The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Информация за Volvo V40

#1
Здравейте бъдещи колеги. Харесал съм си Volvo V40.Но тъй като не съм никак запознат с тази марка ще съм благодарен на всеки който има възможност да ме информира относно Volvo V40. Интересува ме как е колата, с какъв двигател може да е? Вярно ли е, че двигателя е Рено или греша? Кои са силните и слабите черти на колата? Как стои въпроса с подръжката? Скъпи ли са частите и кои са проблемните места ако има такива? Какво да се гледа като се избира тази кола? Кое е за предпочитане бензин или дизел? Аз лично съм фен на дизела, но с тези цени в последно време ...
Ще съм много благодарен ако мога да получа повече информация.
Благодаря предварително.
Reply

#2
Здравейте бъдещи колеги. Харесал съм си Volvo V40.Но тъй като не съм никак запознат с тази марка ще съм благодарен на всеки който има възможност да ме информира относно Volvo V40. Интересува ме как е колата, с какъв двигател може да е? Вярно ли е, че двигателя е Рено или греша? Кои са силните и слабите черти на колата? Как стои въпроса с подръжката? Скъпи ли са частите и кои са проблемните места ако има такива? Какво да се гледа като се избира тази кола? Кое е за предпочитане бензин или дизел? Аз лично съм фен на дизела, но с тези цени в последно време ...
Ще съм много благодарен ако мога да получа повече информация.
Благодаря предварително.
Reply

#3
Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно Smile
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех!
Volvo V40 '97 1.8, 115 h.p. бензин и газ
[Image: sigr1323896a-40.png]
Reply

#4
Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно Smile
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех!
Volvo V40 '97 1.8, 115 h.p. бензин и газ
[Image: sigr1323896a-40.png]
Reply

#5
Huku Wrote:Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно Smile
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех!
Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Smile Кога правите сбирките. Аз съм от София.
Reply

#6
Huku Wrote:Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно Smile
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех!
Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Smile Кога правите сбирките. Аз съм от София.
Reply

#7
bambam01 Wrote:...
Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Smile Кога правите сбирките. Аз съм от София.

Утре, неделя 29ти юни 12ч на паркинга пред НИМ ти е най-близката среща на клуба.Не се чуди - ела, аз съм от Пловдив и има шанс също да дойда, ако се видим имаш "едно кръгче" от мен!
XC 70 '12/D5; 
C30 '07/2D
Reply

#8
bambam01 Wrote:...
Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Smile Кога правите сбирките. Аз съм от София.

Утре, неделя 29ти юни 12ч на паркинга пред НИМ ти е най-близката среща на клуба.Не се чуди - ела, аз съм от Пловдив и има шанс също да дойда, ако се видим имаш "едно кръгче" от мен!
XC 70 '12/D5; 
C30 '07/2D
Reply

#9
Карам на дизел, но пак ми е по-евтино отколкото карането на бензиновия вариант на В40. Дизела извън града харчи 5,5-6 на сто. В градско движение е 8,5 на сто. Доколкото съм чувал, двулитровият бензинов двигател 140 к.с. харчи в градско 14-15 на сто бензин, а извън града около 8 на сто. Вярно, че ако сложиш газов инжекцион ще ти е по-евтино, но самата инвестиция за газов инжекцион никак не е малка- около 2000- 2200 лева. Трябва да си направиш сметка колко смяташ да я караш колата и дали си струва да даваш толкова пари за газово устройство или да си купиш дизел. Аз лично бях твърд противник на дизела. Но месец преди да си купя колата, тук в Добрич данъците за автомобили бяха вдигнати със 100 /сто/ процента и за кола със 140 к.с. трябваше да плащам 380 лева данък, а ако е 115 к.с. 280 лева. Затова аз преминах на варианта с дизелов двигател 90 к.с. И данъкът , който платих беше 42,35 лева. При това с двигател под 100 к.с. ползваш намаление от 50 процента от данъка, ако имаш катализатор или уловител за твърди частици /при дизелите/. Така че , прави си сметката не само за първоначалната инвестиция за покупката и регистрацията на автомобила, но и за последващите данък автомобил, гражданска отговорност и т.н. Аз в момента съм доволен от избора си и не съжалявам , че купих дизелова кола. Е, разбира се има и някои малки проблеми с които се сблъсках, но такива има и при бензиновите коли, даже и от по-сложно ниво и съответно по-скъпо за обслужване. За дизеловия двигател аз купувам части като за Рено, докато при бензиновите двигатели цените на идентични части са в пъти по-скъпи. Това е моето мнение. Може би други ще са на обратното мнение и ще искат да ме опровергаят, но всеки сам преценява. Аз от твърд противник на дизела съм вече твърд негов привърженик.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#10
Карам на дизел, но пак ми е по-евтино отколкото карането на бензиновия вариант на В40. Дизела извън града харчи 5,5-6 на сто. В градско движение е 8,5 на сто. Доколкото съм чувал, двулитровият бензинов двигател 140 к.с. харчи в градско 14-15 на сто бензин, а извън града около 8 на сто. Вярно, че ако сложиш газов инжекцион ще ти е по-евтино, но самата инвестиция за газов инжекцион никак не е малка- около 2000- 2200 лева. Трябва да си направиш сметка колко смяташ да я караш колата и дали си струва да даваш толкова пари за газово устройство или да си купиш дизел. Аз лично бях твърд противник на дизела. Но месец преди да си купя колата, тук в Добрич данъците за автомобили бяха вдигнати със 100 /сто/ процента и за кола със 140 к.с. трябваше да плащам 380 лева данък, а ако е 115 к.с. 280 лева. Затова аз преминах на варианта с дизелов двигател 90 к.с. И данъкът , който платих беше 42,35 лева. При това с двигател под 100 к.с. ползваш намаление от 50 процента от данъка, ако имаш катализатор или уловител за твърди частици /при дизелите/. Така че , прави си сметката не само за първоначалната инвестиция за покупката и регистрацията на автомобила, но и за последващите данък автомобил, гражданска отговорност и т.н. Аз в момента съм доволен от избора си и не съжалявам , че купих дизелова кола. Е, разбира се има и някои малки проблеми с които се сблъсках, но такива има и при бензиновите коли, даже и от по-сложно ниво и съответно по-скъпо за обслужване. За дизеловия двигател аз купувам части като за Рено, докато при бензиновите двигатели цените на идентични части са в пъти по-скъпи. Това е моето мнение. Може би други ще са на обратното мнение и ще искат да ме опровергаят, но всеки сам преценява. Аз от твърд противник на дизела съм вече твърд негов привърженик.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)