The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Разлика между турбото от 160 к.с. на S40 и Т4?

#1
Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#2
Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Ми ако го караш винаги над 5000 оборота ще е добре под 5000 160-то коня ще са по бързи Smile
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#4
Ми ако го караш винаги над 5000 оборота ще е добре под 5000 160-то коня ще са по бързи Smile
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#5
bell Wrote:Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?

ей ненаиграл се бееее. по добре питай за разхода и подръжката. щото иначе разликата ще я усещаш само ако на всеки светофар искаш да се репчиш и да ти гледат номерата /вкл. и полицейските камери Big Grin - пък тогава жена ти да не те пита некой път "абе мръсник каква е тая руса главица до тебе в колата Big Grin /
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Reply

#6
bell Wrote:Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?

ей ненаиграл се бееее. по добре питай за разхода и подръжката. щото иначе разликата ще я усещаш само ако на всеки светофар искаш да се репчиш и да ти гледат номерата /вкл. и полицейските камери Big Grin - пък тогава жена ти да не те пита некой път "абе мръсник каква е тая руса главица до тебе в колата Big Grin /
Volvo 440 GLT 1991
Volvo S40 2.0, 136 h.p. 1996
Mitsubishi Outlander 2007 2.0 DiD
Reply

#7
ogo1 Wrote:
bell Wrote:Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?

ей ненаиграл се бееее. ... пък тогава жена ти да не те пита некой път "абе мръсник каква е тая руса главица до тебе в колата Big Grin /

Как коя - тъщата разбира се :lol:
"Отричай до края" - български игрален филм Big Grin Big Grin Big Grin
Но шегата на страна, наистина съм се замислил за нещо на ръба на акциза не че в града ще го използвам но както ще се разширяваме домочадието сегашното горкото хептен ще грохне. Затова искам да знам за добрите и лошите страни на турбото. Разхода си е ясен, ама ако ще цепа стотинката на две ще си взема голфче двойка с газова. :twisted:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#8
ogo1 Wrote:
bell Wrote:Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?

ей ненаиграл се бееее. ... пък тогава жена ти да не те пита некой път "абе мръсник каква е тая руса главица до тебе в колата Big Grin /

Как коя - тъщата разбира се :lol:
"Отричай до края" - български игрален филм Big Grin Big Grin Big Grin
Но шегата на страна, наистина съм се замислил за нещо на ръба на акциза не че в града ще го използвам но както ще се разширяваме домочадието сегашното горкото хептен ще грохне. Затова искам да знам за добрите и лошите страни на турбото. Разхода си е ясен, ама ако ще цепа стотинката на две ще си взема голфче двойка с газова. :twisted:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#9
Ми да де ако въпроса ти е Т4 по-бързо ли е от малко то турбо то като сравниш 200 и 160 сам ще си отговориш. Иначе моя опит е че на 2-ра не зацепва пътя а съм сас 16-то а със старите гуми дето не ги биваше много и на 3-та пак въртеше. В този случай при малките скорости не виждам предимство. Ако те боли за акциза спортен филтър и чип ще ти излезнад под 500лв. ще си на около 195 коня без катализатор и 200. А колкото до харча - харчи си колкото обикновенна бензинка ако се кара спокоино, но май никои не копува такава кола за да я кара с 40.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#10
Ми да де ако въпроса ти е Т4 по-бързо ли е от малко то турбо то като сравниш 200 и 160 сам ще си отговориш. Иначе моя опит е че на 2-ра не зацепва пътя а съм сас 16-то а със старите гуми дето не ги биваше много и на 3-та пак въртеше. В този случай при малките скорости не виждам предимство. Ако те боли за акциза спортен филтър и чип ще ти излезнад под 500лв. ще си на около 195 коня без катализатор и 200. А колкото до харча - харчи си колкото обикновенна бензинка ако се кара спокоино, но май никои не копува такава кола за да я кара с 40.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)