The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Пак малко за S60

#41
Добре де колеги,аз също бях изказал мнение за маневреноста на този модел,но го казах като сравнявам с други коли които съм карал от този клас.Може би малко съм го пресилил,имаики в предвид че моита е доста големи гуми 235/45/17 и ми се е случвало при напълно навит волан да опира гумата в кората на калника.Та може би затова ми е направило по-силно впечатление.Ама в никакъв случаи не е болка за умиране,пък и едва ли някои от колегите които се интересуват ще си правят 60-те таксита Big Grin Наистина е доста тиха в купето,на магистрала даже е скучно.За карането по завои,ми направи впечатление че има доста голямо недозавиване ,но само при доста остри завои,когато и DSTC се включва и тогава става каша...моита освен това е автоматик и става мама-мия(имах кофти случка с тракшъна,когато при натиснат педал на газта на излизане от завои направо върна двигателя на 1000 оборота и ме изненада неприятно)но при не толкова остри завои,познаваики поведението на колата,особено с двигател Т5,е доста забавно и мноооого приятно.Но моито мнение е ,че ако ще карате бързичко по завои,първо си вземете солидни гуми,и за сметка на комфорта,които със сигурност нема да пострада много,направете нещо с окачването,някоя малка модификация,колата има невероятен потенциал....сега да не си помисли някои че говоря за рали автомобил Big Grin
Относно здравината и давам 6 от 6,качество на изработка -също,материали-също.Даже по новите 60-ки след 2006 маи беше са им променили някои от материалите в купето с още по-добри...е то накъде още Big Grin
S 60 T5,2002г. 247 к.с.
Reply

#42
Добре де колеги,аз също бях изказал мнение за маневреноста на този модел,но го казах като сравнявам с други коли които съм карал от този клас.Може би малко съм го пресилил,имаики в предвид че моита е доста големи гуми 235/45/17 и ми се е случвало при напълно навит волан да опира гумата в кората на калника.Та може би затова ми е направило по-силно впечатление.Ама в никакъв случаи не е болка за умиране,пък и едва ли някои от колегите които се интересуват ще си правят 60-те таксита Big Grin Наистина е доста тиха в купето,на магистрала даже е скучно.За карането по завои,ми направи впечатление че има доста голямо недозавиване ,но само при доста остри завои,когато и DSTC се включва и тогава става каша...моита освен това е автоматик и става мама-мия(имах кофти случка с тракшъна,когато при натиснат педал на газта на излизане от завои направо върна двигателя на 1000 оборота и ме изненада неприятно)но при не толкова остри завои,познаваики поведението на колата,особено с двигател Т5,е доста забавно и мноооого приятно.Но моито мнение е ,че ако ще карате бързичко по завои,първо си вземете солидни гуми,и за сметка на комфорта,които със сигурност нема да пострада много,направете нещо с окачването,някоя малка модификация,колата има невероятен потенциал....сега да не си помисли някои че говоря за рали автомобил Big Grin
Относно здравината и давам 6 от 6,качество на изработка -също,материали-също.Даже по новите 60-ки след 2006 маи беше са им променили някои от материалите в купето с още по-добри...е то накъде още Big Grin


Attached Files Thumbnail(s)
   
S 60 T5,2002г. 247 к.с.
Reply

#43
Моделите 2,5Т и Т5 2008г. на S60 се предлагат със спортно окачване серийно. Така че пътното поведение в завой не би трябвало да е проблем, а и както се каза това не е рали кола. :wink:
Основният проблем май се оказва факта че модела е от 2000г /което си има и някои добри страни всъщност/ и някак ретро започва да изглежда в сравнение с по-новите коли /новото А4, Пасат СС, Новата мазда 6/. Също така факта че се очаква догодина да бъде представено новото S60, което не е най-добрата новина. В смисъл купуваш нова кола и на следващата година се оказва че си със стария /вече/ модел.
От друга страна за кола от, нека го наречем премиум клас, с такова оборудване, няма по-изгодна цена. Но това е по относителен показател.
Защото цената на тази която аз евентуално бих си взел е около 62000лв., което за нормален човек си е цифра, от друга страна новото А4 с подобно оборудване и може би малко по-добър мотор /2,0Т 211к.с./ отива на 90 000+, Пасат СС около 75000+.
Та дилемата е сериозна и очевидно Волвото ми е легнало на сърце /и на цена де :lol: /, защото до онзи ден си мислех че съм се отказал, но нещо все в сайта volvocars.bg влизам... та тъй като утре заминавам на море, май ще го оставим решението за по-късно. Дори се чудя дали да не изчакам още месец-два, защото е логично цената на S60 да продължи да пада и ако избора в крайна сметка е волвото, поне да е при възможно най-добри финансови условия.

Абе не съм мислел че избор на нова кола е толкова труден, може би аз съм много претенциозен, хем да върви /много важно/, да е премииум марка, да е с богато оборудване и добра визия,, да предлага комфорт ... ма и парите не са малко де.
Reply

#44
Моделите 2,5Т и Т5 2008г. на S60 се предлагат със спортно окачване серийно. Така че пътното поведение в завой не би трябвало да е проблем, а и както се каза това не е рали кола. :wink:
Основният проблем май се оказва факта че модела е от 2000г /което си има и някои добри страни всъщност/ и някак ретро започва да изглежда в сравнение с по-новите коли /новото А4, Пасат СС, Новата мазда 6/. Също така факта че се очаква догодина да бъде представено новото S60, което не е най-добрата новина. В смисъл купуваш нова кола и на следващата година се оказва че си със стария /вече/ модел.
От друга страна за кола от, нека го наречем премиум клас, с такова оборудване, няма по-изгодна цена. Но това е по относителен показател.
Защото цената на тази която аз евентуално бих си взел е около 62000лв., което за нормален човек си е цифра, от друга страна новото А4 с подобно оборудване и може би малко по-добър мотор /2,0Т 211к.с./ отива на 90 000+, Пасат СС около 75000+.
Та дилемата е сериозна и очевидно Волвото ми е легнало на сърце /и на цена де :lol: /, защото до онзи ден си мислех че съм се отказал, но нещо все в сайта volvocars.bg влизам... та тъй като утре заминавам на море, май ще го оставим решението за по-късно. Дори се чудя дали да не изчакам още месец-два, защото е логично цената на S60 да продължи да пада и ако избора в крайна сметка е волвото, поне да е при възможно най-добри финансови условия.

Абе не съм мислел че избор на нова кола е толкова труден, може би аз съм много претенциозен, хем да върви /много важно/, да е премииум марка, да е с богато оборудване и добра визия,, да предлага комфорт ... ма и парите не са малко де.
Reply

#45
Aми мисля си колега по повод тези цени,които казваш по-горе.....и все немога да разбера тези цени дето ги държат и Ауди и Фолксваген....за Мерс и БМВ да не говорим изобщо...Един пример в USA,предполагам положението в Европа не е по-различно:
Волво С60 2008г.-$33 000
Ауди А4 2008г.-$47 000 !!!!!!
Фолксваген Пасат 2008г.-$39 000
Това са цените на чисто нови автомобили,наи-високото оборудване и за трите марки и модела.Та ако някои може да ми обясни тези разлики,моля да го направи че нещо аз взех да се обърквам какво става Smile Не омаловажавам другите марки,даже напротив,харесвам и други коли,но просто Волво ми е наи-любимата и като си купувах колата се оглеждах и за други марки,ама все на Волвото се спирах.Та в този ред на мисли се чудя с какво по-горе посочените разлики в цените са оправдани?Какво толкова повече има едно Ауди А4 та да е с $15 000 по-скъпо?(Това сигурно трява да го пусна в друга тема за цените и качеството)Ако има фенове на Ауди,готов съм да споря Big Grin Нито една причина не би ме накарала да извадя толкова пари в повече за кола от същия клас и сходно оборудване.Да не би немците да слагат в интериора някакви супер скъпи материали?Да не би да са с технологии от космическите кораби?Та то дори няма значение дали ще си купиш Ауди,Фолксваген или Шкода.....то е едно и също Big Grin Пардон,емблемите са различни Big Grin И цените Big Grin И според една статия в Авто Билд преди време,Шкодата е по качествено произведена от по големите си каки от концерна Big Grin
Това го казвам наи вече относно колебанията на Ivo K за избора на кола,ама колега,не жали пари за Волво,струват си до последната стотинка,само си намери читаво.Преди да взема моита 60-ка,реших че дори да искам Волво ,е разумно да поогледам и тогава да купувам.Не само поогледах,ами и доста покарах и съм безкраино щастлив че си взех Волвото.Пък и за тези пари дето платих си е направо супер.Има всичко без навигационна система,ама наистина всички екстри за модела от 2002г. и ми излезе 17 000 $ с всички там такси и регистрации и такива глупости,които тука са към 650 кинта за всяка кола.Е как да дам примерно 22 000 за Ауди,същата година,което например няма кожен салон и куп други неща?Мен ако питаш взимаи Волвото Big Grin
S 60 T5,2002г. 247 к.с.
Reply

#46
Aми мисля си колега по повод тези цени,които казваш по-горе.....и все немога да разбера тези цени дето ги държат и Ауди и Фолксваген....за Мерс и БМВ да не говорим изобщо...Един пример в USA,предполагам положението в Европа не е по-различно:
Волво С60 2008г.-$33 000
Ауди А4 2008г.-$47 000 !!!!!!
Фолксваген Пасат 2008г.-$39 000
Това са цените на чисто нови автомобили,наи-високото оборудване и за трите марки и модела.Та ако някои може да ми обясни тези разлики,моля да го направи че нещо аз взех да се обърквам какво става Smile Не омаловажавам другите марки,даже напротив,харесвам и други коли,но просто Волво ми е наи-любимата и като си купувах колата се оглеждах и за други марки,ама все на Волвото се спирах.Та в този ред на мисли се чудя с какво по-горе посочените разлики в цените са оправдани?Какво толкова повече има едно Ауди А4 та да е с $15 000 по-скъпо?(Това сигурно трява да го пусна в друга тема за цените и качеството)Ако има фенове на Ауди,готов съм да споря Big Grin Нито една причина не би ме накарала да извадя толкова пари в повече за кола от същия клас и сходно оборудване.Да не би немците да слагат в интериора някакви супер скъпи материали?Да не би да са с технологии от космическите кораби?Та то дори няма значение дали ще си купиш Ауди,Фолксваген или Шкода.....то е едно и също Big Grin Пардон,емблемите са различни Big Grin И цените Big Grin И според една статия в Авто Билд преди време,Шкодата е по качествено произведена от по големите си каки от концерна Big Grin
Това го казвам наи вече относно колебанията на Ivo K за избора на кола,ама колега,не жали пари за Волво,струват си до последната стотинка,само си намери читаво.Преди да взема моита 60-ка,реших че дори да искам Волво ,е разумно да поогледам и тогава да купувам.Не само поогледах,ами и доста покарах и съм безкраино щастлив че си взех Волвото.Пък и за тези пари дето платих си е направо супер.Има всичко без навигационна система,ама наистина всички екстри за модела от 2002г. и ми излезе 17 000 $ с всички там такси и регистрации и такива глупости,които тука са към 650 кинта за всяка кола.Е как да дам примерно 22 000 за Ауди,същата година,което например няма кожен салон и куп други неща?Мен ако питаш взимаи Волвото Big Grin
S 60 T5,2002г. 247 к.с.
Reply

#47
Вземи си S60 T5 страхотен звяр Big Grin
Reply

#48
Вземи си S60 T5 страхотен звяр Big Grin
Reply

#49
Бензина е за каране - нафтата за утопление :lol:
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#50
Бензина е за каране - нафтата за утопление :lol:
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)