Posts: 26
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Здравейте бъдещи колеги. Харесал съм си Volvo V40.Но тъй като не съм никак запознат с тази марка ще съм благодарен на всеки който има възможност да ме информира относно Volvo V40. Интересува ме как е колата, с какъв двигател може да е? Вярно ли е, че двигателя е Рено или греша? Кои са силните и слабите черти на колата? Как стои въпроса с подръжката? Скъпи ли са частите и кои са проблемните места ако има такива? Какво да се гледа като се избира тази кола? Кое е за предпочитане бензин или дизел? Аз лично съм фен на дизела, но с тези цени в последно време ...
Ще съм много благодарен ако мога да получа повече информация.
Благодаря предварително.
Posts: 26
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Здравейте бъдещи колеги. Харесал съм си Volvo V40.Но тъй като не съм никак запознат с тази марка ще съм благодарен на всеки който има възможност да ме информира относно Volvo V40. Интересува ме как е колата, с какъв двигател може да е? Вярно ли е, че двигателя е Рено или греша? Кои са силните и слабите черти на колата? Как стои въпроса с подръжката? Скъпи ли са частите и кои са проблемните места ако има такива? Какво да се гледа като се избира тази кола? Кое е за предпочитане бензин или дизел? Аз лично съм фен на дизела, но с тези цени в последно време ...
Ще съм много благодарен ако мога да получа повече информация.
Благодаря предварително.
Posts: 632
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех!
Volvo V40 '97 1.8, 115 h.p. бензин и газ
Posts: 632
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех!
Volvo V40 '97 1.8, 115 h.p. бензин и газ
Posts: 26
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Huku Wrote:Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех! Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Кога правите сбирките. Аз съм от София.
Posts: 26
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Huku Wrote:Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех! Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Кога правите сбирките. Аз съм от София.
Posts: 1,737
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Горд собственик на: C30, XC70
bambam01 Wrote:...
Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Кога правите сбирките. Аз съм от София.
Утре, неделя 29ти юни 12ч на паркинга пред НИМ ти е най-близката среща на клуба.Не се чуди - ела, аз съм от Пловдив и има шанс също да дойда, ако се видим имаш "едно кръгче" от мен!
XC 70 '12/D5;
C30 '07/2D
Posts: 1,737
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Горд собственик на: C30, XC70
bambam01 Wrote:...
Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Кога правите сбирките. Аз съм от София.
Утре, неделя 29ти юни 12ч на паркинга пред НИМ ти е най-близката среща на клуба.Не се чуди - ела, аз съм от Пловдив и има шанс също да дойда, ако се видим имаш "едно кръгче" от мен!
XC 70 '12/D5;
C30 '07/2D
Posts: 1,118
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Карам на дизел, но пак ми е по-евтино отколкото карането на бензиновия вариант на В40. Дизела извън града харчи 5,5-6 на сто. В градско движение е 8,5 на сто. Доколкото съм чувал, двулитровият бензинов двигател 140 к.с. харчи в градско 14-15 на сто бензин, а извън града около 8 на сто. Вярно, че ако сложиш газов инжекцион ще ти е по-евтино, но самата инвестиция за газов инжекцион никак не е малка- около 2000- 2200 лева. Трябва да си направиш сметка колко смяташ да я караш колата и дали си струва да даваш толкова пари за газово устройство или да си купиш дизел. Аз лично бях твърд противник на дизела. Но месец преди да си купя колата, тук в Добрич данъците за автомобили бяха вдигнати със 100 /сто/ процента и за кола със 140 к.с. трябваше да плащам 380 лева данък, а ако е 115 к.с. 280 лева. Затова аз преминах на варианта с дизелов двигател 90 к.с. И данъкът , който платих беше 42,35 лева. При това с двигател под 100 к.с. ползваш намаление от 50 процента от данъка, ако имаш катализатор или уловител за твърди частици /при дизелите/. Така че , прави си сметката не само за първоначалната инвестиция за покупката и регистрацията на автомобила, но и за последващите данък автомобил, гражданска отговорност и т.н. Аз в момента съм доволен от избора си и не съжалявам , че купих дизелова кола. Е, разбира се има и някои малки проблеми с които се сблъсках, но такива има и при бензиновите коли, даже и от по-сложно ниво и съответно по-скъпо за обслужване. За дизеловия двигател аз купувам части като за Рено, докато при бензиновите двигатели цените на идентични части са в пъти по-скъпи. Това е моето мнение. Може би други ще са на обратното мнение и ще искат да ме опровергаят, но всеки сам преценява. Аз от твърд противник на дизела съм вече твърд негов привърженик.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code: [url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]
VOLVO V40 1,9TD 1997г VIOLET METALIC
Posts: 1,118
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Карам на дизел, но пак ми е по-евтино отколкото карането на бензиновия вариант на В40. Дизела извън града харчи 5,5-6 на сто. В градско движение е 8,5 на сто. Доколкото съм чувал, двулитровият бензинов двигател 140 к.с. харчи в градско 14-15 на сто бензин, а извън града около 8 на сто. Вярно, че ако сложиш газов инжекцион ще ти е по-евтино, но самата инвестиция за газов инжекцион никак не е малка- около 2000- 2200 лева. Трябва да си направиш сметка колко смяташ да я караш колата и дали си струва да даваш толкова пари за газово устройство или да си купиш дизел. Аз лично бях твърд противник на дизела. Но месец преди да си купя колата, тук в Добрич данъците за автомобили бяха вдигнати със 100 /сто/ процента и за кола със 140 к.с. трябваше да плащам 380 лева данък, а ако е 115 к.с. 280 лева. Затова аз преминах на варианта с дизелов двигател 90 к.с. И данъкът , който платих беше 42,35 лева. При това с двигател под 100 к.с. ползваш намаление от 50 процента от данъка, ако имаш катализатор или уловител за твърди частици /при дизелите/. Така че , прави си сметката не само за първоначалната инвестиция за покупката и регистрацията на автомобила, но и за последващите данък автомобил, гражданска отговорност и т.н. Аз в момента съм доволен от избора си и не съжалявам , че купих дизелова кола. Е, разбира се има и някои малки проблеми с които се сблъсках, но такива има и при бензиновите коли, даже и от по-сложно ниво и съответно по-скъпо за обслужване. За дизеловия двигател аз купувам части като за Рено, докато при бензиновите двигатели цените на идентични части са в пъти по-скъпи. Това е моето мнение. Може би други ще са на обратното мнение и ще искат да ме опровергаят, но всеки сам преценява. Аз от твърд противник на дизела съм вече твърд негов привърженик.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code: [url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]
VOLVO V40 1,9TD 1997г VIOLET METALIC
|