The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
За центровката на В18U моно 1.8 95г.

#1
На отвора на блока при маховика има 3 метки.Нормално е при осветяване със стробоскоп, срещу средната да застане някакъв белег от маховика, който при правилна центровка да стои неподвижно при тихи овороти, и при промяната им да се мести.Вземам импулса и от 1 и от 4 цилиндър -все тая не мога да видя никакъв ясен белег на маховика./между другото не знам как се броят цилиндрите на тоя двигател от ляво на дясно или обратно,но в случая няма значение защото съм пробвал и двата варианта/.Това ме кара да си мисля ,че центровката е много избягала.Преди време "майстори" ми бяхя прескочили 2 зъба на ангренажа . Това го оправих но пак не мога да си видя правилна ли е центровката.Ако някой се е занимавал да казва. Нямам намерение да пълня гушата на разни диагностици /30-40 лв./ за такава елементарна работа.Предварително благодаря.[/url][/list][/list][/code][/u][/i][/b][/quote]
Reply

#2
На отвора на блока при маховика има 3 метки.Нормално е при осветяване със стробоскоп, срещу средната да застане някакъв белег от маховика, който при правилна центровка да стои неподвижно при тихи овороти, и при промяната им да се мести.Вземам импулса и от 1 и от 4 цилиндър -все тая не мога да видя никакъв ясен белег на маховика./между другото не знам как се броят цилиндрите на тоя двигател от ляво на дясно или обратно,но в случая няма значение защото съм пробвал и двата варианта/.Това ме кара да си мисля ,че центровката е много избягала.Преди време "майстори" ми бяхя прескочили 2 зъба на ангренажа . Това го оправих но пак не мога да си видя правилна ли е центровката.Ако някой се е занимавал да казва. Нямам намерение да пълня гушата на разни диагностици /30-40 лв./ за такава елементарна работа.Предварително благодаря.[/url][/list][/list][/code][/u][/i][/b][/quote]
Reply

#3
Айде бе никой ли няма да се обади :lol: @terorista ти ми се виждаш най-печен във форума, предизвиквам те!
Reply

#4
Айде бе никой ли няма да се обади :lol: @terorista ти ми се виждаш най-печен във форума, предизвиквам те!
Reply

#5
mirkovinkata Wrote:Айде бе никой ли няма да се обади :lol: @terorista ти ми се виждаш най-печен във форума, предизвиквам те!

аз стробоскопи не ползвам..гледам клапаните ..палеца и буталото да е в горна мъртва точка../на инжекциите понеже трудно се сваля капака на клапаните,заради колекторите /всмукателните/ през капачката се виждат кобиличките на последния цилиндър...мога да кажа само,че тия двигатели вървят страшно...ако има прехвърлен зъб ...един..няма мощност на ниските оборотино на над 2500 си върви ... няма я динамиката..при два прехвърлени-не съм пробвал :lol:
а как се зацепва -тук съм писал <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445</a><!-- m -->
460
Reply

#6
mirkovinkata Wrote:Айде бе никой ли няма да се обади :lol: @terorista ти ми се виждаш най-печен във форума, предизвиквам те!

аз стробоскопи не ползвам..гледам клапаните ..палеца и буталото да е в горна мъртва точка../на инжекциите понеже трудно се сваля капака на клапаните,заради колекторите /всмукателните/ през капачката се виждат кобиличките на последния цилиндър...мога да кажа само,че тия двигатели вървят страшно...ако има прехвърлен зъб ...един..няма мощност на ниските оборотино на над 2500 си върви ... няма я динамиката..при два прехвърлени-не съм пробвал :lol:
а как се зацепва -тук съм писал <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445</a><!-- m -->
460
Reply

#7
terorist Wrote:
mirkovinkata Wrote:Айде бе никой ли няма да се обади :lol: @terorista ти ми се виждаш най-печен във форума, предизвиквам те!

аз стробоскопи не ползвам..гледам клапаните ..палеца и буталото да е в горна мъртва точка../на инжекциите понеже трудно се сваля капака на клапаните,заради колекторите /всмукателните/ през капачката се виждат кобиличките на последния цилиндър...мога да кажа само,че тия двигатели вървят страшно...ако има прехвърлен зъб ...един..няма мощност на ниските оборотино на над 2500 си върви ... няма я динамиката..при два прехвърлени-не съм пробвал :lol:
а как се зацепва -тук съм писал <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445</a><!-- m -->

Благодаря .Всичко това е вярно, но при наличие на стробоскоп не си струва да свалям капака на клапаните.
Reply

#8
terorist Wrote:
mirkovinkata Wrote:Айде бе никой ли няма да се обади :lol: @terorista ти ми се виждаш най-печен във форума, предизвиквам те!

аз стробоскопи не ползвам..гледам клапаните ..палеца и буталото да е в горна мъртва точка../на инжекциите понеже трудно се сваля капака на клапаните,заради колекторите /всмукателните/ през капачката се виждат кобиличките на последния цилиндър...мога да кажа само,че тия двигатели вървят страшно...ако има прехвърлен зъб ...един..няма мощност на ниските оборотино на над 2500 си върви ... няма я динамиката..при два прехвърлени-не съм пробвал :lol:
а как се зацепва -тук съм писал <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445</a><!-- m -->

Благодаря .Всичко това е вярно, но при наличие на стробоскоп не си струва да свалям капака на клапаните.
Reply

#9
mirkovinkata Wrote:
terorist Wrote:
mirkovinkata Wrote:Айде бе никой ли няма да се обади :lol: @terorista ти ми се виждаш най-печен във форума, предизвиквам те!

аз стробоскопи не ползвам..гледам клапаните ..палеца и буталото да е в горна мъртва точка../на инжекциите понеже трудно се сваля капака на клапаните,заради колекторите /всмукателните/ през капачката се виждат кобиличките на последния цилиндър...мога да кажа само,че тия двигатели вървят страшно...ако има прехвърлен зъб ...един..няма мощност на ниските оборотино на над 2500 си върви ... няма я динамиката..при два прехвърлени-не съм пробвал :lol:
а как се зацепва -тук съм писал <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445</a><!-- m -->

Благодаря .Всичко това е вярно, но при наличие на стробоскоп не си струва да свалям капака на клапаните.

не си чел правилно-нищо не се сваля!!! само едната свещ и капачката от която се налива масло...а щом ти е по лесно с стробоскопа-дерзай..
460
Reply

#10
mirkovinkata Wrote:
terorist Wrote:
mirkovinkata Wrote:Айде бе никой ли няма да се обади :lol: @terorista ти ми се виждаш най-печен във форума, предизвиквам те!

аз стробоскопи не ползвам..гледам клапаните ..палеца и буталото да е в горна мъртва точка../на инжекциите понеже трудно се сваля капака на клапаните,заради колекторите /всмукателните/ през капачката се виждат кобиличките на последния цилиндър...мога да кажа само,че тия двигатели вървят страшно...ако има прехвърлен зъб ...един..няма мощност на ниските оборотино на над 2500 си върви ... няма я динамиката..при два прехвърлени-не съм пробвал :lol:
а как се зацепва -тук съм писал <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5445</a><!-- m -->

Благодаря .Всичко това е вярно, но при наличие на стробоскоп не си струва да свалям капака на клапаните.

не си чел правилно-нищо не се сваля!!! само едната свещ и капачката от която се налива масло...а щом ти е по лесно с стробоскопа-дерзай..
460
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)