябва ATF (Automatic Transmission Fluid) и да си провериш във книжката на колата какво трябва да е маслото. Аз за С60 съм проверил и съм сигурен, че е CHF. Това, че скоростната ти кутия е автоматична няма нищо общо със хидравликата на волана. Предполагам, че понеже В70 си е комби варианта на С60 е почти сигурно, че и при теб е CHF. Доколкото знам ATF е предназначена за автоматични скоростни кутии, но се ползва и за някои ръчни, както и за повечето хидравлики - червена е на цвят и не се смесва с CHF.
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)