The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем с зареждането на акумолатор

#1
значи колата ми е с40 1.8 бензинов двигател.имам 62 амперов акумолатор Искра,купен скоро.два дни след покупка започна да пада акумолатора в движение,първо спира радиото после започва стрелката на километража да играе и така.това не е нормално,реших да я занеса на маистор.той ми каза че не се зарежда акумолатора и сигурно генератора е проблема.занесох я на друго място и там ми казаха че имам една лампа на таблото която представлява акумолатор която не работи и проблема е от там,тя залъгвала подаването на ток към акумолатора.колата пали трудно може би на втория или третия оборот.иначе не съм зареждал акумолотора,защото не смятам че причината е в него.и така сега често ми се случва да ми пада ужким акумолатора и след няколко инути се оправя.сега се чудя на кого да вярвам и къде да занеса колата.моля ако някои има представа да помогне.
Reply

#2
значи колата ми е с40 1.8 бензинов двигател.имам 62 амперов акумолатор Искра,купен скоро.два дни след покупка започна да пада акумолатора в движение,първо спира радиото после започва стрелката на километража да играе и така.това не е нормално,реших да я занеса на маистор.той ми каза че не се зарежда акумолатора и сигурно генератора е проблема.занесох я на друго място и там ми казаха че имам една лампа на таблото която представлява акумолатор която не работи и проблема е от там,тя залъгвала подаването на ток към акумолатора.колата пали трудно може би на втория или третия оборот.иначе не съм зареждал акумолотора,защото не смятам че причината е в него.и така сега често ми се случва да ми пада ужким акумолатора и след няколко инути се оправя.сега се чудя на кого да вярвам и къде да занеса колата.моля ако някои има представа да помогне.
Reply

#3
rintintin Wrote:значи колата ми е с40 1.8 бензинов двигател.имам 62 амперов акумолатор Искра,купен скоро.два дни след покупка започна да пада акумолатора в движение,първо спира радиото после започва стрелката на километража да играе и така.това не е нормално.

Започни с нещо лесно и безболезнено.Първо провери акумулатора-с аерометър провери електролита,но щом казваш че е нов сигурно той ще е наред.Сещам се да питам като си го купувал не ти ли мериха как зарежда колата /обикновенно го правят и данните ги нанасят в гаранционната карта/.Тук идва и второто нещо което можеш да направиш-с волтметър на обхват 20v провери след като стартираш напрежението върху клемите на акумулатора-трябва да е 14V-по този начин ще провериш дали се зарежда акумулатора.Включи и някакви консуматори и ако това напрежение не пада значи всичко със зарядната система е наред.Провери за утечки-каква консумация има при изключване на двигателя-колкото по малко толкова по добре.Имай напредвид че алармата ти харчи нещо но то е малко/милиампери/
V 40 1.9tdi 95k.c. 1999г. D4192T2
Reply

#4
rintintin Wrote:значи колата ми е с40 1.8 бензинов двигател.имам 62 амперов акумолатор Искра,купен скоро.два дни след покупка започна да пада акумолатора в движение,първо спира радиото после започва стрелката на километража да играе и така.това не е нормално.

Започни с нещо лесно и безболезнено.Първо провери акумулатора-с аерометър провери електролита,но щом казваш че е нов сигурно той ще е наред.Сещам се да питам като си го купувал не ти ли мериха как зарежда колата /обикновенно го правят и данните ги нанасят в гаранционната карта/.Тук идва и второто нещо което можеш да направиш-с волтметър на обхват 20v провери след като стартираш напрежението върху клемите на акумулатора-трябва да е 14V-по този начин ще провериш дали се зарежда акумулатора.Включи и някакви консуматори и ако това напрежение не пада значи всичко със зарядната система е наред.Провери за утечки-каква консумация има при изключване на двигателя-колкото по малко толкова по добре.Имай напредвид че алармата ти харчи нещо но то е малко/милиампери/
V 40 1.9tdi 95k.c. 1999г. D4192T2
Reply

#5
Всъщност като пуснеш консуматори е нормално да падне тока, но не с много, примерно до 12.5В, зависи колко консуматора си пуснал. В случай обаче че напрежението без консуматори не надскочи 12-12.5В значи не зарежда.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
Всъщност като пуснеш консуматори е нормално да падне тока, но не с много, примерно до 12.5В, зависи колко консуматора си пуснал. В случай обаче че напрежението без консуматори не надскочи 12-12.5В значи не зарежда.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
Айде и аз да се намеся. Значи:
Първо провери нивото и гъстотата на електролита на акумулатора с арометър (нищо, че е нов). Почисти хубаво клемите на самият акумулатор и контактните клеми. Прегледай самите контактни клеми с времето да не са се разхлабили. Намажи всички клеми плътно, но тънко с грес (за да няма сулфатизация). Хубаво затегни клемите.

Палиш колата, установяваш СРЕДНИ обороти и тогава мериш. Ако уредът показва стойност между 13,8 - 14.2 V значи зарежда нормално. Напрежение под и над тези стойности означава проблем с четките или пробив в някой от изправителните диоди или неизправно реле за максимален ток. Изброените проблеми, всъщност се намират на платка, вътре в алтернатора.
Палиш фаровете, напрежението ще спадне, но не бива да пада под 12,5 V. Ако спадне под тази стойност, значи си за ремонт на алтернатора.

П.С. Изброените напрежения са важни.

Успех.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#8
Айде и аз да се намеся. Значи:
Първо провери нивото и гъстотата на електролита на акумулатора с арометър (нищо, че е нов). Почисти хубаво клемите на самият акумулатор и контактните клеми. Прегледай самите контактни клеми с времето да не са се разхлабили. Намажи всички клеми плътно, но тънко с грес (за да няма сулфатизация). Хубаво затегни клемите.

Палиш колата, установяваш СРЕДНИ обороти и тогава мериш. Ако уредът показва стойност между 13,8 - 14.2 V значи зарежда нормално. Напрежение под и над тези стойности означава проблем с четките или пробив в някой от изправителните диоди или неизправно реле за максимален ток. Изброените проблеми, всъщност се намират на платка, вътре в алтернатора.
Палиш фаровете, напрежението ще спадне, но не бива да пада под 12,5 V. Ако спадне под тази стойност, значи си за ремонт на алтернатора.

П.С. Изброените напрежения са важни.

Успех.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)