The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Множество грешки се появиха на таблото от нищото

#1
Здравейте, колеги. Днеска се качих в колата ( S60, 2011) и всички грешки, които можеше да покаже, ги показа. Изчаках някакво време, но не изчезнаха. Реших да се опитам да тръгна, но при сменянето на скоростите (автомат), започна да боксува. Общо взето се появиха всички възможни грешки - от еърбаг до "DSTC". Някой да е сблъсквал с този проблем, или да може да даде съвет. Благодаря предварително. Smile
Reply

#2
Започни от акумулатора.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
petbr Wrote:Здравейте, колеги. Днеска се качих в колата ( S60, 2011) и всички грешки, които можеше да покаже, ги показа. Изчаках някакво време, но не изчезнаха. Реших да се опитам да тръгна, но при сменянето на скоростите (автомат), започна да боксува. Общо взето се появиха всички възможни грешки - от еърбаг до "DSTC". Някой да е сблъсквал с този проблем, или да може да даде съвет. Благодаря предварително. Smile

Акумулатор. Smile
Скоро няма да можеш и да запалиш, ако температурите навън станат -10. Премерете напрежението при контакт, ако е под 10.8v значи или е разреден или плаче за нов.
Reply

#4
Акумулатор.
И аз имах подобен "опит".
Reply

#5
Акумулатор...
Моя е на ХС90-ката е на 10 г. още е с оригиналния, на колегата 6 г. и "издал" багажа... Баси!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#6
Имаше изгнили кабели, смених ги и се оправи за няколко дена. Вчера на големия студ пак даде фира и показа 5-6 грешки - DSTC, ръчната спирачка, халогенни фарове, еърбег и започна да ограничава движението на кормилото. Следващото нещо, което ще се провери без съмнение е акумулторът, който си е на 6-7 години. Ще изчакам да се стопли малко тези дни и ще я закарам пак. От Мото-Пфое казаха, че е хидравличната помпа, но след смяната на кабелите си беше окей хидравликата, така че токът остава да е проблем.
Reply

#7
Първо си го зареди или отиди на акумулаторджия да ти го тества.
ex XC90
Reply

#8
Беше си за смяна акумулатора, взех нов, нямаше грешки в началото и на втория ден пак излезнаха няколко от жълтите - "DSTC" , "power steering service required" и за някакви фарове, както и 2 от "червените" - "Brake assist service required"и еърбег-а, след което колата влезна в аварием режим и я спрях, пих едно кафе, запалих я и ги беше изчистила. Възможно ли е просто да му е дошло времето на всичко за смяна?!? :? :?
Reply

#9
А изчисти ли грешките?
ex XC90
Reply

#10
Ами първо като го направи номерът се появиха над 10 грешки, след като смених окислените кабели станаха 6-7, след като закачих новия акумулатор, беше окей няколко карания, после от нищото излизат тези горепосочени 4-5 грешки. След изключване и включване на автомобила, грешките са изчистени, но се появяват пак след някакво продължително време. Първоначално не влиза в авариен режим, но карайки с няколкото жълти, от нищото идват двете червени - за ръчната и еърбег-а. От Мото–ПФОЕ казаха, че е хидравличната помпа, въпреки че след смяна на кабелите, кормилото си се върти повече от перфектно до влизането в аварииния режим, когато вече трябва повече напън, за да се отключи и да се върти нормално отново. Може и да са прави, все пак изписва грешка и за него - "power sterring service required". Общо взето останах без варианти и съм се насочил към В+3 (не целя да ги рекламирам или нещо, просто виждам доста доволни от тях колеги и сори ако не може да се рекламира). Общо взето - първите 30мин-1час не излизат никакви грешки, после се появяват няколко жълти и след малко влиза в авариен режим, които след изключване и запалване на автомобила изчезват за някакво време. Макар от Мотото да казаха хидравлика и да искаха упомрачителна цена за ремонт, си мисля, че проблемът е някъде в тока, защото когато не е в авариен режим, хидравликата е повече от добре. Благодаря Ви за помощта.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)