The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за алтернатор на 760/740 дизел

#1
Колеги моя алтернатор е 55А оргинален БОШ,но ми се струва, че за този двигател(Д24Т)е малък ампеража.Например: като пусна климатик,фарве и аварийни,волтметара на таблото ми показва 10.
Някакви идеи?
We are N:1,VOLVO FOREVER!
Reply

#2
Колеги моя алтернатор е 55А оргинален БОШ,но ми се струва, че за този двигател(Д24Т)е малък ампеража.Например: като пусна климатик,фарве и аварийни,волтметара на таблото ми показва 10.
Някакви идеи?
We are N:1,VOLVO FOREVER!
Reply

#3
И аз се бях замислил за това.
При мен е 14Vл
Като включа: фарове, парното, реотани стъкла - става на ~12V.
Ако пусна и касетофона и телевизора, съвсем ще замине надолу.
Камоли и климатик да имам!!

Според мен ще най добре да се направи една консултация със специалист по алтернатори - сервиз.

п.п.- от както си сложих волт метър - оригинален за таблото - направо се плаша от това което виждам при включване на всичките тези неща.
А ЗИМА ИДЕ!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
И аз се бях замислил за това.
При мен е 14Vл
Като включа: фарове, парното, реотани стъкла - става на ~12V.
Ако пусна и касетофона и телевизора, съвсем ще замине надолу.
Камоли и климатик да имам!!

Според мен ще най добре да се направи една консултация със специалист по алтернатори - сервиз.

п.п.- от както си сложих волт метър - оригинален за таблото - направо се плаша от това което виждам при включване на всичките тези неща.
А ЗИМА ИДЕ!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
то е нормално всичко това което си написал а за климатика тои не ти товари динамото а двигатела нормално е като го включиш да ти паднат оборотите а от там пада и напрежението което подава ,давам ти сравнение при обороти 2000 ще ти покаже 13.5 до 14.2 това е нормално но ако го измериш на празен ход без тия консуматори ще ти покаже 12.3 до 13 волта което пак е в нормите ама ако включиш много консуматори на празен ход много ясно че ще падне и напрежението. Така че ти маи нямаш проблем със самия алтернатор щом хората са го сложили там значи е изчеслен за тая кола
Reply

#6
то е нормално всичко това което си написал а за климатика тои не ти товари динамото а двигатела нормално е като го включиш да ти паднат оборотите а от там пада и напрежението което подава ,давам ти сравнение при обороти 2000 ще ти покаже 13.5 до 14.2 това е нормално но ако го измериш на празен ход без тия консуматори ще ти покаже 12.3 до 13 волта което пак е в нормите ама ако включиш много консуматори на празен ход много ясно че ще падне и напрежението. Така че ти маи нямаш проблем със самия алтернатор щом хората са го сложили там значи е изчеслен за тая кола
Reply

#7
И на ниски и на високи обороти все си зарежда на 14V при мен!
И на ниски и на високи обороти при включени ел. консумативи - напрежението пада. В зависимост колко неща си включил.

Как е правилното и къде е истината?
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
И на ниски и на високи обороти все си зарежда на 14V при мен!
И на ниски и на високи обороти при включени ел. консумативи - напрежението пада. В зависимост колко неща си включил.

Как е правилното и къде е истината?
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)